Tips på hålla kroppen mest anabol ?

Home Forums Kost och Näringslära Tips på hålla kroppen mest anabol ?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #518013

    Det farliga är allt det som kommer efter knullandet…….DET ger stresshormoner och ångest:|:). Trust me I´m made in Bangkok;)!

    #518014

    tror man inte ska tänka så mycket och bara träna och äta, jag övertänker allt jag kan och det blir bara jobbigt att försöka vara optimal, det kanske istället stressar en mer än vad det ger? det med sex är väldigt intressant, läst en studie som visade att om manhåller sig, på 7:e dagen hr man 150% testo i kroppen, men att det gick tillbka till normalt på 8:e och hr för mig att det bar va på sjunde det va förhöjt.. sen läste jag nån annnstans att det tar en timme efter utlösning fr tsto nivåerna att gå tillbaka till normala+ att sex frigör massa lyckohormoner mm så den timmen man har lägre testo borde va försummbar. om nån vill rota fram studierna kan du läsa själv, orkar inte hehe:P

    dock så har jag mycket bättre fokus på gymmet om jag ger fan i den lille ett tag konstigt nog…

    #518015
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Själv funkar jag såhär.
    Får jag inte sex regelbundet blir jag överkåt.
    Då tänker jag på sex hela tiden och kollar på alla tjejer i min väg.
    Detta gör mig stressad och ger mig ångest och porrdrömmar vilket sabbar min sömn och ökar mina kortisolnivåer.

    Mer knulla till folket!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Fler har tänkt dina tankar!
    Ur Generation Kill:
    ”it’s lack of pussy that fucks countries up, lack of pussy is the root fucking cause of all global instability, if more hajis were getting quality pussy, there’d be no reason for us to come over and fuck em up like this, cause a nutbusting haji, is a happy haji.”

    ”Saddam is just part of the problem, if Saddam invested more in the pussy infrastructure of Iraq than he did in his fucking gay ass army, then this country would be no more fucked up than say, Mexico.”

Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.