Johan goes deff med GVT!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Johan goes deff med GVT!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #473754

    Är sjukt sugen på att hoppa på GVT efter min femsplit är slut. Vet du nån som kört den?
    Skaderisk? Ökar du nåt i muskelmassa på den?

    #473755

    När jag har slut på motivation och inte har någon lust och träna kollar jag på bodybuilder klipp på youtube, dem bästa görs av mrzhasni enligt mig :D

    #473756

    [youtube=myyWXKeBsNk]

    Det där är allt du behöver ifall du kä´nner dig omotiverad.:)

    #473757

    Låter tråkigt :p

    #473758

    Är du förkyld men har ork nog att promenera så ut och gå för guds skull… ;) Man är ju ruskigt nöjd när man väl är klar iaf. :)

    #473759
    J.v.K wrote:
    idag blir det 80min promenad. halsen känns i princip samma som igår. tror inte det är halsfluss iaf, får se hur det känns i veckan

    Bra att du håller igång med promenader trots att kroppen säger ifrån. Vet av egen erfarenhet att det inte är det lättaste att hålla motivationen uppe när man bara får köra lågintensiv cardio.

    Krya på dig!

    #473760

    Det klarar du lätt! :D bara att kötta :)

    #473761

    Ner till -90 bör du klara…. Du kan ju 1kg ner i veckan är ju ganska lagom just nu misstänker jag. ;)

    #473762
    J.v.K wrote:
    jupp! känns också så :) imorgon blir det nog jämförelsebild dag 1 vs dag 45 (imorgon)

    Ska bli kul att se :up:!

    #473763
    J.v.K wrote:
    jag är relativt nöjd med förändringen hittills :)

    edit: nöjd med förändringen men finns fortfarande så mycket att ta bort :p

    Hoppas inte vi måste vänta så länge som du sa på formen :D

    #473764
    J.v.K wrote:
    va? :p det kommer upp bild imorgon :) antagligen på morgonen

    jaha :D Din förra journal så sa du att du skulle komma tillbaka efter ett bra tag med bilden :P men bra ! Då är dom uppe 05:00 då så jag hinner se vad du har för en form nu :D

    #473765

    Bra jobbat kompis!

    #473766

    Bra resultat hittills! Gillar även dina tatueringar. Vill göra nåt liknande men törs inte. :ph34r:

    När blir det träning? På måndag?

    #473767

    Ser bra ut här inne!
    Fortsätt så :)

    #473768

    När jag börjar högreps börjar du lågreps! Härligt med renodlat armpass. Vad fattades för att det skulle vara en 10/10? ;)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.