100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 408 total)
  • Author
    Posts
  • #499901

    idag mår man som man ska i bena!:)

    #499902

    Maffigt pass mannen :) Kör du fortfarande med ”planka” under hälarna? Bra nyfiken :p

    Riktigt starka böj!

    #499903
    HebbeX wrote:
    idag mår man som man ska i bena!:)

    haha sant:) tack för dina otroligt sköna slag på benen!

    Niclas Holgersson wrote:
    Maffigt pass mannen :) Kör du fortfarande med ”planka” under hälarna? Bra nyfiken :p

    Riktigt starka böj!

    Tack sötis=)! nej ingen planka sätter en 2,5kg skiva under varje häl, finns ingen platt där vi är nu!

    Edit: fyller i dagenspass om någon timme, ska och simma med björkman och BlancaSr(min bror) här på forumet:)

    #499904

    Sådär, då har man hunnit simma en runda och kolla på en rulle med Björkman och Robin.

    Dags att fylla i dagens pass:

    Hantelpress lutande:
    22,5kg / uppvärmning
    30kg / 15 lugna (värma upp bröstet och axlarna riktigt)
    37,5kg / 10 10 8 10 Alla utan sista 10an är med stopp vid bröstet.
    32,5kg / 15 –> 22,5kg / 10

    Hantelflies: gick kanon!
    22,5kg / 12
    27,5kg / 10
    32,5kg / 7 6

    Triceps:

    Rep extension:
    40kg / 10
    45kg / 10 10 8+3

    Hantelextension:
    10kg / 10 10 10 10+1

    Enarms extension i latsdrag:
    15kg / 8
    20kg / 8
    17kg / 8 8

    Ez-stång bakom huvudet sittande:
    7,5kg/sida: 12 10 8 7

    5 set baksida axlar med dropp.
    10-15 reps

    40 minuter simning. ingen aning om hur många längder det blev, var helt släckt i simhallen så det blev en rikgit skön avslappning vi kommer förmodligen göra det varje tisdag och torsdag framöver.

    #499905

    BRA PASS :)

    Ska testa ditt tips nasta vecka, vet att det kommer kannas nagot grymt hehehe :D, har mina aningar.

    MVH Cesse

    #499906
    Steppen1983 wrote:
    BRA PASS :)

    Ska testa ditt tips nasta vecka, vet att det kommer kannas nagot grymt hehehe :D, har mina aningar.

    MVH Cesse

    Tack! de tycker jag absolut du ska göra! har ju också varit skadad i axeln liksom du, jag känner absolut inget i axeln av denna tekniken samt att man får lite extra tid på sig att fokusera på bara bröstet och koppla ur axlarna så mkt som möjligt:)

    Kör hårt!

    #499907
    Emil Lundberg wrote:
    Tack! de tycker jag absolut du ska göra! har ju också varit skadad i axeln liksom du, jag känner absolut inget i axeln av denna tekniken samt att man får lite extra tid på sig att fokusera på bara bröstet och koppla ur axlarna så mkt som möjligt:)

    Kör hårt!

    Ja jag kom ihåg det att du hade mycket med axeln med, grymt jobbigt för det förstör något oerhöort, men precis som du säger kopplar nog ur axlarna helt vilket är oerhört bra och hjälper nog att forma upp tuttarna bättre, för det är ju det vi vill ha, muskelutveckling inte bara styrka även om både och är jävligt nice :D.

    Tack du med biffen :up:

    #499908

    Härlig Journal Emil!! Alltid lika roligt att se din matdos efter dagen :) Kan intyga.. Han äter sjuka mängder!!!! ;) Men det syns med nu lite faktiskt ;) haha

    #499909
    Andreas Björkman wrote:
    Härlig Journal Emil!! Alltid lika roligt att se din matdos efter dagen :) Kan intyga.. Han äter sjuka mängder!!!! ;) Men det syns med nu lite faktiskt ;) haha

    haha käft med dig:) mat är gott punkt! men om ni kan komma och hämta upp mig någon gång deta årtusondet så hade vi ju kunnat växa lite…

    #499910

    blev lite biceps och rygg idag, inget märkvärdigt gick inge vidare men ändå inte dåligt… relativt ointressant pass som jag inte orkar skriva in haha

    #499911

    Triceps+traps

    rep extension:
    40kg / 10 10
    50kg / 10 10

    triceps extension i CC:
    70kg / 14 12 10 9
    kändes riktigt bra!

    Z-stång: finns ju 200 olika varianter där man kan ta olika mkt, stör mig rätt mkt:P
    7,5kg/sida / 15
    10kg/sida / 12
    12,5kg/sida / 8
    15kg/sida 4 fy fan ingen kraft alls!

    pushdown i Latsdrag:
    40kg / 12 10 9 8

    pushdown i latsdrag enarms:
    12,5kg / 10 10 10 10

    stångshrugs – supersett – hantelshrugs 5 set.

    sen simmade vi i 30 minuter:)

    #499912

    du har kommit igång redigt bra! roligt att träna tillsammans igen..lär bli hårdare pass nu;) osby och träna imon!

    #499913

    du som körde röda bmwn i går ? :P

    #499914
    Emil Lundberg wrote:
    Z-stång: finns ju 200 olika varianter där man kan ta olika mkt, stör mig rätt mkt:P

    +1 Gäller att välja den man gillar bäst. Hehe. Bra pass för övrigt :)

    #499915
    villle8 wrote:
    du som körde röda bmwn i går ? :P

    nej

    Niclas Holgersson wrote:
    +1 Gäller att välja den man gillar bäst. Hehe. Bra pass för övrigt :)

    ja hehe =) tack!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.