Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911173
    SUSAN wrote:
    Shit,vad duktig/stark du är i dips:emo-thumb Mycket bra jobbat!
    Jaaaa,lägg in extra dipsträning,sen ställer du upp i dipstävlingen,Självklart!
    Alltid kul med lite tävlingar och utmaningar!!!Det kommer gå bra för dig,ja lovar!Lycka till! Vill höra sen hur det gick:P //S*

    Tack, tycker själv att jag suger i dips.. får ju mjölksyra med en gång… Men vi får se hur det utvecklar sig..sitter o funderar om jag ska klämma in bröst&axlar i kväll eller om jag ska vila idag med (3:e dagen:( ) och ladda rejält inför morgondagen istället…Kanske tar en långpromenad i eftermiddag/kväll, helt underbart väder juh:up:

    #911174
    storcc wrote:
    Tack, tycker själv att jag suger i dips.. får ju mjölksyra med en gång… Men vi får se hur det utvecklar sig..sitter o funderar om jag ska klämma in bröst&axlar i kväll eller om jag ska vila idag med (3:e dagen:( ) och ladda rejält inför morgondagen istället…Kanske tar en långpromenad i eftermiddag/kväll, helt underbart väder juh:up:

    Ja,ta en promenad,sååååå härligt skönt väder idag!Jag gick sj en morgonpromenad imorse såååå nice!Jaha,blev det vila eller träning idag?
    Ha en super skön kväll//S*

    #911175
    SUSAN wrote:
    Ja,ta en promenad,sååååå härligt skönt väder idag!Jag gick sj en morgonpromenad imorse såååå nice!Jaha,blev det vila eller träning idag?
    Ha en super skön kväll//S*

    Ja jag ville verkligen ut och gå…så skönt när det fryser på..Längtar till fjällen nu, och skidor….:) Tyvärr blev det ingen prommis idag. Laddar ordenligt inför morgondagens bröst&axlar!! Hoppas din kväll blev lika bra som min! eller iof den blev garanterat bättre nu när jag tänker efter…:ph34r:

    #911176
    storcc wrote:
    Ja jag ville verkligen ut och gå…så skönt när det fryser på..Längtar till fjällen nu, och skidor….:) Tyvärr blev det ingen prommis idag. Laddar ordenligt inför morgondagens bröst&axlar!! Hoppas din kväll blev lika bra som min! eller iof den blev garanterat bättre nu när jag tänker efter…:ph34r:

    Kör hårt på gymmet idag:emo-thumb Nu har du ju vilat i 3 dagar så nu måste du ha massor av energi:P *Go For It!!!!//S*

    #911177
    SUSAN wrote:
    Kör hårt på gymmet idag:emo-thumb Nu har du ju vilat i 3 dagar så nu måste du ha massor av energi:P *Go For It!!!!//S*

    Hehe..ja hoppas verkligen det!!! ska äta som aldrig förr idag! vart konstant hungrig sen jag vaknade..så det bådar gott iaf.

    #911178

    Måndag 13/11[/b]

    Bröst & Axlar…efterlängtat!!![/b]

    Bänkpress i smith
    15*80kg(stången ej inräknad)
    8*100kg
    5*110kg
    5*110kg
    Hantelpress 45grader
    12*32,5kg
    6*42,5kg
    5*42,5kg
    5*37,5 drop till 32,5kg
    Flyes 4*10*22,5kg
    Dips, i maskin m. brettgrepp
    4*10-12reps
    AxlarPress bakom nacken i smith
    8*40kg(stången ej inräknad)
    6*50kg
    5*50kg
    4,5*50kg
    Sittande lyft åt sidan
    4*10-15*12,5kg
    Stående militärpress
    6*50kg
    6*50kg
    5*50kg
    4,5*50kg drop till stången 20kg*max rp*max igen
    Drag till haken i cc.
    4set*10-15reps mkt kontakt med utsidan

    Sköönt pass att inleda veckan med…inga ökningar i något. Kände mig konstigt nog urladdad. Bra kontakt iaf. det måste erkänna. Brösten krockade med hakan efteråt:P

    #911179

    Oj,,riktigt bra pass du körde igår:emo-thumb Bra jobbat!
    Jag ska ner snart och köra axlar + bröst….Nyss varit och solat,Sååååå skönt det var!Min kropp behövde verkligen solvärmen:nod
    Vad blir det på ditt träningspass idag?//S*

    #911180
    SUSAN wrote:
    Oj,,riktigt bra pass du körde igår:emo-thumb Bra jobbat!
    Jag ska ner snart och köra axlar + bröst….Nyss varit och solat,Sååååå skönt det var!Min kropp behövde verkligen solvärmen:nod
    Vad blir det på ditt träningspass idag?//S*

    träningsvärk idag… Skulle köra ben idag var det tänkt. Men känner mig totalt urladdad…trött och hängig… Gjorde ett set lättknäböj på 120kg…sen gick jag hem:frust: vilar hela dagen idag och hoppas det ordnar upp sig tills imorgon…:|

    #911181

    Onsdag 15/11[/b]

    BEN!!![/b]
    Idag gick det bättre iaf…kommer inte ihåg exakt vikter på allt…

    Knäböj
    5set 5*150kg som mest…tungt idag.
    Benpress
    4set 6*330kg som mest
    Utfall i smith
    3set per ben 8*90kg
    Benspark
    4set 6-12reps 210lbs till fullmag.
    Liggande lårcurl4set 8-12reps
    Raka marklyft3set 8-12reps 80-110kg

    Skönt att det gick bättre idag. Helt färdig nu…ska nog vila en stund.:up:

    #911182

    Shit!!….Hårt benpass ser jag!
    Bra jobbat vännen!:emo-thumb Jag med körde ben igår ,men bara baksida!Har skaplig träningsvärk idag:( Men det är bra tycker jag,för då vet man att man gjort nytta och kört hårt:P //S*

    #911183
    SUSAN wrote:
    Shit!!….Hårt benpass ser jag!
    Bra jobbat vännen!:emo-thumb Jag med körde ben igår ,men bara baksida!Har skaplig träningsvärk idag:( Men det är bra tycker jag,för då vet man att man gjort nytta och kört hårt:P //S*

    Tack!
    Träningsvärken gör sig påmind idag kan jag lova…=) och jag ser det precis som du som ett kvitto från lyckat pass…
    Imorse körde jag rygg…kommer strax upp:up:

    #911184

    Torsdag 16/11[/b]

    Rygg & baksida axlar[/b]

    Latsdrag bakom huvudet
    12*12plattor
    10*14plattor
    10*14plattor
    8*14plattor
    Stående lutande rodd, m. stöd för magen:|
    10*60kg
    10*60kg
    8*70kg
    10*60kg
    Enhandsrodd i maskin
    4*10*60kg(persida) Grym kontakt, kör denna istället för hantelrodd då jag inte får den kontakten jag vill med hantel.:ph34r:
    Skivstångsrodd, superstrikt, nästan parallell med golvet..:P
    15*60kg
    12*80kg
    12*80kg
    10*80kg

    Baksida axlar
    Omvänd Pec dec
    6set*8-15reps

    Vader
    Nyinköpt sittande vadpress.
    6set*8-20reps

    Snabbt och lätt pass. Inga marklyft idag, tar det nästa vecka…då jag inte kör rygg dagen efter ben
    :frust:

    #911185
    storcc wrote:
    Torsdag 16/11

    Rygg & baksida axlar

    Latsdrag bakom huvudet
    12*12plattor
    10*14plattor
    10*14plattor
    8*14plattor
    Stående lutande rodd, m. stöd för magen
    10*60kg
    10*60kg
    8*70kg
    10*60kg
    Enhandsrodd i maskin
    4*10*60kg(persida) Grym kontakt, kör denna istället för hantelrodd då jag inte får den kontakten jag vill med hantel.
    Skivstångsrodd, superstrikt, nästan parallell med golvet..
    15*60kg
    12*80kg
    12*80kg
    10*80kg

    Baksida axlar
    Omvänd Pec dec
    6set*8-15reps

    Vader
    Nyinköpt sittande vadpress.
    6set*8-20reps

    Snabbt och lätt pass. Inga marklyft idag, tar det nästa vecka…då jag inte kör rygg dagen efter ben

    Grymma pass du har.. känner mig svag när jag ser på dig.. :( men det kommer en dag när jag också är stark.. :bb: :|

    #911186
    Goofy_ wrote:
    Grymma pass du har.. känner mig svag när jag ser på dig.. :( men det kommer en dag när jag också är stark.. :bb: :|

    Tack! JAg känner mig själv svag…men man ska inte jämföra med andra. styrkan kommer successivt. Mkt basövningar och mkt mat så går det undan!!:up:

    #911187
    storcc wrote:
    Tack! JAg känner mig själv svag…men man ska inte jämföra med andra. styrkan kommer successivt. Mkt basövningar och mkt mat så går det undan!!:up:

    Jo jag vet.. :D problemet är att jag inte vet om jag äter rätt.. 😮

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.