Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #511978

    Blev armar idag, gick rätt så bra idag faktiskt. Vipern gjorde sitt jobb med prestationen, men tänker nog inte tvinga i mig den bara därför.

    Biceps:

    Ramstång:
    20kgx10
    31kgx5
    31kgx5
    31kgx5

    Scottcurls i cc:
    40kgx6
    40kgx6
    40kgx6

    Koncentrationscurl: (sämst)
    12.5kgx6
    12.5kgx6
    12.5kgx6

    21:an med curlstång
    20kgx21 (logiskt?)

    Triceps:

    Smalbänk:
    Uppvärming
    40×6
    40×6
    40×6 – Vågade inte köra mycket tyngre, var typ själv på gymmet.

    Pushdowns:
    50kgx8
    55kgx6
    55kgx6 drop till 40×6 PB
    55kgx6

    En arms dragdownmotgolvet: (handflatorna mot taket)
    15kgx6 drop till 10kgx8
    15kgx6 drop till 10kgx8
    15kgx6 drop till 10kgx8

    Sedan avslutade jag med 6superset underarmar. Kanske blir några bärs ikväll, får se. Men ska inte bli nå grisfull.

    #511979

    Blev 6 öl igår, blev varken full och är inte bakis, fan vad skönt. Idag blir det vila och bara ta’t lugnt, rygg imorgon.

    #511980

    Gick riktigt, riktigt bra på dagens rygg/trapz pass.

    Rygg:

    Marklyft:
    50kgx10
    70kgx10
    90kgx6
    100kgx6 PB!
    110kgx3 PB!

    Skivstångsrodd:
    30kgx10
    40kgx10
    50kgx6 PB! – dock inte kört skivstångsrodd på länge.
    50kgx6

    Sittande rodd:
    50kgx8
    60kgx6 PB!
    50kgx6

    Breda latsdrag:
    70kgx6 PB! – kör sällan breda latsdrag
    70kgx6
    45kgx12

    Trapz:

    Shrugs i smithen:
    41kgx8
    61kgx6
    61kgx6

    Shrugs med hantlar: – Greppstyrkan var helt g0ne
    22.5kgx7 fail på sista hanteln smet ur näven
    17.5kg6
    17.5kg6

    Jävligt nöjd med detta pass. Var helt bestämd för att sätta PB i de flesta övningar, och det gjorde jag. Jag vill tacka min familj och mina vänner för ert stöd, utan er hade jag inte klarat det osv osv.

    #511981

    Bra peak på biceps där! Kör så det ryker :up:

    #511982
    ReNeGaDe wrote:
    Satan vad PB:n :p

    nible is in da house!

    Bra pass!

    Du kunde för övrigt använt straps i hantelshrugsen :whistle: ingen kommer att påstå att du är en sissy. Det är bara i marklyft straps-frågan är lite mer känslig, vad jag har förstått :D

    Tack Pierre (känner att vi har kommit till first-name-stadiet ;)).
    Skämt åsido, gick faktiskt oväntat bra idag, bara man ger sig fan på det så fungerar det. Antar att straps är dragremmar(?) och det har jag inte hunnit införskaffa ännu, men skulle vara gött att ha det på ryggpassen faktiskt.

    #511983
    Niclas Holgersson wrote:
    Bra peak på biceps där! Kör så det ryker :up:

    Tack så mycket Niclas! Öser som aldrig förr, det hoppas jag du också gör. ;)

    #511984
    nible wrote:
    Tack så mycket Niclas! Öser som aldrig förr, det hoppas jag du också gör. ;)

    Det kan du ge dig fan på :devil:

    #511985

    Ser att det rullar på härinne, ös på :)

    #511986
    Snugglez wrote:
    Ser att det rullar på härinne, ös på :)

    Ja det gör det, tack så mycket! :)

    #511987

    Vila idag, spelade diverse racket sporter på idrotten idag, så lite springa blev det. Ska ner på ett annat gym imorgon och träna med en kompis, lite kul med variation. Men har börjat fått ont i halsen, hoppas det inte är någon förbannad förkylning som kommer smygandes. Får det vad det tränas imorgon, beror på vad han vill köra.

    #511988

    Fan, har haft halsont hela dagen idag, så ingen träning blir det idag heller. Jag som var så sjukt taggad, daaaaaamniiiiit.

    #511989

    Fortfarande sjuk, inte blivit någon träning på hela veckan. Hoppas jag kan jobba igång ett pass imorgon och få ut lite aggression, haft lite kort stubin den här veckan kan man säga.
    Vettefan vad som kommer köras imorgon om det blir av, hinner inte köra igenom hela kroppen på det som är kvar av veckan i vilket fall. Men men, får se hur det blir.

    #511990

    Alltid segt o vara sjuk, hoppas du blir bra snart!!

    #511991
    Snugglez wrote:
    Alltid segt o vara sjuk, hoppas du blir bra snart!!

    Tack, ah, verkligen grisdrygt att vara förkyld. Är så förbannat sugen på träna också, får se om jag kan göra det lördag eller söndag.

    #511992

    Rastlösheten har börjat krypa i hela kroppen, så jag tog och försökte göra någon typ av gainer. Jag blandade:Vanilj glass, Mjölk, Eiselt DoubleChocolate, kesella och lite kako och mixade ihop det. Blev riktigt gott faktiskt. Kanske någonting man ska göra efter träningarna om maten dröjer.

    Edit: Det är ju rena rama fanskapet det här, blir så less. Efter jag börjat med diverse olika kostillskott har jag börjat fått betydligt mer finnar än tidigare. Så jag tog och köpte någon rengöring för ansiktet, tvättar mig med det varje morgon och kväll på svåråtkomliga ställen där det ofta bildas skit. Så får jag en fet jävla finne mitt inne i näsan, när jag är förkyld också för den delen!? Det är väldigt skönt att snyta sig nu. Jag måste toppa listan på de som har det värst i världen nu alltså, svårt att bestiga mitt lidande nu, snyft.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.