Mr & Mrs parjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mr & Mrs parjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #876640

    vila igår.. Jag & MR såg 300 på bio, klockrent film. Jag gillade Gladiatorn men den här var ett lr två strå vassare. Snyggt filmat.
    Tack för dom fina blommorna älskling ;)

    #876641

    Idag slutar man ju tidigt :yahoo: …Ska träna med Johanna idag på hötorget..
    De ska pumpas ben :p

    Dåligt med bilder nu förtiden, känner mig svullen o ful så jag skyller på de.
    Hoppas psyket blir bättre med tiden…;)

    #876642

    Underbart att få träna ben:P Bak & framsida , vader & mage blev de. Tiden bara sprang i väg. De va ett tungt pass med många olika övningar.
    Skriver inga vikter nu denna vecka, är inte riktigt tillbaka på de vikter där jag slutade ;)
    I helgen kanske man får upp ett par bilder på dagsformen

    Morgonvikt 57,2 Kg

    GLAD PÅSK [/b]

    #876643
    ATBexter wrote:
    vila igår.. Jag & MR såg 300 på bio, klockrent film. Jag gillade Gladiatorn men den här var ett lr två strå vassare. Snyggt filmat.
    Tack för dom fina blommorna älskling ;)

    Jag var också och såg på 300 igår, med min mr. ;) Jag tyckte den var riktigt bra med!! Pampig, och känslofylld film. ;) Min mr var besviken på att det var mycket ändrat i historien från det riktiga slaget, men sedan var det ju andra sidan visst baserad på serietidningen 300.

    Glad Påsk på er!

    #876644
    Quote:
    Kändes riktigt bra men Mr är petnoga med mitt utförande.. Vilket jag måste jobba på mkt mer. Tycker iof att mitt utförande kändes bra, tar på rätt ställe osv..Men men ..Man lyckas endast med mer övning. Darling jag uppskattar din kritik, de är bara jag som måste lära mig att hanterade de bara Uppskattar de mer än jag visar.

    Visst är det smått jobbigt när folk (särskilt pojkvänner då) klagar på ens utförande? ”gå ner i vikter älskling så kan du lyfta striktare”. Haha, sånt gör mig skitsur, fast jag vet att han har rätt… ;)

    #876645
    Emelie wrote:
    Jag var också och såg på 300 igår, med min mr. ;) Jag tyckte den var riktigt bra med!! Pampig, och känslofylld film. ;) Min mr var besviken på att det var mycket ändrat i historien från det riktiga slaget, men sedan var det ju andra sidan visst baserad på serietidningen 300.

    Glad Påsk på er!

    Mr kom nyss hem…gissa vad.. han har sett filmen en andra gång , idag va han med killpolarna. Ska väl tillägga att han såg filmen i USA i somras oxå. Sååå bra tyckte han den var :D Filmfreak..En annan film som vi diggar är på andra sidan häcken :buttrock:

    Glad Påsk till er från oss

    #876646
    Marmeladova wrote:
    Visst är det smått jobbigt när folk (särskilt pojkvänner då) klagar på ens utförande? ”gå ner i vikter älskling så kan du lyfta striktare”. Haha, sånt gör mig skitsur, fast jag vet att han har rätt… ;)

    Ja vi har en del dispyter om de :D ..Skönt att vi är två som genomgår samma dilemma ..Som du säger …” Dom ” har ju så rätt ;)

    #876647
    ATBexter wrote:
    Ja vi har en del dispyter om de :D ..Skönt att vi är två som genomgår samma dilemma ..Som du säger …” Dom ” har ju så rätt ;)

    Ja de har ju det, men det är inte lätt att erkänna! haha :D

    #876648

    Tack underbara snälla snygga pojkvän som pushade mig idag ;) .Utan dig hade jag förmodligen slarvat

    Vilade igår, hade sån träningsverks i benen. Vi gick på en promenade i blåsten i alla fall, solen värmde lite på nästippen. Ingen påskmat för vår del men ”lite” godis har vi stoppat i oss. Dags att ta tag i strechingen igen. Är ganska usel på de. Vi hade ett bra schema på de förut med dessvärre rann de ut i sanden :|

    Idag blev de bröst, baksida axlar & romberna. Jag är en riktigt tunnis så jag behöver verkligen jobba mer på överkroppen.
    Mr vilade idag, tyvärr verkar de som han börjar bli lite sjuk:fever: Med lite alvedon & vila så är han i form till imorgon då vi ska köra fram & baksida axlar & triccar.
    Jag känner mig i bra form just nu..Första intro veckan är över nu så imorrn blir de mer vikter.

    Ikväll blir de nog bio igen.:pop: ..The number 23… Någon som sett den & har nån komentar ???

    Mr tränar på som han ska MEN han är lite lazy: på att skriva .

    Trevlig kväll alla som läser..
    // Therese

    #876649

    Som sagt ett tungt pass med killarna som bestod av fram & utsida axlar & triccar.
    Vi började med att värma upp i :
    smithen bakom nacken. Vidare sen i smithen men framför. Grabbarna körde utsida axlar i maskin medan jag körde i cable. Sista övnigen blev stående hantelsväng riktigt tungt.

    Vidare till triccarna då vi föst körde :
    frechpress / jag körde skullcrushers & dumbbell triceps
    pushdown med rep bakom huvudet ( gillar jag skarpt)
    pushdown med stång (en klassiker som tar fint i muskeln)

    Måste säga att man blivit så peppad & taggad av bilderna från tävligen i Västerås i helgen. Synd att man inte var på plats ;)

    Nu har vi fyllt på matdepåerna ordentligt denna lååånga helg, inte sååå mkt skitmat, känns bra.

    From denna vecka ska jag byta övningar i ngr muskelgrupper, hoppas att de kan ge bra resultat framöver..

    Nu är de dags för CSI !!!!!!! :pop:

    // Therese

    #876650

    Äntligen Hel igen. Så sjukt deppig man blir av skador.
    Varit ifrån gymmet i 7 dar nu, men imorgon får jag träna igen enligt läkaren och i alla fall känns det kanon och kroppen verkar ha svarat på kortisonet och voltarenet.

    Så nu kan jag äntligen köra igång igen. Ska dock inte göra misstaget att köra igång för att komma ikapp och köra skiten ur kroppen utan kör en vecka lugnare med mer strikt träning för att sen successivt öka.

    Men im back i alla fall. det är i alla fall något.

    #876651

    Men de beror INTE på att jag inte har tränat utan de kan ju bero på att de faktiskt finns ett liv utanför Bodyforumet :P
    Träningen har gått som på räls lite mer i viktökning men kanske inte lika mkt som jag önskar dock ;)
    Idag blir de Ben med Johanna, bak och framsida & vader.
    Har fantastisk skön/ont i biccarna & i ryggen från gårdagens pass :nod

    // Therese

    #876652

    Äntligen fredag. Imorrn är de ätardag!! Då bjuder vi över mina föräldrar på middag, fira min födelsedag (lite i förväg) Då ska vi äta kyckling, potatisgratäng, grönpepparsås och stor härlig sallad. Efterrätt har vi inte kommit på än. Kanske nån här har nått bra tips ..?? ;)

    Igår körde vi ben & mage
    Framsida:
    Benspark
    Benpress PB 220
    i smithen,

    Baksida:
    Bencurl
    Raka marklyft
    Hunden /maskin

    Ut/insida ben
    Den omtalade gynstolen :p

    Sist stående vadpress + 2 olika övningar mage 4X30

    Ikväll blir de bröst o baksida axlar.

    De va alles!

    #876653

    grattis på födelsedagen tjejen !

    #876654
    Vanessa Frykman wrote:
    grattis på födelsedagen tjejen !

    Tack så mkt ! :) Bara nio år till 40 :p

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.