Lottis snabbjournal fram till Lucia

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis snabbjournal fram till Lucia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1054310

    Tänkte avsluta den här lilla tråden, eftersom den var tillägnad min första tävling.
    Tycker inte en journal får bli för lång heller.

    Ska starta en ny som kommer innehålla lite mer om min uppbyggnad nu inför nästa tävling…

    tack ni som stöttat mig till mitt mål :drunk: :friends:

    #1054311

    Jag har foto på framsidan med, men det är inte å mycket att visa upp ;)

    #1054312
    Eva-Lotta wrote:
    Tänkte avsluta den här lilla tråden, eftersom den var tillägnad min första tävling.
    Tycker inte en journal får bli för lång heller.

    Ska starta en ny som kommer innehålla lite mer om min uppbyggnad nu inför nästa tävling…

    tack ni som stöttat mig till mitt mål :drunk: :friends:

    shit girl you have a nice ass ;)

    Grattis tjejen till 2a platsen. du klarade att hamna på pallen :emo-thumb thats my babe;)

    Ska blir kul att läsa i din nya journal

    #1054313
    Eva-Lotta wrote:
    Nähäää? tjohoo!

    å du… jag har gått upp och ser ut precis som jag gjorde när jag började dieten förra gången, kan tänka mig att jag gått upp så jag väger 66nu… inte såå bra, fyyy… får akta mig för bristningar och sånt, fast det har jag ju redan så..
    Men det va synd att man inte kunde hålla formen två dar haha!

    Jag hoppas verkligen du ställer upp, då pushar vi varandra…
    dET är alldeles för många som säger att dom ska tävla men inte gör det, 100ggr roligare om man är fler.
    Vi tjejer behöver hålla ihop, fast vi tävlar mot varandra…
    Menar man behöver ju inte betee sig som tjejer… ;)
    Du vet tissel tassel, jag röstar för, upp på scen nu girl!!!

    Föresten… tävlingen.. vart fick du reda på det?

    Japp vi får pusha varandra absolut. Jag maila Ove Rytter för att jag ville veta lite hur det blir och så. Yes vi får hålla ihop.Lycka till Ha de gott Kram

    #1054314
    Vanessa Frykman wrote:
    shit girl you have a nice ass ;)

    Grattis tjejen till 2a platsen. du klarade att hamna p

    #1054315

    Låter kul att du ska satsa på vårens tävlingar!:up:

    Kan ju inte annat än säga att man blir sugen på att tävla igen när man ser alla grymma brudar å grabs :bb2: från helgens tävlingar! Att man själv lyckets svullna upp te julagris-form gör ju inte motivationen sämre heller;)

    Vi får se hur jag ska göra…väntar ett tag mé beslutet.

    Men du…om du ska tävla i vår så vet du att jag finns här om du behöver mig…

    Pöss å Kram på´re Byggarbruden!:bb3: :worship:

    #1054316

    Hej Eva-Lotta! Riktigt fina linjer/ram du har. Har redan nämt detta så jag länkar till en annan [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1222154&postcount=56 tråd ]så du kan läsa i vilket sammahang.

    Grattis till placeringarna.:up:

    #1054317
    Camilla Öhman wrote:
    Låter kul att du ska satsa på vårens tävlingar!:up:

    Kan ju inte annat än säga att man blir sugen på att tävla igen när man ser alla grymma brudar å grabs :bb2: från helgens tävlingar! Att man själv lyckets svullna upp te julagris-form gör ju inte motivationen sämre heller;)

    Vi får se hur jag ska göra…väntar ett tag mé beslutet.

    Men du…om du ska tävla i vår så vet du att jag finns här om du behöver mig…

    Pöss å Kram på´re Byggarbruden!:bb3: :worship:

    ,

    Känns kanon att veta, för du känns äkta och det är grymt att få hjälp av en annan byggarbabe utan att känna att det finns nån ”tjej”konkurrans (satan va bra jag är på att stava), har varit med om det och tycker det är tråkigt, så jag tycker det är kul med tjejer som dig.

    Hoppas det finns plats på julbordet för oss båda nu då, det var inga problem för mig att gå upp, formen är heeelt väck, gulligt.
    Men det känns skönt att man snart är på väg igen…
    Jag kommer inte ge mig förrän jag ser ut som dig i kroppen, hård, snygg och kvinnlig. Det är mitt mål.
    Tror ju inte du kommer kunna hålla dig borta från scenen, men tycker absolut du ska låta erat gå före ett tag nu, nu är jag snart ensam så jag har råd att vara hur egoistisk jag vill… nästan iallafall. Det är kul att kunna umgås med folk nu, man är iväg hela tiden och det känns.. ovanligt.. hahaha!

    Jag ringer imorgon, har massa tjöt du ska få höra på;)

    kramkram

    #1054318
    AFanatic wrote:
    Hej Eva-Lotta! Riktigt fina linjer/ram du har. Har redan nämt detta så jag länkar till en annan [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1222154&postcount=56 tråd ]så du kan läsa i vilket sammahang.

    Grattis till placeringarna.:up:

    😮 :bb2: :yahoo:
    att man kan bli så glad över så lite, jag kan ta mycket kritik och jag vet att det behövs för att bli bättre.
    Men det är ju sånna här kommentarer som gör att man blir supertaggad och förstår att man har nått att kämpa för, är inte helt ute och seglar alltså….

    Tack :D Det känns bra i hela mig.

    #1054319

    Lite tråkigt dock att Mats sågar mina (vad jag tycker) bästa sidor… rygg och axlar.
    Vad har jag då liksom…
    Men men…
    MAATS du ska få se ;)
    Gaaaa! nu jävlar!

    #1054320
    Eva-Lotta wrote:
    Lite tråkigt dock att Mats sågar mina (vad jag tycker) bästa sidor… rygg och axlar.
    Vad har jag då liksom…
    Men men…
    MAATS du ska få se ;)
    Gaaaa! nu jävlar!

    Jag sågade dig ju inte E-L. Gav bara lite tips på utifrån bilderna Fredrik skickade. Lite omvad som kan förbättras inför framtiden, vissa saker kan säkert justeras snabbt genom att posera annorlunda. ;) Du har ju en jämnt utvecklad fysik, små enkla justeringar kommer ge stora förändringar för helhetsintrycket.

    Rock on. :up:

    #1054321
    Mats Egelstig wrote:
    Jag sågade dig ju inte E-L. Gav bara lite tips på utifrån bilderna Fredrik skickade. Lite omvad som kan förbättras inför framtiden, vissa saker kan säkert justeras snabbt genom att posera annorlunda. ;) Du har ju en jämnt utvecklad fysik, små enkla justeringar kommer ge stora förändringar för helhetsintrycket.

    Rock on. :up:

    Jo jag vet, nästa gång hoppas jag vi hinner ta lite poseringsbilder så du får lägga in lite kome. på dom, som sagt… utan kritik kommer man inte långt.

    thanks man :worship:

    Vill gå till gymmet nu.. haha

    #1054322

    Lite tankar från en som tävlat endel som junior..

    Första gången gör man inte ett rätt. Man är där för att prova och för att lära. Visst man VILL VINNA men det är mycket man vill…
    Andra gången gör man ett fel mindre. Man vet hur det är, hur det känns men har mycket kvar att lära..
    Tredje gången tänker man att allt ska klaffa, man har lärt sig av sina misstag men.. så gör man nya!
    Fjärde gången, ja då ska det väl gå vägen?! Med betoning på ska..

    Jag har avverkat min ”femte gång” och fortfarande har det inte klaffat

    Det jag vill komma till är, huvudsaken att man förbättrar sig från gång till gång. Och att man alltid utgår från sin egen fysik och förutsättningar när man sätter upp nya mål.
    KOMIHÅG: Det man uppvisar på första tävlingen brukar vara det man överbevisar på den andra (betyder indirekt att du måste tävla igen) ;)

    Lottis, med de linjerna… du kan bli hur bra som helst, om du bara har viljan! :bb3:

    Bryt ihop och kom igen!
    /Från en som vet hur det känns att komma tvåa av två..

    #1054323

    Fasen va skönt skrivet Linn.
    Känner verkligen igen mig i det du skriver, det känns som jag har båda fötterna på jorden och förstår och hur mycket jag behöver kämpa för att komma dit jag vill.
    Vill nå min toppform och den är jag lååångt ifrån nu..

    Nu har man stått där uppe en gång, kommer aldrig ge mig…
    Precis som du skriver så kommer det bli bättre och bättre för varje gång, den dagen det är perfekt.. om den NÅGONSIn infinner sig… ja vad gör man då? haha!
    Kommer kämpa och vara i min livs form varje tävling, med vetskapen att jag kan bättre efter varje gång, det är ju det som sporrar mig, att visa mig själv och alla andra att jag gör framsteg… MITT bästa…

    grymt.

    Och du Linn… nu förstår jag också varför du va så positiv till att andra tjejer ska tävla oavsett om man blir slagen, man vill ha motstånd! man vill inte stå där själv, det är en jäkla kick och den vill man att andra också ska få känna på:worship:

    Linn wrote:
    Lite tankar från en som tävlat endel som junior..

    Första gången gör man inte ett rätt. Man är där för att prova och för att lära. Visst man VILL VINNA men det är mycket man vill…
    Andra gången gör man ett fel mindre. Man vet hur det är, hur det känns men har mycket kvar att lära..
    Tredje gången tänker man att allt ska klaffa, man har lärt sig av sina misstag men.. så gör man nya!
    Fjärde gången, ja då ska det väl gå vägen?! Med betoning på ska..

    Jag har avverkat min ”femte gång” och fortfarande har det inte klaffat

    Det jag vill komma till är, huvudsaken att man förbättrar sig från gång till gång. Och att man alltid utgår från sin egen fysik och förutsättningar när man sätter upp nya mål.
    KOMIHÅG: Det man uppvisar på första tävlingen brukar vara det man överbevisar på den andra (betyder indirekt att du måste tävla igen) ;)

    Lottis, med de linjerna… du kan bli hur bra som helst, om du bara har viljan! :bb3:

    Bryt ihop och kom igen!
    /Från en som vet hur det känns att komma tvåa av två..

    #1054324

    Det bästa(eller det värsta?) med denna sportsgren: man blir ALDRIG perfekt! Alltid kan vara större o alltid kan vara hårdare:) Grattis tjej, du gjorde en mkt bra debut(va heter det på svenska?) både i bb o ännu bättre i bf! Du hinner göra såååå mkt innan vårens tävlingar, så satsa på nu gumman! Alltid så kul o se unga tjejer på bb scenen! Ha det bra o god jul:)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.