Body! gör mig full

Home Forums Repan Body! gör mig full

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #526576

    Håller med Tommy där med för starkt öl!
    Men de övriga smakar mumma!

    #526577

    Stämmer in i kören. Jag skulle ha tagit det riktigt lugnt med 7.2orna och 7.5an, fast det går inte att göra mycket annat då de knappt är goda.

    Om du vill ha alkoläsk som knappt smakar sprit, men är riktigt goda, så är det Aquatini och, som du har köpt, smirnoff ice.

    Öl som inte är så beska och förmodligen är bra att börja med om man inte gillar ölsmaken så mycket är Corona, Budweiser och Heineken, alla på glasflaska. Fast de är i o f s rätt så dyra om man jämför med 50cls burkarna.

    Lycka till hur som helst!

    #526578

    7,2 % är fortfarande bra och god öl. Just den du köpt har jag inte druckit, men mycket annan öl av den karaktären är helt klart godkända.
    Personligen föredrar jag Lapin Kulta 5,2%, blir nästan alltid den när alkohol förtärs.
    Ska bli underhållande att läsa din rapport om hur det gått för dig!

    #526579

    Mariestads Old Ox är nog den mest lättdruckna starkölen som finns om du ska pröva någon.

    #526580

    Någon kommer må som han förtjänar imorgon. Starka saker det där för nybörjare. För en tjej brukar det räcka med 2 sådana 7,5% för att de ska bli helt galna……Ha det så kul ikväll!

    #526581

    Ha även i åtanke att alkohol i för stora mängder påverkar din erektion, även kallat ”vinballe”.

    Du, J.v.K, kanske tänker så här innan utgång:

    Ska jag ta på mig den kostym
    som är skrynkelfri innan hon kommer
    eller
    Ska jag ta på mig den kostym
    som är skrynkelfri även när hon gått

    #526582

    Ät bra under dagen, drick mycket vatten (och innan du lägger dig) och ha många timmar på dig att dricka det där så tror jag det blir en tillräcklig fylla(inte för mycket om du följer alla råd i tråden). Viktigaste är dock att ha tid på dig att dricka dem, minst 2-3timmar så du inte dricker upp allt på en halvtimma. Börja med de starkaste grejjerna först så du inte gör tvärtom och inte känner något, för att sedan svepa 1liter 7.5% öl för då lär du må dåligt :D

    #526583

    Är det inte så att man inte blir lika bakfull de första gångerna man super?

    #526584
    J.v.K wrote:
    hade tänkt träna runt 11:00 imorgon.

    lycka till ;)

    #526585

    Alkoläsk? vin? cider?

    Va äre för saftdrickande småflickor som skriver i tråden:whistle:

    Ska man dricka så äre Öl som gäller, och hellst Lapin kulta 7.0

    Smakar hur bra som helst, lättdrucket och de tar göööt:up:

    #526586

    Ett perfekt inträde till alkoholen med andra ord. Fint att det gick så bra.

    #526587

    Det alla undrar men ingen vill fråga är om du fick ligga.

    #526588
    primo wrote:
    Det alla undrar men ingen vill fråga är om du fick ligga.

    Det hoppas jag om kvällen slutade redan 21.00?

    Starkat att öppna på öl med över 7%. De undviker jag gärna trots att jag gillar öl överlag.

    #526589
    J.v.K wrote:
    jag trodde redan att jag sagt hur det var, jag ska på en fest om drygt 2 veckor, men nu när jag skulle ”övningsköra” så var jag alldeles själv hemma i lägenheten :) haha för att göra det under kontrollerade former

    Trodde nog allt du skulle springa ned på krogen endå! :)

    #526590
    J.v.K wrote:
    haha nej det blir det nästa gång :) gårdagen var endast för att se ungefär hur mycket jag ”tål”. =)

    Folköl är jäkligt bra om man inte vill göra bort sig :up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.