100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 408 total)
  • Author
    Posts
  • #500216
    fredrik92a wrote:
    Din tricep är redigt schysst, är det bara nått jag fått för mig lr var det du som fick den idiotiska anklagelsen att du tog steroider pga av att din bicep var för ”kulig”?:p

    Japp de fick han. Den personen hade inte mycket i skallen. Knappast optimalt att påstå att någon tar sterioder när han själv ligger hemma i sängen och äter chips med BF över 30 %. Men det är ju som sagt den svenska avundsjukan….

    #500217

    Ser riktigt nice ut!

    #500218

    Sjukt bra armar :up::up:

    #500219

    fan vad grymt!! otroligt, den ser ut att ha växt Tackar så hjärtligt för att du la upp bilderna !:)

    #500220
    theycallmejones wrote:
    Jävlar vilken ARm Sunglasses on:c ool:

    Tack!

    Calle Ekman wrote:
    Du borde få stryk för dem armarna, fett nice!!

    haha, jag börjar bli lite van vid den kommentaren:p
    du är grovare än mig så du tar mig där haha!

    fredrik92a wrote:
    Din tricep är redigt schysst, är det bara nått jag fått för mig lr var det du som fick den idiotiska anklagelsen att du tog steroider pga av att din bicep var för ”kulig”?: p
    Dennis Johansson wrote:
    Japp de fick han. Den personen hade inte mycket i skallen. Knappast optimalt att påstå att någon tar sterioder när han själv ligger hemma i sängen och äter chips med BF över 30 %. Men det är ju som sagt den svenska avundsjukan….

    Tack Fredrik, du har så rätt det är som dennis säger:)

    Viktor Blomkvist wrote:
    Ser riktigt nice ut!
    hhhenke wrote:
    Sjukt bra armar :up::up:

    Tack gubbar!

    otursmannen wrote:
    fan vad grymt!! otroligt, den ser ut att ha växt Tackar så hjärtligt för att du la upp bilderna !: )

    Tack och så lite så:)

    #500221

    Blev ett triceps,axelpass idag, körde följande övningar:

    Axelpress (maskin)

    Sidolyft

    Framåtlutande hantellyft

    PecDec Omvänd.

    Triceps extension med rep.

    Enarms extension

    extension med stång

    Sen avslutade vi med 3 set dips ( första gången på över 1 år!!! )
    blev mellan 25-10 reps.

    #500222

    Hittade en väääääldigt gammal bild på en skiva,

    #500223

    Och det såg grymmt ut redan då!:up:

    #500224

    Det såg jävligt bra ut då, en nytagen bild i samma pose hade varit kul att se som jämförelse.

    #500225

    Håller med, det såg verkligen sjukt bra ut.

    #500226

    Tack Grabbar:) ja det såg faktiskt helt okej ut då:) dock aldrig kul med blixt rakframifrån.

    Idag blev det ett rygg och triceps pass, orkar inte fylla i men fick bra pump i båda och satte PB i en triceps övning!

    på nästsista övningen skulle jag köra en övning i CC:n och då kommer det fram en tjock liten ”gubbe” och börjar skrika och ha sig, jag hade tydligen snott hans maskin och istället för att säga att han hade fler så ville han slåss… finns bra med filurer på gymmen haha

    #500227

    haha bara ge han ;)

    #500228
    Emil Lundberg wrote:
    på nästsista övningen skulle jag köra en övning i CC:n och då kommer det fram en tjock liten ”gubbe” och börjar skrika och ha sig, jag hade tydligen snott hans maskin och istället för att säga att han hade fler så ville han slåss… finns bra med filurer på gymmen haha

    ahhahaah, skoja inte XD

    #500229

    Imorgon drar vi upp till gbg för att gå på Lucia:) ska bli riktigt roligt, men kommer vara ett helvete att komma upp vid 7:p

    #500230

    Ska ni träna imorrn eller hur är planen?

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.