Martin tar sikte mot GULD!!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Martin tar sikte mot GULD!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 392 total)
  • Author
    Posts
  • #699763
    Jesper Näsström wrote:
    Det skulle vara kul med CBB i framtiden. Siktar på att köra om 2 år. Finns AF kvar då får man väl dubblera. Nästa år kommer jag högst sannolikt endast köra Athletic Umeå.

    ha det gött // Jesper

    Ok, långsikta planer… Brukar vara dom som blir bäst.

    #699764

    Dagens bra pass!

    Knäböj: 170kg*8 175kg*8 175kg*8
    Utfall: 3 Set 50kg*8
    Benspark: 3 Set
    Bencurl: 3 Set

    Bra pass idag, benstyrkan börjar komma tillbaka och längtar efter nya PB’s!

    #699765

    Riktigt bra böj Martin alltså, fritt ass-to-the-grass ?

    Ganska många reps på höga vikter : )!

    Keep it up

    #699766
    Alm wrote:
    Riktigt bra böj Martin alltså, fritt ass-to-the-grass ?

    Ganska många reps på höga vikter : )!

    Keep it up

    Självklart fria böj, finns det nått annat!? Är inte ATG, har inte riktigt rörligthet för riktigt djupa böj, men är inte så långt från SL djup.
    Benstyrkan har kommit bra sista året, 250kg RAW är målet just nu :P

    #699767
    Martin. wrote:
    Självklart fria böj, finns det nått annat!? Är inte ATG, har inte riktigt rörligthet för riktigt djupa böj, men är inte så långt från SL djup.
    Benstyrkan har kommit bra sista året, 250kg RAW är målet just nu :P

    250kg raw med din kroppsvikt vore mäktigt att se :)

    Som alltid imponerande benpass, skall följa den här journalen.

    #699768
    MaQue wrote:
    250kg raw med din kroppsvikt vore mäktigt att se :)

    Som alltid imponerande benpass, skall följa den här journalen.

    Det kommer känns inte så avlägset, när jag gjorde 210 var mina böjar betydligt sämre än nu och jag ökar snabbt i ben fortfarande då jag bara tränat dom seriöst sista året.

    Kul att du hänger med här :emo-thumb

    #699769

    Kan länka till dit jag lagt upp lite bilder från SM:

    [http://www.pixbox.se/alb_show_id591171_page0.html]

    Och här är nån som snott mina bilder och lite fler självtagna bilder, lite fler i denna:

    [http://www.pixbox.se/alb_show_id566047_page0.html]

    #699770

    Dagens då

    Stående vadpress: 120kg*8 3 Set
    Sittande vadpress: 40kg*8 3 Set
    Axelpress hantlar: 36kg*8 36kg*8 33,5kg*8
    Hantellyft: 9kg*8 3 Set
    Raka/Sneda Crunches Supersets
    Benlyft/situpp tyo fäll kniv på bänk kant

    Ganska gött pass,fick skönt tryck idag :D

    #699771

    Okej okej. Ja det är ju väldigt starkt måste jag säga. 8;or på 175 kg är riktigt bra styrkemässigt. Känns dock som om muskelmassan på benen inte riktigt visar vilken styrkan du har i benen, men så behöver det ju heller inte vara riktigt. Det känns som om du borde ha större ben med dom vikterna men det är ju som det är med bodybuilding : P

    Kör på

    // En sjukling

    #699772
    Alm wrote:
    Okej okej. Ja det är ju väldigt starkt måste jag säga. 8;or på 175 kg är riktigt bra styrkemässigt. Känns dock som om muskelmassan på benen inte riktigt visar vilken styrkan du har i benen, men så behöver det ju heller inte vara riktigt. Det känns som om du borde ha större ben med dom vikterna men det är ju som det är med bodybuilding : P

    Kör på

    // En sjukling

    Jag tycker det är svårt att relatera styrka och storlek till varandra, men jag tycker faktiskt att mina ben har växt till sig riktigt bra, tom blivit en av mina bättre muskelgrupper i mina egena ögon iaf…

    Men dom ska bli ännu bätttre ;)

    Tråkigt att vara sjuk :(

    #699773

    Gårdagen innehöll ett halv timmes spinningpass. Lovat mina kunder på gymmet som jag kört med att dom skulle få köra med mig, fy fan, inte van vid spinning alltså…

    Håller mig nog till fotboll, squash badminton som kondition i fortsättningen om jag inte kommer igång med lite friidrott igen.

    Sitter o laddar inför dagens rygg pass så här lite lagom morgon trött…

    #699774

    Chins: 30kg*8 20kg*8 15kg*8
    Chinsrodd: 10kg*8 kv*8*8
    Marklyft: 200kg*8 200kg*8 180kg*8
    Baksida axlar i cc: 3 Set
    Stång curl 40kg*8 i 3 Set
    Hantelcurl: 3 Set

    Ok pass, chinsen börjar bli lite tyngre nu när man gått upp en del i vikt, dock börjar marken kännas bättre igen efter att ha gårr grymt tungt nu är den lätt :D

    #699775

    Dips: kv+45kg*8 i 3 Set
    Bänkpress: 100kg*8*8 95kg*8
    Sned hantelpress: 33,5kg*8*8*8
    Frenchpress: 42kg*8*8 37kg*8
    Pushdowns 3 Set

    Gött pass idag, fick som vanligt ett riktigt bra pump :D

    #699776

    Hallå martin!

    Tänkte bara höra lite om hur ditt arbete ser ut?! Om du har någon idrottsutbildning i bakgrunden??

    Mvh

    #699777
    LinusHansen wrote:
    Hallå martin!

    Tänkte bara höra lite om hur ditt arbete ser ut?! Om du har någon idrottsutbildning i bakgrunden??

    Mvh

    Tjena!

    Jag är i princip en instruktör som kör mycket uppföljning på dom jag hjälper så det blir lite mer avancerat,s en har jag ansvar för gymmet att allt fungerar och om det är nått nytt som behövs.

    Jag har gått trainers academy så har en bra instuktörs utblidning som grund och sen en del erfarnhet. Sen har jag fått mycket hjälp av min coach Stefan Croona med frågor och är även han som utbildat mig och fungerat något som en mentor.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 392 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.