Self omninutrition

Home Forums Kosttillskott Self omninutrition

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #670932

    Måhända är inte forumfolket den STÖRSTA kundkretsen, men so what. Är vi oviktiga för den sakens skull?!?
    Jag har inget emot Self eller deras produkter, men jag dissar sarkt deras agerande i just den här frågan. Nonchalant.
    Mvh

    #670933

    i protein väg så var micro whey skogsbär & hallon det äckligaste jag någonsin smakat. Spydde ett flertal gånger för det smakade så hemskt. men ska det i så ska det :)

    #670934

    Då har du inte smakat Kaffe& kardemumma…

    #670935

    Jag har enbart använt SELF´s produkter de senaste 2åren och det känns som att det funkar bra.
    Proteinet med Jordgubbssmak är gott och blandar sig lätt med både mjölk och vatten (gott med vatten till och med).

    Mintchoklad proteinet var också gott, men blåbär/skogsbär gillar jag inte så mycket, det är rätt sött, sötare än jordgubb.

    Gainer kör jag active gainer, choklad och som kreatintillskott kan jag rekomendera ”Muscle cell expander” som jag tyckte kändes riktigt bra.

    Jag handlar allt här: [www.gtnutrition.se] , om ni besöker butiken eller ringer in så brukar dom kunna plocka ihop så att även om man köper 4kg hink kan man få 2kg av en smak och 2kg av en annan (ligger i påsar).

    Mvh

    Nicholas

    #670936

    Något som provat Selfs 3 phase protein?

    #670937
    Allan wrote:
    Något som provat Selfs 3 phase protein?

    Ja det är det säkert. ;)

    #670938
    henrik eiselt wrote:
    ja det är det säkert. ;)

    :d

    #670939
    Allan wrote:
    Något som provat Selfs 3 phase protein?

    Jag är sugen på att pröva den. Är det någon som vet om den smakar bra?
    Jag har micro whey från self just nu och den är god.

    #670940

    Vet att dom hade (tror det var whey micro active) med typ caffe latte/capuchino smak förut. Finns den fortfarande? Den var i alla fall fruktansvärt god:P

    #670941

    Jag har provat 3 phase och den är riktigt god. Och grymt prisvärd.

    #670942

    japp, testat 3phase jordgubb och tycker den är riktigt bra. Kunde smakat mer jordgubb men helt ok. Mättar bra .

    #670943
    fenyletylamin wrote:
    Jag är sugen på att pröva den. Är det någon som vet om den smakar bra?
    Jag har micro whey från self just nu och den är god.

    Jag har vanilj och den är riktigt god! Är lite äggsmak då den innehåller äggvita. Lättblandad och fin. Bara undrade om fler här hade provat den.

    #670944
    Tobbe K wrote:
    Vet att dom hade (tror det var whey micro active) med typ caffe latte/capuchino smak förut. Finns den fortfarande? Den var i alla fall fruktansvärt god:P

    Tur att smaken är som baken…

    #670945

    3-phase är min nya favorit. Vaniljen och chokladen är godast så jag kan absolut rekommendera den.

    #670946

    3 Phase är mångas favorit numer bland marknadens 3 stegs proteiner så även min. Varför? Riktigt prisvärd och goda smaker.:up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.