Sex, träning och rock n’roll

Home Forums Dagböcker Sex, träning och rock n’roll

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 439 total)
  • Author
    Posts
  • #526316
    Mantus wrote:
    Snyggt men ”don´t quit your dayjob” som det heter.;) Vilken linje vill du söka in till?

    Jag sökte till etologi (läran om djur beteende) i första hand, biologi i andra hand. Det sket sig för att jag inte har Kemi B. Nu funderar jag på sjuksköterska eller journalist.

    #526317

    Jag har lyft ett hus i dag. Det sög bra i ryggen.

    #526318
    henkebenke wrote:
    Jag har lyft ett hus i dag. Det sög bra i ryggen.

    Haha, det kan jag tänka mig:D Det är väl ganska höga poäng till journalist, runt 19 om jag inte missminner mig?

    #526319
    anders172 wrote:
    Det är väl ganska höga poäng till journalist, runt 19 om jag inte missminner mig?

    , kollade inte upp det! Om det är i närheten av 19 behöver jag inte vara sur för att det inte fanns några platser över, haha…

    #526320
    henkebenke wrote:
    Jag sökte till etologi (läran om djur beteende) i första hand, biologi i andra hand. Det sket sig för att jag inte har Kemi B. Nu funderar jag på sjuksköterska eller journalist.

    Du hade blivit en underbar journalist! Do it! (jag kan fota åt dig, värsta radarparet!)

    #526321

    Också kan ni intervjua mig, vilken trekant alltså!

    #526322

    You guys! ;)

    #526323

    Shit, inne på sidan två, bäst jag skriver något.

    Har inte tränat nåt, men för att inte få dåligt samvete har jag dragit sly i skogen varje dag, simmat en runda, och donerat pengar till lådan i kassan på McDonalds.

    Jag bjuder på en 30 sekunder gammal bild. Vad tror ni, har jag potential?
    [img=http://i404.photobucket.com/albums/pp130/Hendrong/214758.jpg]

    #526324

    Tränade i dag, men jag orkar inte skriva upp vad jag gjorde.

    Eller, okej då: Benspark, lårcurl, stångrodd, bänkpress, crunches. Det kändes bra, speciellt stångrodden som jag testade enligt en ny teknik jag hittade på nätet.

    Vill egentligen köra marklyft men ryggen kändes inte helt okej (fast stångrodden kändes ändå okej. Okej?).

    #526325

    Goda nyheter allihopa; jag börjar redan få snyggare kropp.

    #526326

    Ser ut att vara ett okej pass.

    #526327
    anders172 wrote:
    Ser ut att vara ett okej pass.

    Tackar tackar… Kör lite lätta helkropp för att vänja lederna vid vikter och få koll på teknikerna.

    #526328

    Jag pajade ryggen när jag körde marklyft igår. När jag böjer mig framåt gör det ont ovanför ena skinkan, har jätteproblem med att ta på strumpor, knyta skorna och sådana saker. Sätta mig på huk går ganska bra så länge jag har rak rygg.

    #526329
    henkebenke wrote:
    Jag pajade ryggen när jag körde marklyft igår. När jag böjer mig framåt gör det ont ovanför ena skinkan, har jätteproblem med att ta på strumpor, knyta skorna och sådana saker. Sätta mig på huk går ganska bra så länge jag har rak rygg.

    Skulle tippa på sträckning

    #526330
    Jockepettersen wrote:
    Skulle tippa på sträckning

    Tack… Tänkte kolla om det blir bättre av sig själv, i så fall bara vilar jag bort det.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 439 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.