zombies träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler zombies träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 316 total)
  • Author
    Posts
  • #141840
    zombieboy wrote:
    vad tror ni om detta?

    Tycker att det verkar vara bra :) Sen så behöver ju inte en deff vara svält heller, det handlar om att äta smart :up:

    Kör hårt nu, du har grymma förutsättningar :)

    #141841
    Simig wrote:
    Tycker att det verkar vara bra :) Sen så behöver ju inte en deff vara svält heller, det handlar om att äta smart :up:

    Kör hårt nu, du har grymma förutsättningar :)

    tack för alla tips :)

    #141842

    Du tror inte det är lite sent att börja deffen när sommarlovet börjar? Då är det ju officiellt beach 2010 ;) Då ska ju formen redan vara slipat så man slipper stå i vassen :emo-thumb Men det är bara som jag tänker…..

    #141843
    Maffe wrote:
    Du tror inte det är lite sent att börja deffen när sommarlovet börjar? Då är det ju officiellt beach 2010 ;) Då ska ju formen redan vara slipat så man slipper stå i vassen :emo-thumb Men det är bara som jag tänker…..

    jo egentligen men får göra så och ladda upp mig för beach 2011 ;)

    #141844

    dagens pass:

    sittande militärpress framför:

    stången 10×1
    25kg 6×3

    känns inget bra framför är väldigt klen där.

    sittande militärr press bakom:

    30kg 6×3

    provade och stå oxå men känndes väldigt illa och svajigt.

    hantelpress axlar:

    10kg 6×4 (brukar ha 15kgs)

    riktigt dåligt pass tycker jag. men har fortfarande träningsvärk efter armpasset så det gav mig svårt och köra axlar men kämpade på och slutade i allafall bättre än inget.
    ska aldrig mer träna axlar efter armar hehe :P

    nu är det bara rygg kvar och får se om jag tar det imorron.

    #141845

    Min åsikt skulle vara att strunta i deff helt och hållet tills inför nästa sommar, du har inte så värst mkt fett på bilderna, men äter du bra mat och ligger på ett måttligt överskott fram till typ April nästa år så hinner du göra en del.
    Så bygg året om.

    #141846

    jo det kommer nog.. såg att biceps börjar titta fram lite idag på gymmet hehe. man blir överlycklig när förändringar händer även om det bara är lite grann.

    enda anledning till att jag funderar på en deff är för min mage. vill kunna gå i tajta linnen och tajta tröjar utan att magen putar ut.

    annars har jag även i sikte att kunna va med i nån amatör tävling om 1-2 år :P

    på bilderna spänner jag in magen förutom på sista :P

    #141847
    Flessa wrote:
    Du har ju som sagt precis börjat tävla. Att ställa sig på Scen om bara ett år är nog lite att ta i då tyvärr.

    vill inte stå på nån scen. vill vara med i fitness live tror jag det hette annars lucia pokalen. vill tävla i bänk press och skivstångscurl och dips och knäböj övningarna.
    skivstångscurl är den jag ligger bäst i nu och nästan tar halva min kropps vikt. dom andra övningarna kämpar jag på varje vecka sten hårt

    #141848
    malawiglenn wrote:
    du menar TRÄNA flessa? ;)

    men jag instämmer i kören, va fan ska du deffa för, har du några muskler att ta fram eller? :D

    när du kör knäböj på 150kg och bänk på 130kg kanske det är vits att deffa, annars kommer man bara se löjlig ut.

    haha nepp men en mage som är enbart ivägen 8)

    #141849
    malawiglenn wrote:
    du TAR den nästan?

    ganska stort steg att ta den och köra ca 20reps på den.

    jepp vet det :P men om ett år borde man kunna göra 20 reps på den tycker jag om man kämpar hårt.

    #141850
    malawiglenn wrote:
    kanske om ett par

    Sluta spamma sönder hans träningsjournal nu, du är inte direkt tävlingsklar du heller. Kör hårt Zombie!

    #141851
    malawiglenn wrote:
    nej exakt så jag vet ju att det krävs mer än bara önsketänkande :)

    Men vem är du att säga vad som är möjligt eller inte? Om han behöver tro att han klarar det på ett år, för att klara det inom två år – så låt honom göra det? Att du är en buzzkill lär väl knappast bidra till någon förstärkning av hans ego? Det är en tunn linje mellan att ge råd och att säga till någon att de inte kommer klara av det

    #141852
    grekelito wrote:
    Sluta spamma sönder hans träningsjournal nu, du är inte direkt tävlingsklar du heller. Kör hårt Zombie!

    tack du. jag kämpar på hårt :up:

    #141853

    idag blir det en vilodag igen :(
    känner mej seg i armar och ben och har bara ryggen kvar så dumt och köra den när man känner sig så här. axel passet igår gick åt skogen eftersom jag var så envis och gick endå att man kännde sig seg.

    men förhoppningsvis blir det gym imon och kämpa hårt på marklyften :D
    idag ska jag handla och plugga och sen kolla nån film..

    #141854

    dagens pass rygg:

    marklyft

    värmde upp på 60kg känndes ganska bra

    80kg 6×2
    80kg 5×1 (ont här i rygg)

    provade på 60kg igen och klarade inte det för känndes inget bra.

    rodd maskin med V handtag:

    50kg 6×3

    roddmaskin med V handtag 1 hand i taget:

    27kg 6×3

    körde mera rygg maskiner men kännde ingen ork efter marklyften.

    ska sluta köra marklyft tror jag. har inget bra grepp alls.
    när jag kör på 80kg så glider stången ur händerna nästan.

    blir och köra axlar och rygg samma dag tror jag.
    köra rygg på rodd maskinen hårt varje vecka tills ryggen är stark.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 316 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.