Lottis snabbjournal fram till Lucia

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis snabbjournal fram till Lucia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1054295

    Grattis Lottis, kanonbra k

    #1054296

    grattis Tjejen!!

    fr

    #1054297
    Daniel Gustavsson wrote:
    Grattis Lottis, kanonbra kämpat.

    Mvh D

    Thank u Daniel :friends:

    Å du… Tess… när jag får igång mitt internet igen så måste vi byta msn adress och så sk du få skicka dina kort till mig, ok deal???

    #1054298

    HAHA!
    s

    #1054299

    Härliga news tjejen! Inte alltid en dålig sak att vara äkta junior :p

    Eva-Lotta wrote:
    Nu är jag farlig :nerd:

    Vadå NU? Du har väl alltid varit det… Den bilden har iaf jag fått – som inte ens sett dig IRL :D

    :friends:

    #1054300
    Eva-Lotta wrote:
    Nej absolut inte, jag blir ju bara superglad, våra bilder blev bara suddiga, så jag har inga själv….

    :emo-thumb

    härligt, tyvärr vart inte mina bilder på dig så jätte bra heller väldigt mycke brus men men

    #1054301

    Grattis till en bra prestation!
    Härligt med kvinnliga juniorer som vågar och genomför!
    Hur länge till är du junior?

    Lycka till i framtiden

    #1054302

    F

    #1054303

    Body Oslo Grand Prix går kring sista helgen i maj om du är intresserad. Tror inte de har någon juniorklass iofs.. men en erfarenhet i vilket fall!
    Vårpokalen oxå i maj, om den blir av i år?

    När fyller du 23? Jag fyllde igår ;)

    #1054304
    Linn wrote:
    Body Oslo Grand Prix går kring sista helgen i maj om du är intresserad. Tror inte de har någon juniorklass iofs.. men en erfarenhet i vilket fall!
    Vårpokalen oxå i maj, om den blir av i år?

    När fyller du 23? Jag fyllde igår ;)

    Grattis i efterskot :D t, jag fyller i september, 16e…
    Känns som maj är för nära men man vet aldrig :)

    #1054305
    Eva-Lotta wrote:
    Thank u Daniel :friends:

    Å du… Tess… när jag får igång mitt internet igen så måste vi byta msn adress och så sk du få skicka dina kort till mig, ok deal???

    hmm ska tänka på det :D ………

    kör hårt nu Lottis!!! 8)

    #1054306

    Men vad hände… :(

    Det blir tydligen ingen FF i vår och ingen Exhale juh…. vad blir det istället?
    Jag är ju taggad, drev mig själv och är nu inställd på att tävla i maj…
    Å så blir det inget.
    Då kanske jag inte får tävla som junior igen, jaja man får väl ta det som det kommer.

    Får inte bli fööör entusiastisk.. det är Jul nu och julagrisen har man redan börjat göda upp, strax dax för slakt :D

    #1054307

    Öhöhöhöhöh!!!
    Stop bulking! :)
    Vi ska allt få upp dig på scenen i vår skall du se… o då kommer folket tappa hakor så det står härliga till!!
    Eller hur??
    Är nu ordentligt…medans du får…..
    :bb2:

    Eva-Lotta wrote:
    Men vad hände… :(

    Det blir tydligen ingen FF i vår och ingen Exhale juh…. vad blir det istället?
    Jag är ju taggad, drev mig själv och är nu inställd på att tävla i maj…
    Å så blir det inget.
    Då kanske jag inte får tävla som junior igen, jaja man får väl ta det som det kommer.

    Får inte bli fööör entusiastisk.. det är Jul nu och julagrisen har man redan börjat göda upp, strax dax för slakt :D

    #1054308
    Eva-Lotta wrote:
    Men vad hände… :(

    Det blir tydligen ingen FF i vår och ingen Exhale juh…. vad blir det istället?
    Jag är ju taggad, drev mig själv och är nu inställd på att tävla i maj…
    Å så blir det inget.
    Då kanske jag inte får tävla som junior igen, jaja man får väl ta det som det kommer.

    Får inte bli fööör entusiastisk.. det är Jul nu och julagrisen har man redan börjat göda upp, strax dax för slakt :D

    Det blir tävling prel den 6 maj. Så du har nått att se fram emot, ska bli kul om du och jag ställer upp, jag ligger ju efter lite nu heheh :) :D

    #1054309
    Stojjan wrote:
    Det blir t
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.