Self omninutrition

Home Forums Kosttillskott Self omninutrition

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #670888
    #77596
    #670889

    jag tycker micro whey skogsbär o vaniljen o hallon var goda lite söta kanske..
    jAG HAR TESTAT EN HEL DEL UTAV DERAS PRODUKTER.JAG TYCKER ATT DERAS PRODUKTER FUNGERAR BRA OCH VETTIGA PRISER.”new active whey gainer” har jag inte hunnit prova men den fungerar nog fint(billig)

    #670890
    par_olofsson wrote:
    är det nån här som provat self´s produkter ? är dom goda ? nån favoritsmak ? är dom bra? jag funderar över om jag ska köpa deras ”new active whey gainer” nämligen…… tack på förhand…pär

    Kan säga att det är bra grejer och då har jag testat flera..men fastna för deras grejer… för dom smakar bra lätt å blanda…jag e helnöjd:up:

    mvh Stefan

    #670891

    Gillar deras grejer, använder Glycocellin(ALA) och Dioscin samt protein, chokladen riktig god att äta! :emo-thumb

    #670892

    enda jag inte gillar är att det blir klumpar från proteinet, man måste skaka me galler, antar att det är för att det inte är instaniserat eller vad det nu heter

    #670893
    EttGottSkratt wrote:
    enda jag inte gillar är att det blir klumpar från proteinet, man måste skaka me galler, antar att det är för att det inte är instaniserat eller vad det nu heter

    Jag har också upplevt det problemet, jag testade att skaka med lite ljummet vatten och då blev det inga klumpar. Man kan ju fylla på med kallt vatten efter att man löst upp prottet!

    Deras gainer är helt ok, har aldrig haft problem med att det klumpar sig!

    #670894

    Gillar Self – har använt det märket de sista 3-4 åren.

    #670895

    Jag är ingen som brukar skriva upp olika företag, men jag vill ändå säga att Self är prisvärt.
    Inte de godaste proteinsmakerna, men för priset går det ner.
    Intressanta och lite ovanliga produkter i sortimentet.

    #670896
    EttGottSkratt wrote:
    enda jag inte gillar är att det blir klumpar från proteinet, man måste skaka me galler, antar att det är för att det inte är instaniserat eller vad det nu heter

    Jag tar en stavmixer…kannon:up:

    #670897

    tack för alla svar…

    #670898
    EttGottSkratt wrote:
    enda jag inte gillar är att det blir klumpar från proteinet, man måste skaka me galler, antar att det är för att det inte är instaniserat eller vad det nu heter

    Håller med där.PÅ tok för mkt klumpar o extrem söt i smaken ;)
    Säkert ett bra märke men för min mun va den inge vidare :D

    #670899

    ..sött???
    då kan det iaf inte vara progen du dricker
    – det är allt annat än sött

    snuttan347 wrote:
    Håller med där.PÅ tok för mkt klumpar o extrem söt i smaken ;)
    Säkert ett bra märke men för min mun va den inge vidare :D
    #670900
    snuttan347 wrote:
    Håller med där.PÅ tok för mkt klumpar o extrem söt i smaken ;)
    Säkert ett bra märke men för min mun va den inge vidare :D

    Håller med. Jag kör ”Micro whey ….” nu och den är jäkligt söt. Trodde först att det var en gainer, den smakar lite som Twinlabs Gainer. Men jag gillar sött, så för mig är den kanon!!!:nerd-tb:

    #670901
    snuttan347 wrote:
    Håller med där.PÅ tok för mkt klumpar o extrem söt i smaken ;)
    Säkert ett bra märke men för min mun va den inge vidare :D

    Det är tur att alla har olika smak annars skulle det bara säljas ett märke

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.