Vilken är er största aha-upplevelse om träningslära?

Home Forums Allmänt om gymträning Vilken är er största aha-upplevelse om träningslära?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)
  • Author
    Posts
  • #542396

    Min var nog när jag insåg att man kunde ha nytta av maxstyrka som löpare, att man inte blir stor klumpig av att lyfta tungt någon gång i veckan.. 😮

    #70525
    #542397

    Härlig tråd.

    #542398
    palmertz77 wrote:
    Härlig tråd.

    Tack för att du lyfte den härliga tråden till en annan dimension :) Tanken var att man skulle kunna lära sig saker man missat.

    #542399

    Varsågod

    #542400

    När jag insåg vilken stor fördel man har i livet och inom träning av en bra kondition och inte endast styrka (som jag hade fokuserat på i 10 år). :)

    #542401

    Att för de allra flesta är muskelbygge ett EXTREMT långsamt projekt även om man både äter och tränar bra.

    #542402

    hur lätt det är att komma i form om man bara ger sig tusan på det!

    #542403
    Shrimpy wrote:
    När jag insåg vilken stor fördel man har i livet och inom träning av en bra kondition och inte endast styrka (som jag hade fokuserat på i 10 år). :)

    :emo-thumb

    Det där har jag också upptäckt.. (efter sådär 6 år med nästan bara styrka)

    #542404

    Hur man kan skulpturera sin kropp med gymmet och kosten:)!

    #542405

    Hur enkelt det är att få den kroppen man vill ha och är nöjd med om man bara är målmedveten och har tålamod!

    #542406

    Att man antagligen inte kommer att få kroppen man vill ha fast hur mycket man tränar…

    Men man försöker ju ändå!:)

    #542407
    undertaker wrote:
    att man antagligen inte kommer att få kroppen man vill ha fast hur mycket man tränar…

    Men man försöker ju ändå!:)

    +1

    #542408

    Inse att kroppsbygge är en livsstil å inte en hobby.

    #542409

    Att man kan nå elitklass i BB utan doping.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.