Hur ser en bra frukost ut?

Home Forums Matlagning och Recept Hur ser en bra frukost ut?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • Author
    Posts
  • #277417

    En bärs o ett knäckebröd!

    skämt o sido, 250g kesella, kanske nån müsli i det. En shake och lite ägg.

    #277418

    Kör en ”Will it blend?” på följande:
    1 dl frysta hallon/mango
    1 pressad apelsin
    1 banan
    2 ägg
    1/2 dl havregryn/sportgryn
    1/2 dl Self Nutrition Whey 100% (Cocos Choklad)
    Fyller upp med mellan mjölk så det blir 5 dl.

    + kaffe

    #277419

    jag brukar äta kyckling jag har alltid något kilo färdig grillat i kylen :D tjejen brukar kolla lite konstigt på mig när jag trycker några klubbor sju på morgonen.

    #277420

    Havregrynsgröt och mjölk toppat med kanel och flytande honung. Samt en jävla massa ägg. Belåtet mättande. Mer behövs inte!

    #277421
    Lovisingen wrote:
    Lätt kesella blandat med jordnötssmör, toppa med pumpakärnor! Yummie! Kanske någon frukt till annars inte mycket kolhydrater. Dom käkar jag allihop till middag.

    Var får man tag på (färdigt) jordnötssmör som ej innehåller så himla mycket socker?

    /goldeneagle

    #277422

    2-4 ägg beroende på hur gott om ägg man har, tillsammans 250g kvarg med lite saft och 2-3 knäckebröd med ost brukar jag äta :)

    Idag blev det 2 ägg och lite mjölk i stekpannan, med ca: 150gram nötkött som blev över från gårdagen, tror det var texasbiff. Sen lite paprika till det och goda kryddor.
    Smakade prima! :)

    #277423
    goldeneagle wrote:
    Var får man tag på (färdigt) jordnötssmör som ej innehåller så himla mycket socker?

    /goldeneagle

    Köp ekologiskt jordnötssmör, finns på Ica eller coop, typ green choise Eller kung markatta :)

Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.