Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #211993
    Andreas Guiance wrote:
    Hehe det är inspelat, men sedan måste man redigera det lite osv. Och slutligen måste det publiceras och blabla. Inspelningen är det som tar kortast tid;)

    Ja det är sant, bara jag som är ivrig att lyssna på eran podcast :up:

    #211994

    Monica Mollica hade varit intressant att lyssna på!

    #211995

    Mr Eive Nilsson såklart :up:

    #211996

    Vi noterar alla förslagen som sagt, och många av dem kommer med stor säkerhet att dyka upp som gäster i framtiden:)

    #211997

    Kul att höra att ni tar åt er. Tycker det har dykt upp många förslag som jag skulle vilja lyssna på. Nu har ni ju betat av Samir, så nu är det bara några kvar ;)

    #211998

    Martin kjellström

    #211999

    Arne Persson skulle vara mycket intressant att lyssna på!

    #212000

    Ahmad Ahmad, sedan kommer det ett sm med lite intressanta profiler som man kan haffa efter tävling.

    #212001

    Roddy Benjaminsson. Cecilia Benjaminson. Roger Gustafsson. Jay Cutler ;) Younes Laroussi. Andreas Fotiaidis. Jesper Kvarnhammar. Marina Richardsson. Janne Malmqvist. Ahmad Ahmad.

    Dem jag kommer på nu. Finns säkert många fler =) Men Roddy helt klart. Speciellt hur han kan se ut som han gör året runt är intressant ;)

    Edit: Johan Malm, Ali Komai =)

    #212002

    Jag tackar och bockar återigen för alla bra förslag:)

    Man skulle egentligen vilja göra flera avsnitt i veckan så man hann med fler gäster, men det får bli en framtida fråga;)

    #212003

    Eddie the monster, Martin Kjellström, Seth Ronland, Jonny Grape, Janne Malmkvist, Johan Elmkvist, Ali Komai, Pierre Chamoun.
    Finns många som vore roliga att lyssna på.

    #212004

    martin axon löwgren

    #212005

    Tycker Rookie Westin vore kul att höra!

    #212006

    Old school från 80-90 talet, Robin Andersson, Ulf Larsson, Mats Kardell, Monica Riscoll,
    Carina Isaksson,
    och några ny tex Erika Andersson, vad har hon för planer, hon har väl inte lagt av?!
    osv

    #212007

    Först och främst, Andreas sjunga…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.