Alströmertrofén 13 juni 2009

Home Forums Tävlingar och Events Alströmertrofén 13 juni 2009

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 106 through 112 (of 112 total)
  • Author
    Posts
  • #604087

    Är det bara komma dit och lösa biljett på plats och försöka få så bra plats som möjligt eller är det numrerat?

    #604088

    Det finns inga nummrerade platser eller förbokning av biljetter utan först till kvarn gäller! :yikes:
    Kommer att göra en ny tråd snart med information till publiken om tider och allt annat som kan vara intressant att veta!!;)
    Men jag kan väl säga att biljetterna i år kostar 60 riksdaler och som vanligt går allt överskott tillbaka till dom tävlande:up:

    #604089

    Hej! Jag har coachat en kompis som är redo för Alströmer nu MEN han är inte så hemma här på body´s forum så han missade sista anmälningsdagen då han trodde att mer info skulle komma upp på body´s startsida ang anmälningslista osv. Det jag undrar nu är det verkligen helt kört för honom? Eller kan man inte få in honom på ngt vis. Han är naturligtvis mkt ledsen för detta då hans diet kanske är förgäves (ok, man lär ju sig mkt under en diet också men tävlingen är ju trots allt målet).
    Mvh
    Thomas.

    #604090
    Thomas P wrote:
    Hej! Jag har coachat en kompis som är redo för Alströmer nu MEN han är inte så hemma här på body´s forum så han missade sista anmälningsdagen då han trodde att mer info skulle komma upp på body´s startsida ang anmälningslista osv. Det jag undrar nu är det verkligen helt kört för honom? Eller kan man inte få in honom på ngt vis. Han är naturligtvis mkt ledsen för detta då hans diet kanske är förgäves (ok, man lär ju sig mkt under en diet också men tävlingen är ju trots allt målet).
    Mvh
    Thomas.

    Tyvärr så är han inte ensam om att vara dåligt påläst, han är nr 5 i raden av dom som missat sista anmälningsdag! Informationen om att sista anmälningsdag var den 29 maj lades ut på forumet den 13 maj och så mycket mer kan jag inte göra! Det ligger i var och ens intresse att ta reda på vad som gäller och uppdatera sig om tävlingen, all info fanns här på forumet!
    Så tyvärr blir svaret till din kompis samma som till dom andra, ni är välkomna att tävla nästa år eller så kör ni på till nästa tävling som är den 10 Juli. Länk nedan:up:

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=37389]

    #604091

    Tack för ett utförligt svar Stefan! Får väl se om han är sugen på att hålla diet en månad ytterligare. Kan ju klart bli riktigt jävla bra då:emo-thumb.

    #604092

    Hmm, kanske frågar för tidigt men ..

    ..blir det nån Alströmertrofén nästa år med?

    #604093

    …och hur går det med filmen?!

Viewing 7 posts - 106 through 112 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.