Johan goes deff med GVT!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Johan goes deff med GVT!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #473739
    J.v.K wrote:
    obs: 31,7g fett i 1440g kassler :p

    Inte farligt, klockrent till och med!

    #473740

    Bra att du lägger in lite konditionspass emellanåt men akta så du inte blir övertränad med den lilla maten du äter xD

    #473741

    Bra jobbat ge oss passet nu är ju alltid roligare med en komplett journal 8)

    #473742

    men det ser ju bra ut ger nog lite så många reps som du får totalt xD

    #473743
    J.v.K wrote:
    hehe jo det klart :)

    på tal om något helt annat: baksida lår är fan terror att köra GVT med :P haft redig träningsvärk sedan passet! :up:

    fan vad grymt hamstrings är ju bland dom skönaste musklerna man kan ha träningsvärk i :D

    #473744

    Fan alla verkar vara sjuk nu. Tråkigt men men det händer väll alla ibland.

    #473745

    tråkigt att du är sjuk krya på dig mannen

    #473746
    J.v.K wrote:
    idag är ingen positiv dag ^^ sitter och är svinförbannad på mig själv för att jag gick upp så mycket & så fort som jag får kämpa med att få bort nu! var ju verkligen inte värt det någonstans.

    ~92 väger jag nu.

    hittade en bild där jag vägde 81 och dit vill jag igen! och ner lite till. visst att jag ”behöver” bygga muskler. men mådde mycket bättre med den formen.

    då:
    [img=http://i40.tinypic.com/i5zy9z.jpg]

    Det är bara att ta tag i saken, och nästa bulk så gör man det sakta men säkert utan att tappa alltför mycket form.
    Kanske sätta en ”högstagräns” vad det gäller formmisär, jämföra med foton och sakta, sakta bulka kvalitativt dit.
    Det är min tanke om min nästa offseason i alla fall, började dietandet på 102kg och ligger på dryga 87kg nu. (Lita för mkt att skala av om och om igen)

    #473747

    Så känner dom flesta som gör som du(och jag).
    Styrkan ökar bra när man fettar på sig fort och träning känns bra.
    Men när fläsket ska bort är det inte lika kul.

    Men kämpa på så blir snart formen bättre.

    #473748

    Känner igen det där med att man fläskar på sig för mycket. Känns som om alla träningsintresserade som vet vad bulk/deff är för något, någon gång under sin karriär kommer till den fasen då man kör en grisbulk och sedan får hårddeffa i evigheter och därefter bestämmer sig för att grisbulkandet var en ”one time thing”. :)

    Bara att hoppas att det har blivit en massiv mängd muskelmassa där under också som tittar fram när späcket rinner av. :up:

    #473749

    Det värsta är när man älskar skogaholmslimpa, kalles kaviar och apelsinmarmelad… 10kg är lätt gjort. :D

    #473750
    J.v.K wrote:
    haha mm ^^ ja det finns många läckerheter! ätardag eller liknande får jag se hur jag gör med sedan. men det tar vi då! orkar inte tänka för mycket att vara där när jag har sån lång bit kvar :p

    Bara att köra på Johan, det går snabbare än du trott till slut. Vips så är du där… :)

    #473751
    J.v.K wrote:
    Tack så mycket :) Din blogg motiverar även mycket! så fortsätt köra med den :up:
    prenumererar t. om :p

    Sedär, kul att du läser! :)

    #473752

    Tråkigt att passet inte gick bra, men ibland är det så helt enkelt.
    Bara att ladda om tills nästa pass JVK! :)

    #473753

    Testa en vecka utan programmet och se hur det känns? (om det nu inte är så att det är ett program som körs över en lång period utan avvikelse)

    Dåliga veckor kommer och går, så är det, kämpa vidare bara :D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.