Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #203611

    haha shit, ball syrra du har :up:

    #203612
    Kleine wrote:
    Sammy wrote:
    Thailändare är säkert jätteduktiga. men hygienen sviker där nere. har en mycket nära vän som fick hiv hos en tatuerare där. gick ner 30 kilo och de trodde att han hade anorexia innan de hittade sjukdommen.

    Fy fan…verkligen beklagligt…=(
    Dock har ”Siamese”utmärkt hygien på sin studio och fräscht är det.
    Skolad i sverige och får till och med sin Helosan salva härifrån.
    Men att ngn fått hiv från att tauera sig gör mig bara ledsen…:nono:

    Givetvis drar jag inte ALLA thailändare över samma kam.

    Prova gärna Bepanthen (bephanten stavas det kanske) salva istället för helosan (som svärfar använder till såriga ko spenor). läker bra som fasen och jag har aldrig fått en enda skada i min läkning.

    #203613

    Sammy Det föreslog min tatuerare också. Men jag fick dock aldrig tummen ur :p Jag kör med helosan, morsan får gratis tuber från jobbet :)

    Johan81 Hehe mm, det är hon som har fått mig att gilla tatueringar :)

    #203614
    Kleine wrote:
    Det är inte en drake som går ner ända på benet kanske???:what:

    Kan man säga, en stor drake på ryggen som ser ut att anfalla en samuraj. Sen kommer det flera mindre drakar ända nedanför vaderna som kommer uppåt. Svårt att förklara men det var det bästa jag kunde och som jag kom ihåg.

    #203615

    Min tatuering. Lite över ett år gammal.

    #203616
    NetCurse wrote:
    Aha okej! Såg snygg ut!

    Kleine, Du har ingen bild på ryggtavlan?

    Jo men jag visar ogärna upp den då jag är lite rädd för ”copycats”;)
    Men kan väl slänga upp den i slutet på månanden(Har mina anledningar:) )

    Bephanten ska vara strået vassare ja,använder det själv.:up:

    Pectoralis,Valdemaahr,Steinbach…..Grymt snygga!!
    Netcurse din syrras med men inte riktigt min smak bara men ser jättefin ut!
    MrZone…speciell och cool,känner inte dig men verkar vara du.

    #203617
    Kleine wrote:
    Jo men jag visar ogärna upp den då jag är lite rädd för ”copycats”;)
    Men kan väl slänga upp den i slutet på månanden(Har mina anledningar:) )

    Bephanten ska vara strået vassare ja,använder det själv.:up:

    Aha okej! Jaja, whenever you’re ready ;)

    #203618
    _Flex_ wrote:
    Kan man säga, en stor drake på ryggen som ser ut att anfalla en samuraj. Sen kommer det flera mindre drakar ända nedanför vaderna som kommer uppåt. Svårt att förklara men det var det bästa jag kunde och som jag kom ihåg.

    Vann han i malmö??
    Isåfall fick jag se den up close i där.
    Den var riktigt grann!:emo-thumb

    #203619
    Vildvittra wrote:
    Ettan – Supersnygg!! Grovt imponerad. En av dom få stora tatueringar jag sett på benet på en tjej som sett bra ut! *avis* :)

    Tack snäll du är! 😮 :p

    #203620
    Kleine wrote:
    Vann han i malmö??
    Isåfall fick jag se den up close i där.
    Den var riktigt grann!:emo-thumb

    Lite osäker på om det var i Malmö han vann, tror mer det kan ha varit någon stad som slutar på -köping. Får inte tag på han nu så jag kan fråga och har själv lite dålig koll på vart de senaste mässorna varit.

    #203621

    Kan bara säga…. skall ni någonsin tatuera er skall ni utan tvekan göra det hos Tony ifrån Tattoo World, det finns ingen som är så grymt duktig och noggran som han är.
    Jag är enormt nöjd med min, har haft den i tre år nu och den ser fortfarande ut som om den är nygjord….:up:

    #203622

    Här kommer gårdagens verk. en början på min Japanese Fullsleve. 15 timmar kvar på färgläggning och diverse småmotiv som e kvar att göra.

    [img=http://img63.imageshack.us/img63/9066/bild0201oh.jpg][img=http://img227.imageshack.us/img227/8091/bild0230tg.jpg]

    #203623

    Sammy… du har åtminstonde gjort det värsta.

    Låter kanske konstigt att säga det men linjerna är det som känns mest, färgläggningen är okej….

    #203624
    Linda wrote:
    Sammy… du har åtminstonde gjort det värsta.

    Låter kanske konstigt att säga det men linjerna är det som känns mest, färgläggningen är okej….

    Nice sammy!!!
    Ser ut att bli cool.
    Ligger ntg i det du säger Linda men att färglägga vid ryggkoterna höll på att ta livet av mig:(

    #203625
    Kleine wrote:
    Nice sammy!!!
    Ser ut att bli cool.
    Ligger ntg i det du säger Linda men att färglägga vid ryggkoterna höll på att ta livet av mig:(

    Nja…tycker inte det kändes så mycket att tatuera vid ryggkotorna, men det stämmer in på mig att det var linjerna som gjorde mest ont!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.