Johan goes deff med GVT!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Johan goes deff med GVT!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #473769

    Fyfan vad segt. :( Krya på dig!

    #473770

    Nej, sånt är ju så sjukt irriterande! Se nu till att ta hand om vad fan det än är. :up:

    #473771

    Låter surt kompis:/ Men bara att vila sen kötta igen!

    #473772

    Testa 4000 IE D-vitamin om dagen, det är bra för immunförsvaret.

    #473773
    J.v.K wrote:
    IE, är det injektion?

    Det står för internationella enheter. Själv kör jag holistic d-vitamin. Den innehåller typ 90 kapslar som är på 2000IE styck. Jag tar två dagligen. Kostar cirka 150-200kr för en burk beroende på om man köper eller beställer… Jag brukar köpa på den lokala hälsokostbutiken.

    Du kan ju testa om du vill, det är många som tycker att det funkar bra för att hålla sig frisk (inklusive jag).

    [http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=286716]

    #473774

    Se till att bli frisk nu Johan, det här håller inte! :)

    #473775

    Bättre idag?

    #473776
    J.v.K wrote:
    betydligt mindre hosta, hade dock feber imorse men den försvann. näsan är dock fortfarande supertätt med tjockt snor. men det blir lite bättre varje dag :)

    Skall också erkänna att jag har en buse i näsan och ett troll i halsen, dock inget som begränsar mig ÄN och jag får hellre näradödeninfluensa som två veckor drygt än mindre förkylning och feber imorgon.

    gott johan, det låter som du bara behöver ge det ett par dagar till då.

    #473777

    Du klarar de ska du se, bara du kör på! :)

    #473778

    Så ca 1100kcal värde i mat och sen lite proteindrink, kommer du inte gå sjukt hungrig hela sommaren? :)

    #473779

    Låter oerhört lite, lite för lite…

    #473780
    J.v.K wrote:
    idag har det varit jobb i 8timmar i relativt högt tempo, samt 45min promenad hem i rask takt. om ett par timmar blir det första gympasset på över 3 veckor! blir bröst/triceps både lågreps o högre rep

    Lycka till :) Men ta det lugnt ! man är ju inte direkt på topp efter 3 veckors förkylning :(

    #473781

    Kolla nötfärs, med lite tur kan man hitta den för ca 40kg/kg. Har du riktigt tur hittar du med 10% fett, vilket man sedan kan variera i oändlighet :)

    #473782
    J.v.K wrote:
    sant, sant.

    vill dock gå ner relativt fort, har mycket att gå ner för att vara nöjd, samt att det är en disciplinfaktor. jag kan inte hålla disciplinen om jag ligger -500kcal. utan måste ligga på stort underskott, hur fuckat det än låter ^^

    iaf!
    nyss kört ett bröst & tricepspass! skriver ner det efter att jag duschat

    Tjena Johan,

    En rak feed back på ditt tränings- och kostupplägg: du har ju varit sjuk en period vilket såklart medför en omstart för dig, men känns det inte som att du byter inriktning lite väl ofta för att resultaten skall låta visa sig?

    Du växlade till kaloriöverskott för att du ville lyssna på dig själv och snabbt öka i styrka, men bytte sedan till 10×10 och lågkaloriintag för att gå ned i vikt. Därefter har du växlat till lågreps och ökat kaloriintaget igen (innan du blev sjuk), och nu skall du gå på en extrem lågkaloridiet.

    Förstå mig rätt, det är inte personkritik utan enbart sakligt. Jag gillar själv att variera träning/kost och testa sig fram. Bara man disciplinerar sig och strävar mot målet man har så tror jag att det går bra. För mycket ändringar på kort tid är jag dock rädd för ger varken hackat eller malet.

    Lycka till och krya på.

    #473783

    Känner igen det där. Man vill uppnå resultat direkt och vill verkligen inte vänta kroppen.
    Ett alternativ kan vara att gå ned en del i fettvikt nu så du får fram den muskulatur du har och sedan sakta arbeta dig uppåt. med lite tur kommer du se muskelförändringarna tydligare då du har mindre fett i vägen, vilket kan hålla dig motiverad en längre tid.

    Jag ska själv ta 3 veckor semester snart och sedan börja jobba mig sakta uppåt, fram till en bit i oktober, då blir det minideff på 1 månad, och sen semester 2 veckor igen”utomlands, därav deffen :)
    Det känns lättare att arbeta med träning och mat när man har utsatta mål och även tidsintervaller man arbetar mot…

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.