Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 121 through 129 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #1080015
    hannes.rylander wrote:
    Jag hade mycket gärna sett en domare bjudas in och prata om hela bedömningsprocessen.

    Jag såg på lucia pokalen i helgen som var den första tävling jag sett live, och efter nästan ett decennium av intresse för sporten så blir jag väldigt förvånad när jag knappt tippar rätt placering på en enda tävlande. Därför hade det varit väldigt intressant att få höra hur en domare tänker. Vad som är bra och dåligt, hänsyn till olika typer av kroppar osv.
    Till ett sådant ämne hade jag varit en mycket uppmärksam lyssnare! Det är inte helt omöjligt att jag själv nån gång i framtiden tävlar, men utan att veta vad som är av värde i sporten och vad som inte är det, så blir jag lite otaggad.

    Jag tror att många håller med mig, och att ni kan hjälpa till att reda ut detta med ert stora inflytande! Och göra sporten mer inbjudande!!!

    Tack för en grym podcast. Jag hoppas jag får följa den länge framöver! :up:

    I egenskap av domare (nej, jag kommer inte att vara med i Body Radio) så vill jag påpeka att det är en enorm skillnad att sitta på tex rad 10 och titta på tävlingen jämfört med rad ett och dom fyra till sex meter från dom tävlande som vi gör.

    Var det dessutom din första tävling så skapar säkert även det en viss förvirring. Det är inte som att sitta hemma och titta på bilder eller youtubeklipp från tävlingar.

    #1080551

    Skulle va kul å höra dom gammal byggarna igen..Lennart brandt age oldenmark lance gille etc:up:

    #1081648

    Tommi Thorvildsen
    som gjorde :up: när Alex plåtade, sittandes uppepå viktmagget i benpressen

    #1081702

    Martin Löwgren, på förkommen anledning, vore lite intressant.

    Joachim Bartoll igen.

    #1081778

    Kul =)

    #1081983

    Hoa- Hoa, Lance Gille, Magnus Samuelsson, Frank Andersson, Niclas Danielsson (känd som sveriges starkaste? pro- mma mellanviktare), Sebastian Davidsson, Ola Rapace, Martin Lidberg… Kommer snart på fler :-)

    #1081994

    …and i’m back! :-) Björk Odinsdottir också!

    #1082745

    Arne Ljungqvist vill jag gärna höra i BODY Radio. Med sin långa erfarenhet kan han säkert bidra med förslag på hur man kan effektivisera dopingjakten inom svensk bodybuilding och kraftsport. Jag anser att det talas alldeles för lite om ämnet dopning. BODY borde enligt mig passa på att ta upp detta ämne ofta. Jag får nästan intrycket av att det är tvärtom. Det talas alltid om hur stor och stark man kan bli med rätt kost och träning men inte om att många tar till annat för att nå dit.

    #1082748
    stefanand6 wrote:
    Arne Ljungqvist vill jag gärna höra i BODY Radio. Med sin långa erfarenhet kan han säkert bidra med förslag på hur man kan effektivisera dopingjakten inom svensk bodybuilding och kraftsport. Jag anser att det talas alldeles för lite om ämnet dopning. BODY borde enligt mig passa på att ta upp detta ämne ofta. Jag får nästan intrycket av att det är tvärtom. Det talas alltid om hur stor och stark man kan bli med rätt kost och träning men inte om att många tar till annat för att nå dit.

    Framfört till värdarna!

Viewing 9 posts - 121 through 129 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.