Lottis snabbjournal fram till Lucia

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis snabbjournal fram till Lucia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1054235
    FEVER wrote:
    Har fixat någon som kan sy än?
    Annars skickar jag dig nummret via PM allright:wazzup:

    Skall bli kul att se dig flexa:D

    Vart bor hon som sytt till Åsa? det kanske är samma snubbina? nää.. vi får se hur det går, jag har bett ”min dam” sy upp två dräkter, den sista ville jag få uppsydd av sefa, men va fasen, dom hade så kräkiga färger på tygerna så jag hoppar nog det, tänk då om hon inte har tid för en till…. bor eran i varberg el?

    sKA FLEXa ihjäl mig där uppe, försöka trycka upp några bulor haha!
    Ska få proffshjälp i helgen, ska skatta mig lycklig, att poseringsmästarinnan *ler* vill hjälpa mig :bb3: :D
    Hon får att göra kan jag ju säga!

    #1054236
    Eva-Lotta wrote:
    sKA FLEXa ihjäl mig där uppe, försöka trycka upp några bulor haha!
    Ska få proffshjälp i helgen, ska skatta mig lycklig, att poseringsmästarinnan *ler* vill hjälpa mig :bb3: :D
    Hon får att göra kan jag ju säga!

    Hehe…tror inte att dé blir så problematiskt…har hört av en liten fågel att du vet hur man rör sig!:D :dance: :bb: :P

    Ska bli jätte kul å se dig tävla…kom ihåg att du har GRYMT MYCKET STÖD[/b] från mig å massor av andra fans…LOTTIS for stagequeen!!!:bb3: :emo-thumb

    #1054237
    Eva-Lotta wrote:
    Vart bor hon som sytt till Åsa? det kanske är samma snubbina? nää.. vi får se hur det går, jag har bett ”min dam” sy upp två dräkter, den sista ville jag få uppsydd av sefa, men va fasen, dom hade så kräkiga färger på tygerna så jag hoppar nog det, tänk då om hon inte har tid för en till…. bor eran i varberg el?

    sKA FLEXa ihjäl mig där uppe, försöka trycka upp några bulor haha!
    Ska få proffshjälp i helgen, ska skatta mig lycklig, att poseringsmästarinnan *ler* vill hjälpa mig :bb3: :D
    Hon får att göra kan jag ju säga!

    Varberg i centrum.
    Du behöver säkert inga tips, med denna coach som du har, men då avgöra själv.
    [http://forum.body.se/showthread.php?p=10641#post10641]

    #1054238
    FEVER wrote:
    Varberg i centrum.
    Du behöver säkert inga tips, med denna coach som du har, men då avgöra själv.
    [http://forum.body.se/showthread.php?p=10641#post10641]

    Ah, Fever min vän…. Visst gör jag så gott jag kan…MEN tips o tricks är jag alltid lyhörd för.
    Anser att det är min skyldighet o vara vetgirig o försöka samla på mig så mycket info som jag kan.
    Alltid lär man sig något nytt…o helst vill jag göra det varje dag!

    Ska bli intressant med våran efarenhetsutbytesdag……med tillhörande uppvärmning som innefattar en rejäl löprunda där jag ska springa sönder dig fullständigt! :)

    #1054239

    Efterlängtad tråd!
    Lycka till!

    #1054240

    Kör hårt sista veckorna Lottis!
    Du kommer vara GRYM på scen!!!:emo-thumb

    #1054241

    Knappt två veckor kvar[/b], det känns ju helt galet.
    Idag blev mitt fria program färdigt :bb: så nu ska det bara nötas in, är rädd för en black out när man väl står där, men jag hoppas verkligen kunna hålla mig skapligt lugn :| Haha!

    En tanke för några veckor sedan var ju att man kanske skulle ställt upp på DC och typ ”Tävla in sig”, kört en gång och känt på det, gjort nån miss där och sedan gått ut på lucia… men lite mindre nervositet och mindre chans att tabba sig, men ja…
    Camilla sa också till mig att jag skulle anmäla mig dit, men jag löd inte hennes råd och jag kommer nog ångra mig, men första gången är alltid första gången ändå såååå… ooooo jääää… im gona suffer!!! 8) Tur att man är tömd på vätska, annars hade jag nog kissat ner mig! hahaha!

    Shit!

    PS. Camilla tack för all hjälp, du är en riktig ängel ;)

    #1054242
    Eva-Lotta wrote:
    Knappt två veckor kvar[/b], det känns ju helt galet.
    Idag blev mitt fria program färdigt :bb: så nu ska det bara nötas in, är rädd för en black out när man väl står där, men jag hoppas verkligen kunna hålla mig skapligt lugn :| Haha!

    Shit!

    PS. Camilla tack för all hjälp, du är en riktig ängel ;)

    Hehe…dé kommer gå bra Gumsan! Du é ju riktigt duktig på att posera…så dé va bara kul å hjälpa till!:bb: :dance: :worship:

    Nu é dé bara te å köra hårt in i dé sista…öva posering varje dag…å när dé é dags för scenen ska du se till å ha riktigt roligt å låta oss njuta av den läckra utsikten!

    Du kommer bli grymt snygg :P Byggar Bruden!!!:bb3:

    #1054243

    Shu din j

    #1054244

    Tittar in och skickar lite pepp till dig inf

    #1054245

    Ge järnet det sista nu Lottis… :emo-thumb

    #1054246

    Hallå grabbsen!:p

    Jomän, jag vet ju hur det är med att ha mycket att göra, så jag förstår, jag fick fixat låten, den bidde ju inte perfekt men den kommer ju fungera..
    Så du har blivit arbetslös nu.. vad hände?
    Skönt att kunna koncentrera fullt på dieten nu då?
    Själv försökte jag få ledigt lite nu i veckan, Men nix, får kämpa mig igenom hela veckan, kankse ledig i morgon, men nästa vecka är det semester:nerd-tb:
    Ska du köra på DC?

    Sam jr wrote:
    Shu din jävel …vet inte om du har fixat låten redan ..har haft så jävla mycket att göra själv så jag har glömt bort det helt och hållet …men nu e jag arbetslös och sitter en del vid datorn så om du vill ha nåt fixat så e det bara att säga till …kör hårt nu det sista ..jag vet att det e tungt
    #1054247

    Go möra allesammens, [/b]dax för 90min promenad, har slutat trampa runt på crosstrainern här hemma, känner att det är mysigt, friskt och så tänker man inte så mycket på tiden när man går ute.
    Nu är det jul ute också och det bidrar ju med en extra känsla av roo när man spurtar fram på gatorna.

    Nån som vill komma hem och julpynta hos mig?
    vill, men har ingen ork, känns som jag vill lägga den energin på annat.
    Det märks ganska tydligt nu att man ligger lågt i maten, vissa människor har en tendens att ta mer energi än andra och jag undviker helst sånna situationer nu, på det sättet märker jag hur man inte orkar lika mycket, annars tycker jag mig ha varit stark, nu vill jag lida.. då vet jag att det är rätt väg… :D

    tjohoo ut i det vita :kicking:

    #1054248

    Mmmmm visst är det härligt när det är så vitt och fint ute :happy:
    Kan tänka mig att promenaderna är bra mycket mysigare nu!

    Kör på nu in i det sista Lottis!!
    Snart är du där :yahoo: !!!!!

    #1054249

    Sista rycket……:yahoo:
    Det ska bli så kul att få se dig på scen.
    Kör järnet det sista nu:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.