Berge inför tävling 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Berge inför tävling 2007

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 104 total)
  • Author
    Posts
  • #885480
    helenaf wrote:
    Ah träningshuset ser jag! Kör du fortfarande där?
    Imponerande resultat måste jag säga vid förra tävlingen! :emo-thumb

    Jajjemän är trogen träningshuset:) kommer tävla för dom i år med. Jag antar du är från stan om du ser vilket gym det är:D

    #885481

    Lite bilder från Lucia 04 , kass kvalitè men håll till godo

    #885482
    Berge wrote:
    Jajjemän är trogen träningshuset:) kommer tävla för dom i år med. Jag antar du är från stan om du ser vilket gym det är:D

    Kul att det finns en tävlande från Östersund, ont om den varan… Japp, jag är från Östersund, men utflyttad för tillfället då jag pluggar. Körde några pass på Träningshuset nu i julas, gillar deras nya lyxiga konditionsmaskiner med separata TV-apparater!

    #885483
    helenaf wrote:
    Kul att det finns en tävlande från Östersund, ont om den varan… Japp, jag är från Östersund, men utflyttad för tillfället då jag pluggar. Körde några pass på Träningshuset nu i julas, gillar deras nya lyxiga konditionsmaskiner med separata TV-apparater!

    Jorå det är brist på det men vi har ändå varit ett par stycken senaste åren och bra har det ju gått också:) . Ja det blir bättre och bättre där ,klart bästa gymmet i stan:up:

    #885484

    Lycka till nu Berge, jag ska allt ta å kika in här å hålla koll på dig. :nod
    Dags för en morgonpromenad nu…förbannade julhelger. [/b]

    #885485
    Anna Andersson wrote:
    Lycka till nu Berge, jag ska allt ta å kika in här å hålla koll på dig. :nod
    Dags för en morgonpromenad nu…förbannade julhelger. [/b]

    Tack Anna! Ja det tycker jag allt du ska göra.Ska väl försöka börja ta mer kort när formen väl känns acceptabel för det.

    Bra att du håller i traskandet såhär efter tävling också.Måste lyckas göra det jag med efter NOGP annars kommer det spåra ur :pop:

    #885486

    NOGP? Junior +80?
    Isåfall så får man lägga i en ny växel, ser riktigt fint ut på bilderna, alla förutom den första. Duuuude! Bulk = värdelöst :D

    #885487
    norsk_gadd wrote:
    NOGP? Junior +80?
    Isåfall så får man lägga i en ny växel, ser riktigt fint ut på bilderna, alla förutom den första. Duuuude! Bulk = värdelöst :D

    Ja finns den klassen lär jag nog hamna där:) men du kan va lugn.Jag har en hel del att ta igen från min gamla fysik.Gör detta mest för att det är kul att tävla och ska försöka inte se ut som en påse skit på scen bara:p. Och ja bulk är nog det sämsta jag gjort!

    Lycka till med dina förberedelser:up:

    #885488

    Dagens pass

    Bröst / Axlar

    Bröst

    Pullover 42 kg*17 52kg*10,6

    Lutandepress i maskin 60 kg*8,8,6 explosivt upp och negativt långsamt ner

    Pecdeck 35 kg * 12,10

    Flyes i maskin 20kg*8 16kg*8 12kg*10,8,8 detta supersetas med lyft åt sidan i maskin för axlarna

    4 set 10 kg* 15,12,10 8 kg*12

    Axlar

    Hantellyft åt sidan 10 kg*15,12 superset med drag till haken i smithmaskin 30 kg *8,5

    Militärpress 65*10,6,6 sen 2 set 65 kg *4 ,3 supersetat med sittande lyft åt sidan 5 kg * 10 , 8

    Drag till hakan i kabelmaskin 50kg*10,8,8

    Detta tog ca 40 min inkl stretching

    Förbränning 40 min trappmaskin 25 min prom

    Pumpen i axlarna var sinnessjuk idag.Det gjorde ont att bara låta dom hänga :P

    Formen var bättre i morse men ingen skillnad på vågen.

    #885489

    Jasså du är tillbaka på forumen, minns dig från exhale. Jaja, lycka till iaf!

    mvh Boven

    #885490
    Boven wrote:
    Jasså du är tillbaka på forumen, minns dig från exhale. Jaja, lycka till iaf!

    mvh Boven

    Tack ska du ha!

    Nej jag har ej vart så aktiv sen exhale la ner så det va väl dags nudå.

    #885491

    Vikten idag 95,4 midjan ca 88 cm. Som vanligt när jag börja bli hård så släpper det alltid sist i midjan och korsryggen.Så jag lär få räkna med minst 3 kg fett till i midjan innan den är borta. Jävligt störigt att allt ska sätta sig där:nono:

    Blir 60 min på trappmaskinen idag och kanske marklyft

    #885492

    Fick lite bilder av syrran från 04 – tog ju bara 2 år att få dom skickade :emo-thumb

    Tror denna är 2 dagar innan tävling. Fortfarande en del vatten som skulle bort.

    #885493

    den här bilden är ju guld värd. Vikt ca 89-90 kg 2 dagar innan

    #885494

    Dagens pass

    Halva marklyft i smithmaskin

    65 kg*25
    105kg*15
    145kg*12
    205kg*4,3
    215kg*2

    Stångrodd i smithmaskin

    65kg*12
    85kg*8

    Förbränning 10 min trappmaskin 25 min promenad

    Har ökat en jävla massa i marken sen starten i November.Siktar på en 6:a på 255kg som jag gjorde innan jag sluta sommaren 2005.Ska nå dit inom en månad

    Gymmet stängde 14 idag så hann ej köra mer trapp.Får bli extra imorrn.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 104 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.