Body! gör mig full

Home Forums Repan Body! gör mig full

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #70380
    #526517

    Drick tills du känner att du blir påverkad. Sen slutar du. Om du vill bli mer påverkad dricker du lite till, vill du inte det hoppar du över det. Skitlätt faktiskt, precis som alla andra gör. Det enda tipset man kan ge någon annan är att det sällan blir roligare för att man dricker mer – har man dålig inställning alternativt är missnöjd med situationen blir allt bara värre haha.

    #526518

    Haha! Så ärligt, så oskyldigt.

    Köp ett gäng starköl. Typ 4-6 stycken, Mariestads glasflaskor. Sen klarar du dig nog själv. Det är som att upptäcka högerhanden i mellanstadiet. Man vet liksom.

    #526519

    Dick öl/cider, ingen starksprit, drick i lagom tempo, så ska du se att alkoholens påverkan kommer smygande som dimman på morgonen…

    Starksprit – DU känner inget…dricker mer…känner inget…dricker mer….känner fortfarande inget..dricker mer…känner inget..dricker mer…känner inget….PANG!!! Du ligger i dina egna spyor däckad på golvet och kommer inte att minnas ett skit…

    #526520

    Godare med cider eller breezer. Ha så skoj!:drinks:

    #526521

    Kan du inte ge mig din lever? ;) skämt åtsido, ta det lugnt och se till att du är på bra humör…köp ett gäng pilsner eller en flaska vin. Försök på alla sätt att undvika den klassiska ”fjortisfyllan” bara, för den kan ju upplevas som en aning dryg av sällskapet:D

    #526522
    J.v.K wrote:
    haha ingen risk, jag ska hålla mig utanför alla sprit. till en början bli lullig och förhoppningsvis kan jag sätta gränser för mig själv

    Haha gränserna lär man sig aldrig innan man har överskridit dem:) eller vafan jag har inte lärt mig dem än och jag överskrider dem jämt:D

    #526523
    J.v.K wrote:
    det är väl betydligt dyrare? har smakat de både och gillade dom mer än öl faktiskt.

    är de starkare än starköl eller?

    Lite dyrare visst men om du aldrig druckit förut så behöver du ju ändå inte så mycket för att bli full så det blir inte så dyrt i alla fall. Och de är jävligt mycket godare. Nej de är oftast lite svagare.

    #526524

    cider och breezer är sött och ”räligt” som vi säger i skåne :)
    som tidigare poster, drick öl så är det lättare att ha kontroll. kör på nåt ljust till att börja med, det är lättdrucket. kanske inte för starka. jag skulle köpt ett gäng Miller på flaska, skruvkapsyl ftw! enjoy :emo-thumb

    #526525

    Hahaha! Förlåt…men detta var lite otippat.

    Lycka till med första fyllan och glöm inte att återkomma med en rapport! Gärna fotodokumentering på eventuella missöden ifall du råkat trotsa alla ”goda” råd. ;)

    #526526

    Prova gärna whiskey som första alkoholerfarenhet. blir nog inte en andra gång sen:-)

    #526527

    Jag föredrar rom eller vodka framför öl då slipper man dricka så stora volymer.

    #526528

    WHITE RUSSIAN[/b], säger jag bara! :up:

    #526529

    Hur gick de nu då?

    #526530

    Han har inte kommit hem från sjukhuset än

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.