100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 408 total)
  • Author
    Posts
  • #499886
    Karlssooooon wrote:
    Kan du inte ta kort på skålen/tallriken/badkaret med 9dl gröt! :D
    Jonaas wrote:
    +1

    De ska vi nog kunna fixa:)

    Gårdagenspass : Glömde skriva i de

    Knäböj i smith:
    100kg / 8
    120kg / 6 6
    130kg / 8

    Fy för jävulen va ibehagligt de är att köra i smith maskinen!

    Latsdrag medelbrett mot bröst:
    80kg / 12 12
    90kg / 10 9

    V-handtag:
    70kg / 12 12 12 10 8
    körde med väldigt högkontakt i denna.

    Benpress:
    40kg / 12 12
    55kg / 10 10

    benspark:
    inte en förbannad aning:P men blev 5 set!

    blev aldrig vader igår ska köra det först i dagenspass:)

    #499887

    ser riktigt bra ut ! :)

    kör du lågvolym ? =)

    #499888
    otursmannen wrote:
    ser riktigt bra ut ! :)

    kör du lågvolym ? =)

    Tack kör lite varierat:)

    Dagenspass:

    Hantelpress:
    32.5kg / 10
    25kg / 10
    37,5kg / 10 10 8 7+1

    Körde med stopp på alla reps.

    Hantelflies:
    22,5kg / 12
    25kg / 12
    27,5kg / 12 12

    ville köra på 30kg men hittade inte dom förbannade hantlarna.

    Rep extension:
    40kg / 12 12 10 9

    Hantelextension liggande:
    10kg / 10 10 10

    Enarms pushdown i CC:
    20kg / 15 14 12 12

    Baksida axlar:
    9 set med dropp och skit

    körde även vader som lovat idag:)
    9 set med dropp!

    5 min gammal bild:

    #499889

    Jag trodde faktiskt du var fet med tanke på allt du stoppar i dig :| men det där ser ju skitbra ut mannen! :) Riktigt grymt!

    #499890

    Bra pass idag Emil. Såg ut att ha bra tryck. Kul att de går bra för dig med bröst/axelträningen igen. Ses imorgon ;)

    #499891

    Varför ska du gå upp till 100kg? Du är ju trotsallt 177 och 100kg är ganska mkt på den längden. Men men alla kanske inte vill vara smidiga och vältränade :P Själv skulle jag inte kunna gå upp för mkt i vikt, då hade min hockeyträning tagit skada.
    Så du ska hårtsatsa på en rejäl bulk på 15kg? :)

    Du ser onekligen riktigt bra ut redan nu, kommer följa!

    Edit: Såg att det inte var tänkt som bulk, varför i hela friden ska du äta så mkt mat då och gå upp i vikt? För mig är det bara galenskap och stoppa i sig så mycket mat! :D

    #499892
    Niclas Holgersson wrote:
    Jag trodde faktiskt du var fet med tanke på allt du stoppar i dig :| men det där ser ju skitbra ut mannen!
    Riktigt grymt!

    haha jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt:P därför jag får käka såförbannat. tack mannen

    Dennis Johansson wrote:
    Bra pass idag Emil. Såg ut att ha bra tryck. Kul att de går bra för dig med bröst/axelträningen igen. Ses imorgon ;)

    ja skönt att de äntligen flyter på bra

    nyrreThaMan wrote:
    Varför ska du gå upp till 100kg? Du är ju trotsallt 177 och 100kg är ganska mkt på den längden. Men men alla kanske inte vill vara smidiga och vältränade :P Själv skulle jag inte kunna gå upp för mkt i vikt, då hade min hockeyträning tagit skada.
    Så du ska hårtsatsa på en rejäl bulk på 15kg? :)

    Du ser onekligen riktigt bra ut redan nu, kommer följa!

    Edit: Såg att det inte var tänkt som bulk, varför i hela friden ska du äta så mkt mat då och gå upp i vikt? För mig är det bara galenskap och stoppa i sig så mycket mat! :D

    jag vill gå upp till 100kg jag vill se hur mkt massa kan jag bygga på mig om jag ligger på ett stort kaloriöverskott. har ju fram till dieten på mig men lär väl landa på 95 känns de som men 100 som målvikt vill ju väga 3 siffrigt:)

    #499893

    grym bild!

    #499894

    Hur går det? Du borde snart väga 95kg? Med ditt matintag? Uppdatera gärna! :D

    #499895
    villle8 wrote:
    grym bild!

    Tack

    nyrreThaMan wrote:
    Hur går det? Du borde snart väga 95kg? Med ditt matintag? Uppdatera gärna! :D

    nej ligger på 86, hade en väldigt hektisk veckan så hann inte uppdatera och nu när jag har tid så kommer jag inte ihåg allt….

    men har lagat mat tills imorgon så jag kan bunkra upp ordentligt inför benen, pepz va på mig igen om att jag lyckades kläcka ur mig att jag skulle komma ifatt honom i knäböjen så nu jävlar är de dags! samt att jag har en tävling med Cidersson ([www.metrobloggen/jonasOhlsson]) för er som inte vet vem det är… först till 200!

    #499896

    Dagenspass:

    Knäböj:

    uppvärmning:
    85kg / 12

    105kg / 10
    115kg / 10
    125kg / 6
    135kg / 6
    145kg / 6
    155kg / 3

    Maxdjup, helt okej:)

    95kg / 15
    100kg / 12
    105kg / 10
    115kg / 6

    Dom sista 4 setten va maxdjup på men stannade aldrig uppe utan körde lite coleman style.

    Benspark:
    4 set.

    Utfall:
    3 set ca 150 meter sammanlagt.

    latsdrag medelbrett:
    80kg / 12 12 10 8

    V-handtag:
    80kg / 10 8
    65kg / 8 8

    Enarms latsdrag:
    20kg / 12 12 12

    DONE!

    #499897

    Satan va stark du är i benen, bra skit. Forsätt så :up: Maten var ju rätt brutal den med ;)

    #499898

    Stabilt pass idag :D Grymma böjjar som vanligt. Synd med allt folk.

    #499899

    Fan Grabben, fint där blir grymt pepp av dina pass är, vill tillbaka till det dÄar matandet av benen, men sakta men säkert som man säger. Keep up the good work. MVH cesse

    #499900
    Cuttan wrote:
    Satan va stark du är i benen, bra skit. Forsätt så :up: Maten var ju rätt brutal den med ;)

    Det börjar ordna till sig nu:) jag tycker faktiskt inte de är så extremt mkt mat, alla här inne käkar väl mkt?

    Dennis Johansson wrote:
    Stabilt pass idag :D Grymma böjjar som vanligt. Synd med allt folk.

    Tack! ja dessa jävla gratisveckorna.

    Steppen1983 wrote:
    Fan Grabben, fint där blir grymt pepp av dina pass är, vill tillbaka till det dÄar matandet av benen, men sakta men säkert som man säger. Keep up the good work. MVH cesse

    tack! kul att du blir peppad! ben träningen är uuuunderbar! love it! ja kör man hårt direkt blir de jobbigt att gå haha vilket jag kommer få känna av i morgon!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.