Komplett tricepsträning, av Arne Persson

Home Forums Artiklar Komplett tricepsträning, av Arne Persson

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 262 total)
  • Author
    Posts
  • #254372
    hoolge wrote:
    Det är du inte ! :)

    Verkligen inte

    #254373

    Hur går det med bicepsartikeln? :)

    #254374
    Arne Persson wrote:
    Har faktiskt börjat med en bicepsartikel……:)

    Äntligen! väntar med spänning!!

    #254375
    Arne Persson wrote:
    Har faktiskt börjat med en bicepsartikel……:)

    Blir den klar innan du fyller 50 (om tretton dagar)? Deadlines är bra :D

    #254376
    Magnus Branzén wrote:
    Blir den klar innan du fyller 50 (om tretton dagar)? Deadlines är bra :D

    Ha ha! Fan ta dig Magnus!:D
    Jag tror inte det, har för mycket jobb just nu…. hinner ju knappt träna…

    #254377

    Nej.

    #254378

    Utan att hetsa, men jag ser verkligen fram emot denna bicepsartikel. Jag sökte, men hittar den inte ute så troligtvis är den inte klar än.
    Din tricepsartikel däremot har givit grymma tips. Läst igenom den ett flertal gånger, varje gång hittar man något man missat =)
    Hoppas verkligen att din artikel är på G ut!
    MVH

    #254379
    Dahlgren wrote:
    Utan att hetsa, men jag ser verkligen fram emot denna bicepsartikel. Jag sökte, men hittar den inte ute så troligtvis är den inte klar än.
    Din tricepsartikel däremot har givit grymma tips. Läst igenom den ett flertal gånger, varje gång hittar man något man missat =)
    Hoppas verkligen att din artikel är på G ut!
    MVH

    Jag har i alla fall material, fakta mm för att få ihop en vettig bicepsartikel…
    Problemet just nu är tiden, jobbet och avhandlingen….

    #254380

    Verkligen en fruktansvärt bra skriven artikel Arne! Ruskigt bra läsning och framför allt givande för min träning, jag tog in så mycket jag kunde av din artikel och formade om mina triceps övningar i tisdags och tror du inte jag är ömm idag ännu, på fredag förmiddag. :D

    Speciellt skönt vart det att piska på dem med liggande tricepsextension, jäklar va bra den övningan gick.

    Tusen tack för hjälpen mannen!

    #254381
    Elias wrote:
    Verkligen en fruktansvärt bra skriven artikel Arne! Ruskigt bra läsning och framför allt givande för min träning, jag tog in så mycket jag kunde av din artikel och formade om mina triceps övningar i tisdags och tror du inte jag är ömm idag ännu, på fredag förmiddag. :D

    Speciellt skönt vart det att piska på dem med liggande tricepsextension, jäklar va bra den övningan gick.

    Tusen tack för hjälpen mannen!

    Tackar! Det ligger mest praktisk erfarenhet, sunt förnuft och en liten smula teoretiska kunskaper bakom artikeln….:)

    #254382

    Bästa guiden/artikeln om träning jag läst. Forsätt så=)

    #254383
    Iohan wrote:
    Bästa guiden/artikeln om träning jag läst. Forsätt så=)

    Man tackar!:)

    #254384
    Dahlgren wrote:
    Utan att hetsa, men jag ser verkligen fram emot denna bicepsartikel. Jag sökte, men hittar den inte ute så troligtvis är den inte klar än.
    Din tricepsartikel däremot har givit grymma tips. Läst igenom den ett flertal gånger, varje gång hittar man något man missat =)
    Hoppas verkligen att din artikel är på G ut!
    MVH

    En bicepsartikel har påbörjats idag…;)

    #254385

    :up:

    #254386

    Kommer den publiceras i tidningen?

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.