Manliga homosexullea bodybuilders?

Home Forums Repan Manliga homosexullea bodybuilders?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #466848

    finns det?

    bara nyfiken. Bodybuilder världen är ju minst sagt fåfäng och homosexuella brukar vara rätt fåfänga så några borde det väl finnas?

    Finns det några här inne på body? Eller några i sverige/världs eliten ?

    :)

    #66089
    #466849

    Utan att ens ha läst det så svarar jag helt förbehållslöst ja på frågan. Rent statistisk är det fullkomligt omöjligt att inte flera kroppsbyggare är homosexuella. Men alla människor skyltar ju inte med sin sexualitet bara för det.

    #466850

    Jag skulle tro att de skulle vara enklare att söka upp ett forum för homosexuella och fråga där om någon eller om dom vet någon som sysslar med BB~ då detta forumet inte direkt har med folks sexuella läggning att göra eller ens intresserar skulle jag tro-

    #466851

    detta är ju repan då får man ju prata om lite vad som helst :)

    Eddie jo statistisk är det klart att det finns. Men hur är öppenheten? Är det INGEN som vågat komma ut som öppen homosexuell bodybuilder??!?

    Byggarvärlden är lite rolig för den är matcho (muskler osv) samtdigt som fjollig (raka benen brun utan sol kräm osv..) rätt roligt ändå :)

    #466852
    ondavargen wrote:
    samtdigt som fjollig (raka benen brun utan sol kräm osv..) rätt roligt ändå :)

    Om det är fjolligt ska du kolla cyklister. :D

    Jag blir mer och mer seriös i mitt cyklande och planerar en eventuell helrakning av benen snart. Men än är jag inte riktigt där.

    #466853

    hört att löpare gnider in bröstvårtorna i vaselin. vilka förutom löpare gör det?

    #466854
    Real wrote:
    hört att löpare gnider in bröstvårtorna i vaselin. vilka förutom löpare gör det?

    Alla som har tröjor där det gnider mot bröstvårtorna. Jag kan tro att inom de flesta idrotter där man har tröjor med ett klubbmärke på bröstet gör vissa så.

    Jag hade aldrig det problemet i fotbollen men flera av lagkompisarna fick smörja elle tejpa över bröstvårtorna för att tröjorna skavde så.

    #466855

    Bob Paris är väl ganska homosexuell har jag för mig. Han kanske har slutat tävla, men homo är han nog fortfarande i alla fall?

    #466856

    Bobby, frisörfjollan:D

    Jag tror inte han tävlar eller så, men nog är han homo.

    [img=http://images.starlounge.com/wysiwyg/msnse/Image/bobby.jpg]

    #466857

    Jag har för mig att jag läst någonstans att de första kroppsbyggarna var homosexuella.

    #466858
    holma82 wrote:
    Jag har för mig att jag läst någonstans att de första kroppsbyggarna var homosexuella.

    skulle faktiskt inte förvåna mig :P

    någon som vet mer om detta?

    #466859
    Pierre Simonsson wrote:
    Jag har svårt att tänka mig det. Muskler och allt som har med viktträning att göra klassas som maskulint. Att vara homosexuell innebär samtidigt att man avstår från ett maskulint beteendemönster. Med det sagt, menar jag inte att det inte finns homosexuella som tränar, utan att det inte är troligt att det finns kroppsbyggare som ser ut Cutler som är homosexuell, såvida han inte har någon psykologisk störning där han förnekar vissa impulser och gömmer den han är, för att hans självbild av sig själv inte stämmer.

    Sen ska man också skilja på homosexuell och metrosexuell. Den senare innebär att man bryr sig något mer än ”vanligt” om hur man ser ut, men samtidigt är heterosexuell.

    Så byggardamer är flator i din något märkliga beskrivning? Ok!

    Att vara homosexuell och man behöver givetvis inte betyda att man avsäger sig maskulina beteendemönster. Det är en del av fördomen att homosexuella män i grund och botten vill vara kvinnor. Och så är det givetvis inte.

    #466860

    Var rädd om fördomarna grabbar, en kan lätt bli av med dem annars:P
    Är definitivt inte flata..:yahoo:

    #466861
    Pierre Simonsson wrote:
    Haha, jag förväntade mig ett svar från din sida. Och som vanligt förutsätter och antar du för mycket. Nej, jag påstår ingenting om att byggardamer är flator. Jag påstår att muskler och viktträning anses som maskulint. Att påstå att synen inte ligger till på det viset är väl inte verkligheten?

    Jag påstår och menar heller inte att homosexuella vill vara som kvinnor, bara att de inte följer det typiska mönstret för vad som anses som heterosexuellt alltid. Du, liksom jag, vet att allt inte är svart och vitt. Sanningen ligger nog närmast i gråzonen.

    Om vi förhåller oss till gråzonen, vilken vi får anta är det faktum att homosexuella män kan bete sig maskulint likaväl som feminint, var hittar vi då slutsatsen;

    ”[…].. att det inte är troligt att det finns kroppsbyggare som ser ut Cutler som är homosexuell, såvida han inte har någon psykologisk störning där han förnekar vissa impulser och gömmer den han är, för att hans självbild av sig själv inte stämmer.”

    Jag kan tänka mig att det finns gott om större byggare som är homosexuella. Dels för att byggning i sig inte är supermaskulint, inte i mitt tycke. Att stå halvnäck på en scen iförd minimala kalsonger, inoljad och utföra diverse poseringar är i mitt tycke ganska feminint. Inte på något sätt negativt eller bögigt, men supermanligt tycker jag faktiskt inte det är.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.