Alströmertrofén 13 juni 2009

Home Forums Tävlingar och Events Alströmertrofén 13 juni 2009

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 112 total)
  • Author
    Posts
  • #604057
    Tabbe wrote:
    Så sant men jag tror du förstod vad jag menade.
    :emo-thumb

    Jodå, du formulerade dig lite taskigt bara;)

    #604058

    Jag kanske vill ställa upp faktiskt, får se om jag känner mig redo annars nästa år! =D

    #604059
    Mickaz wrote:
    Jag kanske vill ställa upp faktiskt, får se om jag känner mig redo annars nästa år! =D

    Du har PM från mig:|

    #604060

    Kul initiativ och klart man ska komma och kolla på detta, kanske ska detta vara målet till 2010. Verkar vara ett gött gäng som håller i det med.

    #604061
    Tabbe wrote:
    Varför skulle man vilja dopa sig i en sån här nybörjar tävling, förstör ju syftet lite..

    För att vinna och ta hem trofén? .. vissa har andra moraler. Hoppas på att den här tävlingen håller sig ren iaf så att inte preppare kommer och erövrar något som tillhör den naturliga byggaren. Men som sagt vissa har en annan moral, så är det tyvärr.

    #604062

    Det måste ju vara all idrotts inriktning att alla tävlar på lika vilkor likaså i denna sporten. Det kommer alltid finnas de som söker mer eller mindre omtvistade vägar för att få bättre resultat. Hoppas alla tävlingar tillhör de rena idrottarna. Skulle kunna vara en idé att ta in en sponsor enbart för det syftet, lyft pokalen och pissa i en burk :). Kör enligt RF:s ”rena vinnare” i de andra idrottsklubbar jag är med i och det finns mycket bra information att få ut, det svåra är att denna sporten inte kan rikta sig till juniorer på det sätt som andra sporter kan därför är människorna som söker sig till detta redan formade och har sina tankar om hur det ska gå till.

    #604063

    Anmäld :)

    #604064

    Finns det någon bodyfitness-klass för damer??

    #604065
    Alex423 wrote:
    Finns det någon bodyfitness-klass för damer??

    Japp, nyhet för iår:up:
    Regler och annat nedan;)

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=41438]

    #604066

    Det finns så många där ute som inte vågar ta steget. Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. ”På den tiden” fick jag hoppa upp på Fitnessfestivalen det första jag gjorde, men hade Alströmertrofén funnits då, hade det varit ett perfekt läge att skaffa erfarenheter till framtida tävlingar!! Jag är inget proffs. Jag är inte outstanding. Men jag älskar att nå mina mål och att kämpa mig dit. Att stå på scen är obeskrivligt roligt och jag önskar fler (framförallt tjejer) den känslan!! KOM IGEN TJEJER :)

    #604067

    Jag håller med Sanna till fullo!! Tävlade själv på alströmer förra året och det var nog en av det roligaste sakera jag gjort, riktigt skön stämning både bakom scenen och i publiken.

    Så ni tjejer som tvekar gör inte det! Och dessutom behöver man inte komma in i tokbra form heller eftersom det är en nyböjartävling. Men samtidigt ska man ju göra sitt allra bästa och sen vara stolt över sig själv:up:

    Hälsningar Johanna

    #604068

    Vilka företag kommer finnas där med sina produkter?

    #604069
    anders172 wrote:
    Vilka företag kommer finnas där med sina produkter?

    Har inte alla i huvudet men Olimp och Dahlblads är två som där:emo-thumb

    #604070

    Kul med denna tävling.

    Men varför detta förbud mot färg/olja? Det kan ju få vem som helst att dra sig från tävlan…

    #604071

    bla. kommer Optimum Nutrition och Gaspari Nutrition finnas där :-)

    Vänl,,,
    Tobbe

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.