Hebbes Journal 2009

Home Forums Seriösa träningsjournaler Hebbes Journal 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 262 total)
  • Author
    Posts
  • #455806

    har varit sjuk idag.. men har ändå varit ute o gått en lång promenad med med dem stora grabbarna!:) förhoppnings är ja bättre i morron så kan ner o pummpa!

    #455807
    HebbeX wrote:
    har varit sjuk idag.. men har ändå varit ute o gått en lång promenad med med dem stora grabbarna!:) förhoppnings är ja bättre i morron så kan ner o pummpa!

    ja dom riktigt stora grabbarna;) haha. syns snart när vi ska till gymmet!:emo-thumb

    #455808

    armar + en lats

    biceps:
    biceps cyrl stående utan att vrida på armen:

    21kg /8 8
    16kg /10

    hamer stående:

    24kg/5
    21/6
    19/10

    stående i cc med smal grepp på stång:

    120lb/8
    100lb/11 11

    triceps
    smal bänk press:)
    60kg/12
    70kg/10
    60kg/11

    cc en arm pusch down:

    110lb/10 10 10

    pusch down med stång i cc:
    110lb/12
    100lb/10 10

    avslutade sedan med att köra brett latsdrag med stopp vid nacke!

    kommentar: Har varit sjuk under veckan o har hosta änn men kämmpade på med mindre vikter idag! fick mig en rejäl pummp !! fifan!! känns som mina armar växer mera nu när ja har börjar köra med mera kontakt o lättat på vikter!:)
    har även ändrat på min kost nu så blir mycket torsk havregryn o kykling med lite potatis till middag.

    #455809

    Såg ju bra ut det passet=) jag sa ju att den biceps övningen är riktigt go när man inte vrider om handen:)

    Saknar ”min” övning i passet;) vi ses nog imorgon=)

    #455810

    bra pass hebbe fifan! lite mindre sprit och rätt kost ska nog göra susen..!

    #455811

    Ja fifan hebbe, bra pass. ses imorgon!

    #455812
    Emil Lundberg wrote:
    Såg ju bra ut det passet=) jag sa ju att den biceps övningen är riktigt go när man inte vrider om handen:)

    Saknar ”min” övning i passet;) vi ses nog imorgon=)

    ja den ger en jävla bra pummp!:) bättre änn att bara slänga upp vikterna!:)

    #455813
    TexasJack wrote:
    bra pass hebbe fifan! lite mindre sprit och rätt kost ska nog göra susen..!

    brännvin har byggt denne kropp:) ja nu är det bara hårt träning som gäller med kost o träning +bra sömn! ni körde på bra med i går!:)

    #455814

    Rygg /baksida ben/ vader / mage

    rygg:
    marklyft:
    100kg/8
    120kg/5 5
    145kg/4

    Latsdrag mot bröst:
    15 platter /10 10 (vet ej vikterna.)
    15 platter/5 mot bröst+5 bak nacke

    stående rodd med stång:
    80kg/ 4
    70kg/9 8

    hantell rodd (lutning mot sne bänk):
    27.5kg/ 8
    40kg/8 8 9

    omvända latsdrag mot bröst:
    kommer ej i håg vikterna för emil vara för snabb med att köra triceps efter mig!:)
    men körde 3 sett fick något förbannat skönt ont i min lats!:)

    Baksida ben:

    seatle cyrl med dropp:
    100kg/6 70kg/6 40kg/8
    100kg/4 70kg/4 30kg 6
    70kg/8 40kg/8 (klarade tyvärr inte ett dropp till helt död!)

    seatle cyrl med en fot:
    30kg/8 8 10

    Vader:
    donkeyraises:
    vikt:dennis o emil på ryggen 2 sett sen 1 sett med dennis o emil på ryggen på en 20kg vikt!

    vad press i benmaskin:
    glömmde bort att skriva ner vikter…:(
    4sett blev det iallafall!:)

    Mage
    2 mag övningar super sett:
    3sett

    Har även varit ute o gått 40 min e rask takt med min hund efter gymet så nu är ja förbannat trött! har handlat kykliing, torsk, potatis, keso, kessela, havregyn+ägg för ca 400kr!

    sjukt nöjd med passet imed att jah har fortfarade hosta!

    #455815

    bra pass;) låter som en redig genom körare:)

    #455816

    gick 50 min idag i rask takt direkt efter jobbet.. tänkte äta lite torsk o kräftor innan ja lägger mig.. upp o jobba 12 timmars pass i mororn med .. sen är det helg o då ska det styrke tränas igen!:)

    #455817
    HebbeX wrote:
    gick 50 min idag i rask takt direkt efter jobbet.. tänkte äta lite torsk o kräftor innan ja lägger mig.. upp o jobba 12 timmars pass i mororn med .. sen är det helg o då ska det styrke tränas igen!:)

    låter som du är redigt inne i deffandet lär ge bra resultat och du är ledig mkt så gå mkt! desto mer resultat:emo-thumb

    #455818
    BlancaSr wrote:
    låter som du är redigt inne i deffandet lär ge bra resultat och du är ledig mkt så gå mkt! desto mer resultat:emo-thumb

    jo lär bli en hel del motion!:) men vill ju inte bli tunn som en pinne!:) hehe

    #455819

    Var ute o gick 50 min i går.. J kämmpar på med min deff!.) hoppas ja får ett fint resultat sen bara.. för det är inte roligt att äta havregryns gröt på en lördag när man är van vid en kyklingbauette med kyckling röra !!!!!!!! idag blir det ner på gymet o köra Axlar + 50 min motion!

    #455820

    ska du inte träna någon gång?? länge sen nu!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 262 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.