Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,380 total)
  • Author
    Posts
  • #462964

    Åååh, dina måltider ser snuskigt goda ut! :P

    600gr kött tycker även jag är en ganska lagom mängd vid ett tillfälle… :up:

    #462965
    Tommy Ivarsson wrote:
    Åååh, dina måltider ser snuskigt goda ut! :P

    600gr kött tycker även jag är en ganska lagom mängd vid ett tillfälle… :up:

    Hehe tack ska du ha =D men håll ut nu tompa snart kan du leva på glass hela dagarna! =)

    Tuttar och lite annat.[/b]

    Bra pass som fan idag, hög intensitet eller vad det heter, inte riktigt som jag är van o köra men kul med lite variation :up:
    Körde:

    Hantelpress, rak bänk:
    30kgs hantlarna som mest o ungefär 3-4reps som värst.

    Bengtpress:
    80kg x 3 x 5 set kanske, med lite pass på alla :nono:

    Sen incline och decline bänkpress, lite cable flies och sådär, lär kännas imorrn!

    Körde 3-4set chins och 2-3set rodd också, det var väl det hela i stora drag.

    Ben på tisdag. Jobb imorrn och jag vet vad som väntar… ska stå och svetsa hela jävla dagen, ingen annan som kunde det tydligen men skönt att ha nått att göra i alla fall :)

    Trevlig söndagseftermiddag!

    #462966

    Härligt körde frutte man :D hoppas du kände av tuttarna nånting idag.
    Du har blivit riktigt stark, snart är du om mig ! :D

    #462967

    Ser ut att ha varit ett gött bröstpass…. Ska du skaffa svetssolbränna nu då? ;)

    #462968
    Marcus Wikström wrote:
    Härligt körde frutte man :D hoppas du kände av tuttarna nånting idag.
    Du har blivit riktigt stark, snart är du om mig ! :D

    Hehe tack detsamma mackan =), jodå dom känns, hoppas dina känns med :emo-thumb
    Du har med blivit riktigt stark så får nog passa mig, har ju trots allt en tio kg i både kroppsvikt och styrka att ta in! =)

    Tommy Ivarsson wrote:
    Ser ut att ha varit ett gött bröstpass…. Ska du skaffa svetssolbränna nu då? ;)

    Jodå, inte riktigt som jag är van vid att köra men skoj med lite variation :emo-thumb

    Haha ja det är ju fan att man alltid glömmer att ta på sig en tröja eller något, men nu är det bara ett streck på högerarmen, tror inte det ser så jävligt ut, blir utearbete framöver så nu är det snart linne on så försvinner det… väl… =P

    #462969

    Lätt underkropp.[/b]

    Benpress:
    50kg + släde på som mest 12-15 reps 3set, inte djupa alls pg.a inflamationen i dom ädlare delarna… fan att de aldrig ger med sig..

    Bak.lårculr fr. nedre trissan i cc:
    3set ~12 reps.

    Supersettat m. vadpress i benpress, 3set

    Sen så körde jag benspark & baklårcurl, supersettat samt kaggen, två övningar.

    Lätt överkropp på torsdag!

    Trevlig kväll!

    #462970

    Bra kört frutte som alltid! :)

    #462971

    Vart är du??
    inte sett dig på gymmet eller i byn ngt??

    #462972
    Marcus Wikström wrote:
    Bra kört frutte som alltid! :)

    Thank you! :)

    MR.Marcher wrote:
    Vart är du??
    inte sett dig på gymmet eller i byn ngt??

    Tjena!
    Dags o lämna lite livstecken kanske :p Har tappat suget på att journalisera lite men tuffar på med mina fyra pass i veckan, har börjat jobba nu så tränar lite senare på kvällarna, har börjat käka lite mer o formen börjar se förjävlig ut, men träningen går ganska bra :up:

    #462973

    Ja de där journalsvackorna kommer lite då och då när man verkligen inte orkar bry sig. Fast då brukar jag tänka att fan va kul det är att kunna gå tillbaka och följa sin utveckling hela vägen…. Och så fortsätter jag printa ner allt. :)

    #462974
    Tommy Ivarsson wrote:
    Ja de där journalsvackorna kommer lite då och då när man verkligen inte orkar bry sig. Fast då brukar jag tänka att fan va kul det är att kunna gå tillbaka och följa sin utveckling hela vägen…. Och så fortsätter jag printa ner allt. :)

    Ja det har du ju väldigt rätt i tompa! :) Men känner väl inte att det hänt överdrivet mycket ändå, har väl gått upp några kg och festat ungefär varannan helg nu i någon månad, börjat äta godis igen och såntdär, men äter ju rätt bra mat och framförallt mycket på vardagarna, så suget finns inte riktigt att redovisa… kanske drar igång nått nytt efter sommaren eller så :p Hoppas det går bra med ditt dietande, snart är det dags att äga scenen :up:

    #462975

    Hur går det med chinsen Freppa??!

    #462976
    Pixi wrote:
    Hur går det med chinsen Freppa??!

    Tackar som frågar pixi!! :) Har inte kört chins på ~2veckor nu, så har inte testat att göra 100reps ännu. Men skulle gissa att dom går ganska tungt… :p

    Körde bröst idag, det gick helt okej 4set * 12 reps på allt, ska köra så en vecka till efter denna sen blir det lite failur träning igen.

    Lägger ner journaliserandet en tid framöver, kikar väl in i bland och kanske slänger upp en bild och redovisar nått pass men det blir inte lika frenetiskt som förut.

    R.I.P Ronnie James Dio!!

    #462977

    Lite redovisning[/b]

    Var ett tag sen nu, tränar fyra pass i veckan, jobbar en del och käkar ~500g kyckling & 3dl ris om dagen + 500g kvarg 1l mjölk, 2-4ägg och lite godis. Ligger på c:a 76kg… 😮

    Körde axlar & armar idag så kan redovisa det passet bara för att redovisa nått =)

    Lyft åt sidan i maskin:
    20-25kg x 20reps x 2set
    ~40kg x 8-10
    65kg x 4-6 i några set, körde även 2dropset, sista på typ 25kg.

    Sen en annan maskin där man också lyfter åt sidan, skulle man sätta ett skynke mellan axlen och handen o flaxa som fan så skulle man nog lyfta..

    Militärpress i smith, bakom huvud:
    Stång x många , 2set
    40kg x ~10
    50kg x ~8-10
    60kg x 7-8 reps i 2set + ett dropset. dessa var jävligt fula dock. men kändes i mina små axlar.

    Biceps:
    Hantelcurl stående supersettat med sittande.
    Började sittandes m 10kgs hantlarna x ~15reps
    Sedan 20kg * 5 reps, stående
    10kg * 12 kanske
    20kg * 4
    10kg * 10 ungefär.

    Nu orkar jag inte redovisa mer men körde såklart triceps och nån mer övning på biceps också.

    Några kassa bilder
    Notera bonnbrännan :D

    Över & ut. Må så gott!!

    #462978

    Kul att se att du lever Teppas, jag diggar din bonnebränna skarpt. :D

    Håll igång uppdaterandet nu. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.