Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,336 through 1,350 (of 1,380 total)
  • Author
    Posts
  • #462934

    Blir ingen träning idag, håller på med bilen, slipar målar & spackar mm så får väl se det som någon form av cardio istället, trött som bara fan är jag i armarna i alla fall :p

    Blev i alla fall en promenad i morse, på c:a 1h 10min.
    Dundrar på rygg & bak.axlarna imorrn istället ;)

    #462935

    Morgonpromenad ~1h 10min.

    Rygg & Bak. Axlar[/b]

    Chins:
    KV x 5
    KV + 10kg x ~8
    KV + 20kg x 4
    KV x nånting. Chinsen börjar gå tungt igen! Inte bra, funderar på att börja köra maxreps på kroppsvikten i två set ett tag framöver…

    Sittande rodd:
    30-35kg x ~15-20
    55kg x ~8-10
    75kg x 4-5 dropp > 35-40kg x MAX

    Det där var väl det som var nämnvärt från passet , körde ganska många fler övningar men orkar inte redovisa dom :p Ingen kontakt eller nånting idag så det kändes rätt kasst faktiskt, körde två sett biceps som avslut iaf och fick go pump i dom.

    Nu blir det käk

    Trevlig kväll!!

    #462936

    Morronpromenad 1h 10min.

    BEN + lite axlar & mage.[/b]

    Sittande benpress(maskin)
    ~50kg x ~12
    ~100kg x ~10
    120-130kg x 12 x 3 brände gött!

    Bak. lårcurl i cc, liggandes på mage.
    4set

    Supersettat m. vadpress i benpress.

    Sedan kördes benspark & bak. lårcurl, körde ungefär 3 x 10-12 där. Skönt att köra igenom benen lite lättare.

    Crunches i cc, sidolyft i cc samt stående militärpress med stången (20kg x 12 x 2)

    Det var nog allt!

    Totalvila imorrn. Ev lite grilla och finöl om det är bra väder! :P

    #462937

    Fan va seriös du blivit med alla långa morgonpromenader då! :emo-thumb

    Bra tränat med, riktigt fina högreps i benpressen!

    Bilder snart lr? Vill ju se utvecklingen av allt detta promenerande.. ;)

    #462938
    Tommy Ivarsson wrote:
    Fan va seriös du blivit med alla långa morgonpromenader då! :emo-thumb

    Bra tränat med, riktigt fina högreps i benpressen!

    Bilder snart lr? Vill ju se utvecklingen av allt detta promenerande.. ;)

    Haha ja jag hoppas jag kan fortsätta med det… ;) Blir vila imorrn men på söndag så blir det nog lite promenerande igen… tackar tackar, ja det lär kännas bra i trumpinnarna imorrn.

    Lite bilder ska jag nog kunna skaka fram, men tror inte man märker så överdrivet mycket på formen ännu, men nästa vecka kanske man kan se nån skillnad.. slutade äta godis idag med, blev dock typ 35kg vindruvor istället men det är ju bättre än godis i alla fall… :p
    Känner dock att jag tajtat till lite runt magen, men väntar gärna en stund till med bilder så man ser att det hänt något mer i alla fall.. =)

    #462939

    Ingen träning idag, har massa annat skit som tar massa tid men en promenad fick det bli såhär på kvällskvisten, 1,10rundan kortades av till 1h fyfan trodde jag skulle spy.. :) 8)

    Laddade luren med michale graves nya material så det bidrog nog en del till det högre tempot. Denna är ju så stört bra så jag skiter ner mig!! (nästan) :p
    [youtube=i9bKD6UUyI8]

    Får se, kanske blir vila imorrn med känner mig lite seg, men på tisdag blir det nog bröst & axlar i alla fall! (om inte imorrn)

    Trevlig kväll!

    #462940

    Morronpromenad 1h 10min

    Bröst & Axlar[/b]

    Gick tungt idag, har varit allmänt trött o seg och borta i skallen nu ett tag :p men det ordnar nog upp sig snart, ligger ju ganska lågt på kcal med så tar väl ett tag att vänja sig.

    Körde iaf:

    Rak hantelpress:
    20kg x 12 x 3

    Sne hantelpress:
    15kg x 12 x 3

    Stående militärpress, stång.
    20kg x 12 x 3

    Det var väl basen av övningarna.. körde även dips, 3set gick tungt som bara fan så dom nämner jag inte, körde lite sidolyft och sådär för axlarna med.

    Bli nog rygg imorrn + promenad, hoppas det går lite bättre!

    Sitter just nu och äter makaronipudding och 250g keso

    Trevlig kväll!

    #462941

    Vet du vad du ligger på i kaloriintag?

    Nice högrepsträning iaf! :up:

    #462942

    Gött pass där! :emo-thumb
    Vad ligger vikt/midjemåttet på? :)

    #462943
    Tommy Ivarsson wrote:
    Vet du vad du ligger på i kaloriintag?

    Nice högrepsträning iaf! :up:

    Ligger på c:a 1700, men det beror lite på ibland lägre, ibland högre men det är nog i närheten där iaf. Ska höja mig lite när jag börjar jobba 3e maj så det är bara rock ’n roll fram tills dess.. ;)
    Tack! ja högreps behövs ibland.. =)

    David Näslund wrote:
    Gött pass där! :emo-thumb
    Vad ligger vikt/midjemåttet på? :)

    Tack biffen! Tyckte det gick rätt kasst men fint med lite högreps iaf som sagt.

    Kollade nyss, midjemått: ~85cm, mätt med tumstock i plast & tröja på :p men det är väl i närheten iaf, mätt över naveln.

    Bröstkorg: ~104cm

    Vikten ~72-73kg (nyäten)

    #462944

    Morronpromenad 1h 10min

    RYGG, BAK. AXLAR & Lite biceps[/b]

    Japp det var dagens träning, högreps/genomkörare idag med. Kändes bra, go kontakt till skillnad från förra ryggpasset!

    Chins:
    KV x 5 x 4 Strikta och väldigt långsamma på nervägen.

    Sittande rodd:
    35-40kg x 12 x 3

    Flies med pannan mot bänk (bak.axlar)
    5kg(hantel) x 12 x 3

    Enarmsrodd fr. övre trissan m. bänk som stöd:
    ~20kg x 12 x 3

    Trots att vi bara var 3pers på gymmet idag så var latsdrag maskinen upptagen hela tiden jag körde :p Så jag körde från en annan övre trissa där jag satt ”löst” på en bänk, gick rätt bra ändå, körde med |


    | handtag 12 x 3 här med ungefär.

    Körde två set á 12 reps bamsecurl också.

    Det var väl i princip allez!

    Blir vila imorrn, promenad bara, och sen ben på fredag, och armar på söndag skulle jag tro.

    Börjar även jobba 3e maj så då kommer man få lite struktur på allt igen, kommer bli skönt som fan. Planerar även en flytt och då kan jag sköta käk osv precis som jag vill :up:

    Trevlig kväll!

    #462945

    Gött din tok! ;)

    Kul att du ska flytta med, det underlättar en del när man får köpa sin egna mat men man saknar smidigheten att få mat lagad och serverad.. :D

    #462946
    Tommy Ivarsson wrote:
    Gött din tok! ;)

    Kul att du ska flytta med, det underlättar en del när man får köpa sin egna mat men man saknar smidigheten att få mat lagad och serverad.. :D

    Haha tack mästerdietarn! ;)

    Ja jag står i kö nu i alla fall.. men kan nog ta bra lång tid innan man får något napp här i kommunen, köerna är väl skylånga :p

    Jo visst, så sant som det är sagt! haha. Men det blir nog att ta en dag till att laga all mat på och sedan göra matlådor, tror det kan bli ganska bra :)

    #462947

    Fyfan va rock ’n roll det blev.[/b] körde ben, mage & en skvätt axlar på 25 min, var nära och spy men det var andra nere på gymmet så lika bra o svälja igen :up:

    Allt supersettades(utom benpressarna)! Började dagen med en promenix på 1h 10min också.

    Sittande benpress(maskin)
    60kg x 12
    100kg x 12
    120kg x ~12 x 2

    Bak. lårcurl i cc, supersettat med vadpress/juck i benpressen:
    3 x 12 här med, inte så tungt, men bra kontakt iaf.

    Benspark supersettat m. bakl.lårcurl:
    35kg resp. 30 kg x 12
    40kg resp. 35 kg x 12 x 2
    +Trippeldropp.

    Sen så körde jag sidolyft i cc (axlar) 2set, samt stående militärpress, lätta, 3set. Och crunches i cc.

    Tror det var allt. Laddade med skitmycket tacos, men det finns en tanke i det hela, kommer va så jäkla mätt framöver nu så det blir inget godis ikväll heller, möjligen lite frukt;)

    Blir en lugn helg, ska troligen hjälpa en kompis att hämta en bil imorrn, sedan blir det väl lite grilla och kanske någon kall & fin på kvällen om det är bra väder.

    Trevlig kväll & helg!

    #462948

    Fan Freppe du ska inte svälja om du måste spy gör det, det visar bara att du har tagit i som bara fan!!!!
    Annars tycker jag din pass ser bra ut.:up:

Viewing 15 posts - 1,336 through 1,350 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.