Johan goes deff med GVT!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Johan goes deff med GVT!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #473724

    Heh, jag testade nu på gymmet, blev 10×10 snedbänk. Hade sån pump i tuttarna att Anna Nicole hade blivit avundsjuk. Kanske lite för mycket för min smak, men helt klart ett intressant upplägg. Kör hårt!

    #473725

    bra att du körde lite lår ändå :)

    #473726
    J.v.K wrote:
    ja kändes skönt att få gjort något ^^ hoppas känna det lite imorgon =)

    det blir ingen träning i helgen då jag ska vara i gbg och jobba. och på söndag blir det massa pluggande för skolan veckan därpå. men då kommer det bli träning igen :up:

    Okok fullspäckad helg då men kan ju vara skönt att få lite vila från träningen ibland :) är det fysiskt jobb du ska göra?

    #473727

    haha det låter ju rätt soft sånt jobb vill jag med ha :P bra lön med tungt och gött till sommaren då^^

    #473728
    J.v.K wrote:
    fast under sommaren så har vi lön på 115kr/tim. 230kr/tim är det bara på helgen :) men ändå! =)

    Då tar du väl i princip alla chanser du får att jobba helg? :D om jag inte har helt fel för mig så studerar du va och då har man ju inga större pengar att röra sig med :P

    #473729
    J.v.K wrote:
    hehe absolut ;) jobbade lör & sön denna helgen. båda dagar 230kr/tim.

    precis! extrajobbet är guld värt och går absolut före träning =) imorgon är det seriöst plugg men på tisdag blir det bröstpass :up:

    skönt att ha lite extra att röra sig med :D till hösten blir det min tur att leva knapert xD lycka till på tisdag

    #473730

    Haha shiat, 10 reps 10 set på bänk, fyfan, känner pumpen hit:p

    #473731

    Fyfan, GVT kan inte vara nådigt. I alla fall när man kör ben. Tycker du det fungerar bra?

    #473732
    J.v.K wrote:
    då jag som sagt känner att jag är lite för hög i vikt tänkte jag prova köra lite hardcore den här veckan! är ledig från skolan tills på måndag så här är min plan

    onsdag: endast tonfisk, protein pulver & lättmajonäs (+omega-3,vitamin osv)

    torsdag: 15st hela ägg + proteindrink (+ samma vitaminer osv)

    fredag: samma som onsdag

    lördag: samma som torsdag

    söndag: om jag inte jobbar, så blir det samma som onsdag

    efter det är jag ute på praktik och behöver lite mer energi. men ska försöka pressa mig nu!

    Det var inte mycket mat hur överlever du :P

    #473733

    under en kort period kan det nog funka blir ju en del protein iaf så musklerna kanske klarar sig ganska bra annars e ju bulk livet xD

    #473734

    Vad tycker du om GVT-upplägget hittils då? Vad jag kan minnas gav det massiv träningsvärk i början iaf innan man kommit in i det. :)

    #473735

    Tråkigt att du missade ryggpasset men bättre lycka nästa gång buddy :emo-thumb

    #473736

    1,5kg kassler. Du äter väll inte upp allting på samma gång? :D

    #473737

    Hur ska du äta den? stekt?

    #473738

    Hur mkt fett är det i kassler då?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.