Använt aminosyror 3 mån, hälsorådgivare ber mig ta paus

Home Forums Kosttillskott Använt aminosyror 3 mån, hälsorådgivare ber mig ta paus

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 76 total)
  • Author
    Posts
  • #562050
    hejsvejs55 wrote:
    I princip halva veckan och halva frisätta den optimalt med HIIT av simning, sprint och starka kryddor ;)

    Passa så att du inte blir FÖR stor.

    #562052

    Man håller sig borta från prepp och har rätt genetik och muskelfästen.

    #562054
    Snake wrote:
    Man håller sig borta från prepp och har rätt genetik och muskelfästen.

    haha :emo-thumb

    #562057

    Jag har precis läst igenom hela den här tråden. Blir nästan fascinerad över innehållet.

    Hejsvejs55: Problemet för dig verkar vara, precis som många redan påpekat att du inte är källkritisk över huvudtaget. Men även att du inte sätter saker i sitt sammanhang. Enskilda studier utförda under speciella förhållanden, forskning kring hormonpåverkan, ABCDE-metoder osv är ointressanta om de inte sätts i sitt sammanhang. Du måste se allt som en helhet och sluta fokusera på enskilda detaljer.

    Jag läste i en annan tråd där du var orolig över vilket bröd du skulle köpa pga tillsatser. Du är 18 år och oroar dig över tillsatser i bröd. Det var knappast det jag var orolig när jag gick på gymnasiet och var 18. Fråga din klasspolare hur många som reflekterar över huruvida de kan tänka sig att köpa en förpackning ”lingongrova” trots alla tillsatser. Kan bli en rolig reaktion :)

    Du borde snarare oroa dig över ditt tvångsmässiga beteende och tankesätt. Fokusera på allt det roliga med att vara 18. Träna på och skit i detaljerna. Det kommer både du och din träning vinna ännu mer på. Jag tror inte du kan dra nytta av all din kunskap förrän du klarar av att sätta den i sitt sammanhang och med en helhetsyn.

    Kom igen nu, sluta oroa dig över huruvida aminosyror bränner ut kroppen, och börja fokusera på det väsentliga istället – att träna och ha kul!

    Mvh

    /C

    #562059
    malawiglenn wrote:
    yeah benpress…. :O

    Man måste knäböja för att det ska räknas, eller vart vill du komma?

    #562061

    No pain, No gain! Kom igen ge inte upp så lätt, be någon visa dig tills du kommer på hur du gör utan att få nackspärr!

    #562063
    malawiglenn wrote:
    yeah benpress…. :O

    Grymt va hardcore du är, keep it up…..

    #562065
    hejsvejs55 wrote:
    Också nyfiken ;) dock klarar jag inte knäböj (får galet lätt nackspärr) då tekniken är dålig. Ingen övning som kommer med mitt schema nånsin tyvärr ;) klarar den inte. 😮

    du försöker fånoptimera allt annat men är inte villig att optimera din träning på så sätt att du faktiskt tar hjälp för att lära dig den bästa benövningen?

    #562067
    hejsvejs55 wrote:
    Kan ju passa på o fråga er om utförandet :) ni mer kunniga.

    90grader eller 110grader, finns djupa knäböj, finns parallella knäböj, finns osv. Fördelar / nackdel: djupaknäböj bättre träning / mer skaderisk antar jag.

    Hur kör ni knäböj? Mvh :):|

    Målet är att köra så här

    [http://www.youtube.com/watch?v=cUHpuMcje84]

    #562068

    Vad är det som är så optimalt med knäböj? Benpress är en bra övning som har byggt många starka ben.

    #562069
    nutz wrote:
    Vad är det som är så optimalt med knäböj? Benpress är en bra övning som har byggt många starka ben.

    Och knäböj har byggt fler starkare.

    #562070

    Knäböj eller benpress hör inte ens till denna tråden.
    Måste alla på forumet sjuka till sandlådenivå nu :frust:

    #562073

    Jag vill ha en bild av hejssvejs!!

    Bild FTW!111!

    #562074

    shit, du verkar leva livet i 330km/h.
    Sakta ner lite så du inte krockar imo!
    Ordspråket ”Rom byggdes inte på en dag” har du väl hört antar jag? lugna ner dig lite och koncentrera dig på det som är viktigt istället, din detaljfixering kommer förstöra för dig!

    Blir du för ”intense” kring din träning och kost är risken stor att du tröttnar och ger upp när du inser att dem resultat du fantiserar om inte är möjliga att uppnå hur optimal du än må vara.
    Att få ett bröst som Arnold som du tidigare nämnde kräver att du offrar mycket av dina tankar kring en bra hälsa även som gammal, och tankarna om att förlänga ditt liv 15-20 år kan du skrota om ditt mål är att få en liknande fysik.

    Men detta lär du väl inse med tiden.
    Lycka till!

    Mvh

    #562077

    Är du på riktigt? Lika stor bröstkorg som Arnold?

    Du trollar? Snälla säg att du trollar? Eller jobbar du på Samhall?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 76 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.