Manliga homosexullea bodybuilders?

Home Forums Repan Manliga homosexullea bodybuilders?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 76 through 78 (of 78 total)
  • Author
    Posts
  • #466922
    Johan85 wrote:
    Tror jag avslutar denna diskussionen för min egen del, det kommer bara urarta mer än vad det redan gjort :)

    Din avslutande poäng är alltså; du ser en man ha sex med en annan man, du frågar om han är homosexuell och han svarar ”nej, jag är 100% heterosexuell. Jag gör det för pengarna, jag behöver stålar.”

    Enligt dig är han alltså ändå homosexuell, vad han än säger? I så fall är bedömningen inte längre upp till personen själv ifråga, utan det är alltså yttre källor som avgör sexualitet nuförtiden? Ok!

    #466923

    Johan85: Eftersom du är karlstadbo har du en massa frispel i min bok, men hur anser du att de, inte få, män som genom åren levt med en kvinna, skaffat barn och agerat heterosexuellt ur alla aspekter men känt med alla sina sinnen att de är homosexuella ska klassas? Ska vi bestämma åt dom, utifrån deras handlingar, att de är hetero trots att de på ålderns höst vågar komma ut som homosexuella? Oftast har de angivit orsaker som socialt tryck och liknande för varför de valt att leva på tvärsan mot sin inre läggning och övertygelse. Ska vi säga till dom att dom talar i mössan, bör skärpa till sig, klippa sig och skaffa ett jobb. Och fortsätta som det de är; Hetero som fan. Ju fler barn, desto mer hetero, typ…

    Och du; Att du inte fått de svar av diverse genusföreläsare du önskat kanske, kanske kan bero till viss del på din egen inställning? Ungefär som de vanligare föreläsningsgroupisarna som alltid köper allt som föreläsaren säger, fast tvärtom i ditt fall. Comprende?

    Fan, Per… Nu är vi så där sams igen, även om du är snabbare. Kanske det enligt vissa resonemang gör oss gay by actions?

    #466924
    Janpeter Sangborn wrote:
    Fan, Per… Nu är vi så där sams igen, även om du är snabbare. Kanske det enligt vissa resonemang gör oss gay by actions?

    Hahaha!! Jag gör det för pengarna!

Viewing 3 posts - 76 through 78 (of 78 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.