Ditt senaste personbästa…..

Home Forums Allmänt om gymträning Ditt senaste personbästa…..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 475 total)
  • Author
    Posts
  • #210466
    Boston77 wrote:
    Ja det är jag men det är övre ryggen jag är böjd i medans nedre delen av ryggen är rak men framåt lutad, samma teknik som jag markar med och det funkar bra då jag har betydligt mer styrka i ryggen än i benen och jag lyckas utnytja den bra

    Förstod nästan det. :p

    #210467
    Dynan wrote:
    Förstod nästan det. :p

    Jag har fått höra att min böjstil är livsfarlig, att man inte kan böja att det ser ut som att nacken ska gå av mm men jag tycker det funkar bra och jag får aldrig ont så det är därför jag kör så tror att jag böjer 20-30kg mer på detta viset och så länge jag inte har problem med det så kör jag men jag har ändå kommit ifatt en del med benstyrkan nu i gämförelse med innan :D

    Så det är riktiga fulböj men vikterna kommer ju upp så jag är nöjd :)

    #210468
    Boston77 wrote:
    Jag har fått höra att min böjstil är livsfarlig, att man inte kan böja att det ser ut som att nacken ska gå av mm men jag tycker det funkar bra och jag får aldrig ont så det är därför jag kör så tror att jag böjer 20-30kg mer på detta viset och så länge jag inte har problem med det så kör jag men jag har ändå kommit ifatt en del med benstyrkan nu i gämförelse med innan :D

    Så det är riktiga fulböj men vikterna kommer ju upp så jag är nöjd :)

    Hehe, ja passar det dig och det funkar så kör i vind. :emo-thumb Men jag reagerade just för att det inte ser så skonsamt ut. :happy:

    #210469

    Mitt senaste personbästa som står sig i konkurrensen är detta: 50reps per arm på bicepscurl (alternerande) med 10-kiloshantlar och två sådana set. Egentligen gör jag detta med lätt vikt bara för att inte bli stel kring armbågarna (efter tyngre curl) men kan ju lika bra göra det ordentligt :)

    #210470
    Dynan wrote:
    Hehe, ja passar det dig och det funkar så kör i vind. :emo-thumb Men jag reagerade just för att det inte ser så skonsamt ut. :happy:

    Jag förstod detta :D

    #210471

    1×202.5kg i marklyft, utan bälte men med remmar.

    Kroppsvikten är 94.5kg på morgonen och senast jag drog 200kg så vägde jag 5kg mer.

    #210472

    Dagens pass knäböj 2x255kg pb med 5kg samt pausböj 2x225kg, jävligt fula böjar men upp kommer skiten och bra känns det :)

    [youtube=QcYvSZfLhA0]

    #210473

    Latsdrag i maskin.

    85 kg 4 reps.
    Kroppsvikt 62 kg 154 cm kort

    #210474

    Dips 4×6 med en plusvikt på 50kg

    #210475

    24 chins, 40 dips och 115 på bänken mitt i deffen! Relativt nöjd :)

    #210476

    5 dips + 22,5kg :) Djupa as fuck

    #210477

    43 reps på 60kg i bänk!

    #210478

    Höll på att eventuellt sätta personbästa i viktade chins på gymmet igår men det till synes bastanta viktbältet sprack (!).

    Damn it.

    Reppade i alla fall på kv + 20 kg.

    #210479

    4 x 180 kg i marklyft. 85 kg kv going down. Strålande. När tekniken kommer smygandes så..

    #210480

    Idag (med remmar): 115kg i mark, därefter 9x100kg.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 475 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.