Hebbes Journal 2009

Home Forums Seriösa träningsjournaler Hebbes Journal 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 262 total)
  • Author
    Posts
  • #456016

    var i osby o körde armar i går!:)

    var riktigt jävla skoj!! hårt pass som fan med!
    börjar på min hårde deff nu med!
    idag gick ja 1h 20min med lundberg.

    #456017

    har kört morron kardio 3 dagar nu iveckan uppe 05.20 o går eller springer 30-40 min innqan ja äter min kykling till frukost.. börja den hårde deffen i söndags.. har ju även styrketränat men har inte orkat skriva in mina pass tyvärr .. skriva in lite då o då och berättar hur det går,, så lite vila från träningsforumet blir det nog..

    #456018
    HebbeX wrote:
    har kört morron kardio 3 dagar nu iveckan uppe 05.20 o går eller springer 30-40 min innqan ja äter min kykling till frukost.. börja den hårde deffen i söndags.. har ju även styrketränat men har inte orkat skriva in mina pass tyvärr .. skriva in lite då o då och berättar hur det går,, så lite vila från träningsforumet blir det nog..

    det är samma här:p vi peppar varnadra:emo-thumb kör hårt! beach 09;)

    #456019

    hade äta dag i går! fint som snus! idag var det havregryns gröt i morse o kykling som vanligt.. blev ett löp pass idag med.. väger under 80 kg nu:)

    #456020

    förra veckans bilder på min diet. skriv gärna om vad ni tycker . Har gått ner ett par kg kan man ju säga!:) ni får ursäkta min dåliga kammera.. har varit med om en hel del fester!:) hehe

    #456021

    midjan/ryggen ny

    #456022

    ska börja nästa vecka med ett nytt träningsprogram..:)

    kommer att köra varje muskel 2 ggr i veckan. ska bli skoj ..
    tränar 4 dagar iveckan just nu på gym går varje dag med.. tänker mera på min kost nu under bulken med änn ja gjorde innan .. sen har ja skärt ner på alkoholen med,.! så vi får la se hur det ser ut om några månaders hårt träning!

    ska bli skoj o testa detta nya träningsettet med! skriv gärna om ni själva har någon erfarenhet av det o hur det funkade för er! :)

    #456023

    Fan vad du deffat då! Tummen upp Hebbe! :)

    #456024

    osby imon;) biceps triceps kvar på schemat!

    #456025
    faogel wrote:
    Fan vad du deffat då! Tummen upp Hebbe! :)

    tack faogel:) ja jag var nöjd med årets deff:)blir bättre nästa år med lite mera massa förhoppningsvis!

    #456026

    går bra med träningsschemat. Kört nu i ca 2 veckor med det o har kommit in i det bra nu! känndes väldigt konstigt i början.. men nu känner ja att ja verkligen orka ge 100% på varje övning.. i med man bara köra 2 övningar per muskel så när man väl kör så har man så mycket energi! annars om ja kör 3-4 övningar per muskel så känns de sista övningar helt meningslösa för då har man redan kört slut på sig.. ska köra på detta schemat ett tag till iallafall.. har även hört att ja växt på bra med nu så skoj som fan.. kanske de nya uppläget som gett mig mera resultat? vem vet.. får ja ta reda på:) men känns så iallafall! ökat på mina ben grymt mycket med! känndes som de tog för lång tid att träna innan men nu kan ja köra press övningar för sig själv o de ”lite lättare” övningar separat den andra dagen ja har ben!

    #456027

    grymma frontböjar du gjorde igår:) vi är jävligt gämna där!

    #456028

    harfft vilo vecka från gymet nu! jävligt skönt att komma från det lite! men har kört en hel del löpning.. ska försöka ha en bättre form nu under vintern änn förra året.. ska köra från o med nästa vecka vanligt schema.. bröst vinge måndag. ben tisdag.armar utsida axlar ons traps rygg tors. sen går ja tillbaka igen på det andra shcemat efter ca 2 veckor.. kommer nog lägga upp lite bilder på hur kroppen ser ut i år .

    #456029

    fundera på öppna en ny journal.. vill nog inrikta mig mer på fittnes kropp.. låter jävligt skoj!:) simmar 2 dagar i veckan nu med.. styrketräning 5 dagar, springer 3 + ja går med min hund 30 min varje dag med.. men som sagt får se vad som sker med min kropp.. men någon bulk blir det inte… men går bra på gymet nu iallafall.. ökat på marklyft o ben böj rikigtigt bra! fan måste bara lägga upp lite bilder med snart!!

    #456030

    slänga upp lite nya bilder på mina ben

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.