Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 1,380 total)
  • Author
    Posts
  • #462949

    Håller med Mr.Marcher! :)

    Behöver man spy så spyr man, så är det bara… Det hade varit riktig Rock n´Roll…… :D

    #462950
    MR.Marcher wrote:
    Fan Freppe du ska inte svälja om du måste spy gör det, det visar bara att du har tagit i som bara fan!!!!
    Annars tycker jag din pass ser bra ut.:up:

    Tommy Ivarsson wrote:
    Håller med Mr.Marcher! :)

    Behöver man spy så spyr man, så är det bara… Det hade varit riktig Rock n´Roll…… :D

    Haha men ni är ju galna bägge två! Det är nog där skillnaden ligger :D

    #462951

    Hade en jäkla fin helg, blev nästan 1kg grillraket och 0,5kg potatissallad i lördags kväll + några kalla, bra väder och allt var frid och fröjd :up: Spelade dock lite badminton vilket inte var någon höjdare så har nog dragit upp inflamationen igen så blir vila från promenerandet den här veckan så man blir frisk nån jävla gång. Börjar ju även jobba 3e maj så då ska jag höja mig lite på kcal, blir ju kardio hela dagarna då i princip.

    Körde iaf BRÖST, AXLAR & Lite triceps.[/b]

    Bänkpress:
    50kg x 15
    50kg x 12 x 2
    70kg x 8 en tjejpolare var där så var tvungen och höja mig lite o köra på 70.. inte planerat men skitsamma :P

    Stående militärpress m. stång:
    20kg x 12 x 3

    Dips:
    KV x 8 x 3

    Det var väl det väsentliga, skitmycket folk så blev inte så taggad till att köra mer, så mkt tjatter överallt men körde lite pushdowns, sidolyft osv.

    Trevlig kväll!! :up:

    #462952

    Hehe, du borde ha en tjejpolare med dig varje gång du är på gymmet! Iaf om det får dig till att pressa mer vikt. Skit i PWO, kreatin, protein osv osv, skaffa en tjejkompis på gymmet. :D

    #462953
    Tommy Ivarsson wrote:
    Hehe, du borde ha en tjejpolare med dig varje gång du är på gymmet! Iaf om det får dig till att pressa mer vikt. Skit i PWO, kreatin, protein osv osv, skaffa en tjejkompis på gymmet. :D

    Hahaha ja det kanske skulle vara något.. :D
    Nu när mina kosttillskott tagit slut och allt så skulle det verkligen vara bra..:p

    #462954

    100chins[/b] var tanken att jag skulle köra idag, självklart fördelat på massa olika set, kom till 35-40st sen var jag helt slut och orkade inte en rep till … :p Men det var ett ganska bra försök iaf.

    Körde två olika sorters roddar efter det, sittande och rodd uppifrån och 6set biceps baserat på 2 olika övningar. Gick helt ok go pump i både biceps och rygg!

    Vila tills på torsdag eller fredag då blir det ben och lite mer axlar kanske… :)

    Trevlig kväll!

    #462955

    Härligt frutte :D nästa gång tar du dom 100 rackarna !

    Ses vi på fredag hos johan månntro ? :)

    Vi måste köra ett pass snart tycker jag (y) Hoppas allt är king annars med dig!

    #462956
    Marcus Wikström wrote:
    Härligt frutte :D nästa gång tar du dom 100 rackarna !

    Ses vi på fredag hos johan månntro ? :)

    Vi måste köra ett pass snart tycker jag (y) Hoppas allt är king annars med dig!

    Hehe tack mackan, tar väl några gånger till kanske.. men snart så ;)

    Det där om johan har jag inte hört något om men det är väl inte omöjligt.. :)

    Det tycker jag med! Hoppas det är bra med dig också, får ta ett pass i helgen kanske om du är i trakterna då? :up:

    #462957
    Freppazz wrote:
    Hehe tack mackan, tar väl några gånger till kanske.. men snart så

    Det där om johan har jag inte hört något om men det är väl inte omöjligt..

    Det tycker jag med! Hoppas det är bra med dig också, får ta ett pass i helgen kanske om du är i trakterna då? :up:

    Haha, nästa gång tar du 50, sen 60 sen så är du snart i hamn :)

    AHa okej, han bubblade nånting om att det skulle vara nånting hos honom efter brasan, lite dricka och annat chill :) så du lär väl bli tillfrågad eller få info snart !

    Absoult, det låter tipp topp, kanske kan köra ett sten hårt bröst pass i helgen typ söndag ? ska köra skiten ur dig då ! ;)

    #462958
    Marcus Wikström wrote:
    Haha, nästa gång tar du 50, sen 60 sen så är du snart i hamn :)

    AHa okej, han bubblade nånting om att det skulle vara nånting hos honom efter brasan, lite dricka och annat chill :) så du lär väl bli tillfrågad eller få info snart !

    Absoult, det låter tipp topp, kanske kan köra ett sten hårt bröst pass i helgen typ söndag ? ska köra skiten ur dig då ! ;)

    I bästa fall så.. :D

    Aha okej jo men det låter ju trevligt som fan =)

    Hehe ja visst det låter fint det! Kan ju höras om det i helgen då ;)

    #462959

    Haha, din galning! Att sikta på att göra 100 chins är fan inte illa siktat. Starkt att köra 35-40st iaf. :up:

    100 chins nästa gång då? ;)

    #462960
    Tommy Ivarsson wrote:
    Haha, din galning! Att sikta på att göra 100 chins är fan inte illa siktat. Starkt att köra 35-40st iaf. :up:

    100 chins nästa gång då? ;)

    Hehe tack ska du ha masterdeffer! ;)

    Njae inte nästa gång kanske, men tänkte nog prova att ”maxa” nångång varje månad, så borde väl närma mig hundra om några år…. :p

    #462961

    Du gör lätt 100 chins om två veckor! :emo-thumb

    lägg in och kör det två gånger i veckan vet ja ;)

    #462962
    David Näslund wrote:
    Du gör lätt 100 chins om två veckor! :emo-thumb

    lägg in och kör det två gånger i veckan vet ja ;)

    Haha ja mirakel kan ju ske… :p

    Ja egentligen kanske man skulle göra det, vidden släpar ju ganska mycket ändå och är väl den + vader jag prioriterar mest just nu, något set chins till i veckan skulle man ju kunna lägga in iaf :)

    #462963

    Hejsan. Snart dags att kila iväg och köra bröst med Mackan wikström här på forumet, ska även köra rygg tänkte jag, eller hela överkroppen egentligen, kommer köra efter ”jobb schemat” nu fram över, alltså:

    Tisdag, underkropp (o mage), lätt
    Torsdag, överkropp, lätt
    Lördag, underkropp, (o mage), tungt
    Söndag, överkropp, tungt.

    Skickar in lite bilder från helgen också.
    Grillade i fredags, blev bara 600g kött den här gången, fick så ont i magen när jag käkade nästan 1kg förra helgen.. :p

    Frukost, gröt m. proteindrink ovanpå, ägg (hade inte flera hemma) samt mackor gjorda i smörgåsgrillen

    Redovisar passet lite senare!

Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.