Är du vältränad…

Home Forums Fitness Är du vältränad…

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #699449
    jiggen wrote:
    hahaha klarar det om jag är on men inte nu som off…så är väl en avdankad klen gammal af tävlare som sattsar på classic nu..hahahah

    …och med den köttiga ryggen kan det gå riktigt bra.

    #699450

    Dips: 33st
    Chins: 15st
    Löpning: Avklarad
    Rodd: Ska testa snart

    Chinsen körde jag direkt efter dipsen och löprundan. Ska vara utvilad nästa gång jag testar. Det borde gå bättre då

    #699451
    Melin wrote:
    Det vore ju kul om man såg vältränad ut också, till skillnad från Stellan.
    Arnemar och Martin får en ovation av mig medan jag går och ställer mig vid sidan av och tröstäter chips med Dan :D

    Let’s do it :pop::emo-thumb

    #699452

    Får se om jag testar utmaningen imorn eller på lördag :)

    beror på träningsverken ;)

    #699453

    Har inte testat på rodden, men det andra klarar jag :)

    #699454

    Rodden, done. Concept2 på 10ans motstånd. 3:25 första gången utan uppvärmning, jobbigare med löpningen tycker jag som jag fortfarande är långt ifrån att klara. 10-12mins uppvärmning med rodden inför passen har nog gjort sitt här.

    #699455

    Chins och dips klaras
    Kanske rodden
    Löpningen knappast i detta skede eller i nåt annat skede heller för den delen..
    Sprang 2990m på 12 min i militären för 7 år sedan, har inte prövat sen dess…

    Skulle gissa på ca 14-15 min nu just, och det tänker jag inte pröva före efter semestern 8)

    #699456

    Sprang 3 km idag vilket var det ända man hade kvar. Tiden 11.25

    #699457

    Testade idag i gymmet o fy fan vad besviken jag blev, klarade:
    16 dips
    4 chins

    men men löpningen är avklarad iafall så får testa på rodden härnäst

    #699458

    Rodden
    3:14.

    Sänkt mig 20 sek :D Trodde det skulle vara mycket mer

    #699459

    Om det där är kriterierna för att vara vältränad så tror jag att jag landar någonstans mitt emellan hälsofarligt osund och kliniskt död.

    #699460

    Det är tragiskt när artikelförfattaren själv inte klarar kriterierna, men det ska villigt erkännas att det bara är chinsen och dipsen som jag ens har en chans på. Och om det är strikt bedömning ryker chinsen också:whistle:

    #699461
    Marcus Syvertsen wrote:
    Om det där är kriterierna för att vara vältränad så tror jag att jag landar någonstans mitt emellan hälsofarligt osund och kliniskt död.

    Samma här. Att rikta in sig på en riktigt bra kondition verkar vara direkt farligt. Dags att bulka upp min hälsa kanske?:D

    #699462

    rodd o löpning (iaf på bana så man slipper alla jobbiga uppförsbackar man normalt har) borde jag klara
    gränsfall på dipsen, borde klara
    och inte en chans på chisen, chins har aldrig funkat för mig (15=PR)

    #699463
    Marcus Syvertsen wrote:
    Om det där är kriterierna för att vara vältränad så tror jag att jag landar någonstans mitt emellan hälsofarligt osund och kliniskt död.

    Haha ja då är det illa fast jag tror inte det är så illa om jag skall vara ärlig :D🙂

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.