Littledude mot tyngre vikt&vikter!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Littledude mot tyngre vikt&vikter!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 118 total)
  • Author
    Posts
  • #399002

    Abbarn: Tack, det är ju en början iallafall!

    Langer; Tackar :) Ska utveckla både journalen och min egna träning så gott jag kan!
    Boxades för Timrå BK. Dock mest diplom, men gjorde 3 fulltös matcher :D Sen tjaffsa tränaren sönder och la ut ett inlägg på hemsidan som kändes lite kränkande så kände ingen lust att gå dit längre. Måste ju lyfta dom heavy ass weights innan man dör ;D

    Ska kika in i era journaler å :-) Kötta på!

    #399003

    Kommer helt klart följa denna tråd

    Kolla gärna in hos mig en sväng :P

    #399004

    Söndag idag, och bröstpasset sen i trosdags måste vart något utöver det vanliga. Har fortfarande träningsvärk, eller kan det bero på att jag vilade i 1 o en halv vecka och innan det körde jag högrepare? Låter mer rimligt det! :)

    Igår var de Vila på schemat, hade önskat mig lite mer träningsvärk i ryggen men det känns ju någorlunda. Idag står Axlar på schemat, det bästa muskelgruppen! :emo-thumb Roligast att träna iallafall.

    Så sitter nu och har ätit frukost;
    5dl managrynsgröt med mjölk.
    En 125g makrillburk.
    250g kvarg.

    Det är en början på bättre mat iallfall!

    Redovisningen av passet kommer så fort jag kommer hem eller ikväll/imorn.

    Annars hoppas jag att ni får skotta lika mycket som en annan, annars ligger jag + på att träna ryggen ;)

    #399005

    Hmm skum tränare du verkar ha haft..var där uppe och boxades mattias minne för x antal år sedan. Kör på ba! jag kommer helt klart följa denna.

    #399006
    Langer wrote:
    Hmm skum tränare du verkar ha haft..var där uppe och boxades mattias minne för x antal år sedan. Kör på ba! jag kommer helt klart följa denna.

    Jo, han var lite egen. Jasså? Rolig cup det, alltid trevligt folk.
    Jajamen, kötta på ska det bli! Du också hoppas jag ;) Ska kika in på din tråd och se efter dina tunga weights :D

    #399007

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs&feature=player_embedded]

    Finns nog inget bättre jag har som motiverar mig mer än den här filmen just nu!

    #399008

    ser bara en vit ruta :P

    #399009

    Fan du kör på riktigt bra littledude! Riktigt bra vikter :) Sen ser näringsinnehållet i maten bra ut men jävla dålig kombo hörru! Mannagrynsgröt och makrill? Låter sådär.. Speciellt på morgonen också :D Men funkar det för dig så kör på!
    Langa upp lite bilder på dagsformen också!

    edit: Filmen syns inte, kopiera länken i nästa inlägg :)

    #399010

    Med tanke på att det blev en fullspäckad dag igår så hann jag tyvärr inte sitta vid datorn och skriva ner hur passet gick igår! Men får langa upp det nu istället! :) Var egentligen menat ett ben pass idag också, men jobbade idag och nu har gymmet hunnit stänga Tar det imorgon istället då!

    Så till passet!

    2010-12-19;

    Press bakom nacke i smith;
    40kgx8st
    50kgx6st
    55kgx6st
    60kgx4st
    55kgx6st (6:an assist)

    Hantelpress Axlar;
    27.5kgx6st
    32.5kg5st PB!
    35kgx4st (Assist på 4;an) PB!
    30kgx6st

    Stående militärpress;
    50kgx5st (Assist på 5;an)
    50kgx6st (Assist på 5;an och 6;an. liiiite på 5;an dock!)
    50kgx6st (Fick något bryt för att jag inte klara själv, så satt fokusen på sin plats och klarade 6st själv till slut!)

    Hantellyft framåt;
    12.5kgx14st (7 på varje dvs)
    15kgx12st
    12.5kgx12st

    Supset! 90graders ståendes sidolyft + Vanliga sidolyft;
    12.5kgx10st + 6kgx10st
    15kgx5st + 6kgx10st
    15kgx5st + 12.5kgx5st + 6kgx10st

    Sedan Traps, vet fan inte vad nån övning heter. Men körde iaf med stång och lyfte uppåt, 3 set: 100kgx12st. Sedan sitter man på en bänk och lutar framåt riktigt mycket och kör sidolyft. 6kgx12st.

    Kommentar;
    Hade hoppas på ett lite bättre tryck, men det är ju bara mig själv att skylla! Fokusen var lite halvdant, men vid vissa gånger ställde jag in fokusen riktigt bra. Måste få till det hela passen igenom dock! Nöjd med press med axalarna iallafall! :up:

    Idag blev det lite som det blev, känns som jag valde fel tillfälle att börja med journal nu när det är så mycket annat man ska hinna med under jul! Men ska försöka få in så mycket träning som möjligt, kommer dock inte vara så mycket som jag önskat men men..

    Länken som skulle va till en film hittar ni här; [http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs&feature=player_embedded]

    SJUKT motiverande! :)

    På återseende! 8)

    #399011
    Heyadamo wrote:
    Fan du kör på riktigt bra littledude! Riktigt bra vikter :) Sen ser näringsinnehållet i maten bra ut men jävla dålig kombo hörru! Mannagrynsgröt och makrill? Låter sådär.. Speciellt på morgonen också :D Men funkar det för dig så kör på!
    Langa upp lite bilder på dagsformen också!

    edit: Filmen syns inte, kopiera länken i nästa inlägg :)

    Tack som fan, blir mer motiverad att köra när man får såna här kommentarer! Haha, ääh. Man knäpper en makrillburk medans gröten ska bli färdig ju ;) Det där med bilder är inte något jag är så positivt till, men ska nog kunna bjuda på det också! :whistle:

    #399012

    Grymt pass :)
    Grattis till PB!!!!

    Grym motivation-video :O

    #399013
    abbarn87 wrote:
    Grymt pass :)
    Grattis till PB!!!!

    Grym motivation-video :O

    Tackar! :D Jo, man blir riktigt taggad av den!:emo-thumb

    #399014

    Who am i !!!!!!!

    #399015

    Som ni märker är det väldig dåligt upptade när det kommer till träningspassen. Men jobbar så mycket nu under juldagarna så hinner aldrig till gymmet innan dom stänger, så det får bli som det blir just nu.

    Iallafall var vågen på 63.0 idag :( Hur fan, tycker jag ätit mycket.. Men inte nog tillräckligt, så får ladda upp med ännu mer så kanske det händer något, det är det enda rätta!

    Imorgon blir det fan armar, då är jag ledig! :) Så kika efter upptadeten och släng in en kommentar på passet. Ska även försöka filma så får ni kommentera teknik osv!

    På återseende! :up:

    #399016

    Ska blir kul med lite filmer :P😛

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 118 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.