Lottis snabbjournal fram till Lucia

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis snabbjournal fram till Lucia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1054250

    Tjohooo hallå, tack tjejer för ert stöd, spank in the but och sånt :friends:[/b]

    Jag gick hem från jobbet idag, hade kraftiga känningar i axeln, men jag tror det var *körameracardiokoncentrerasigpåträningintestressa-symtomen* som dök upp, har massa att göra hemma också så jag hade nog fått krupp i slutet av veckan om jag inte gått hem idag.
    Nu kan jag köra precis som jag vill och slippa tänka på klockan och att jag ska till jobbet hela tiden.
    För er som inte vet så jobbar jag kväll, går upp 07:45 och måste hinna mer 90min morgonpromenix, gympass, 30min cardio efter passet och poseringsträning innan jobbet, måste vara färdig för att klä på mig till jobbet kl 13:30, åker spårvagn, eftersom jag inte fått mitt kort än och så måste man ju hinna äta äta mellan alla besty också, kommer hem från jobbet 00:30, är väl i säng runt 01:15 el nått :O blabla bla nån som fattar nått haha!

    Hoppas monstret kan massera min skuldra och axel lite imorgon, hon är grymt duktig fast hon inte är utbildad;) , hittar allt, kommer nog inte fixa nån mer tid hos min massör innan tävling, har gått två gånger i månaden innan, tror man behöver det.

    Imorgon ska jag gå två timmar promenix tänkte jag och sen blir det Hams, mage och vader… Posera posera posera!

    Sparta-gyms aerobicsal öppen för allmän beskådan av Lotta imorgon runt 19… haha! det hade faktiskt varit en bra ide att få testa sig lite nu innan…
    Får ställa mig mitt i gymmet och köra mina moves när det är som mest folk… :bb2: :D

    #1054251
    Eva-Lotta wrote:
    Hall
    #1054252

    :(
    Första gången på dieten som jag mår riktigt dåligt, asså då menar jag RIKTIGT dåligt, känns som ett långsamt självmordsförsök :|
    Är inte mig själv, vet ju att det är en del av helheten och att det inte är nån fara. Man pressar ju kroppen till det yttersta, men det känns som jag inte är i tillräckligt bra form för att ”få” må dåligt :(
    En annan sak är att dom som står mig närmast inte har en aning hur man har det nu, man känner sig en aning jobbig, dom kan inte alls sätta sig in i situationen… men det finns också dom som vet exakt vad man går igenom och det känns skönt.

    One week to goo, jag ska kämpa till slutet om jag så ska kräla fram på mina promenader och till gymmet :D

    Försökte ta lite foton i morse, men kameran vill inte fånga mina muskler, vet inte hur man ställer in den så bildena blir bra, ljusen gör så man ser helt slät ut, spelar ingen roll vart man står, får låna nån annans kamera, för det klart man vill ha lite schyssta bilder… :bb2:

    Tjejer, ni som tävlat… jag undrar hur ni gör med vaxning, rakning… vet inte om jag har tillräcklingt långt hår för att kunna vaxa bort det :|
    Att raka sig funkar kankse inte? det växer ganska fort och då måste man nästan göra det dagen innan och gör man det förstörs väl färgen…?

    #1054253

    Ja, tjejen nu är det snart dax!! Håll ut, det här fixar du!

    Vad gäller håret, rakning eller vaxning, så tycker jag att det är vilket som… Jag har provat båda o det funkar lika bra! Nu har ju jag bara kört BF o vet inte om det spelar nån roll!? Jag rakade mig innan jag började med färgen, det hann aldrig växa ut så pass mkt att jag behövde raka mig igen..
    Hoppas du blev nå klokare… :happy:

    #1054254

    Ja, nu är det den sista…o värsta veckan kvar….
    Jag vet precis hur du känner o vad du tänker, o det är helt normalt o känna så som du gör. Det är egentligen ett friskhetstecken, tro´t eller ej!
    Både du o jag vet att du fixxar det sista lätt som en plätt, o du vet oxå att om det behövs så skjuter jag runt dig på rullator den sista biten.
    Hoppas du har sovit som en stock inatt, det är viktigt nu.
    Nu är diamanten slipad o klar, den skall bara poleras o förpackas….o det med stil o finess. Sen blänker den så den bländar det mesta!
    Jess baby, nu kör vi det sista!!!!!
    :bb3:

    Eva-Lotta wrote:
    :(
    Första gången på dieten som jag mår riktigt dåligt, asså då menar jag RIKTIGT dåligt, känns som ett långsamt självmordsförsök :|
    Är inte mig själv, vet ju att det är en del av helheten och att det inte är nån fara. Man pressar ju kroppen till det yttersta, men det känns som jag inte är i tillräckligt bra form för att ”få” må dåligt :(
    En annan sak är att dom som står mig närmast inte har en aning hur man har det nu, man känner sig en aning jobbig, dom kan inte alls sätta sig in i situationen… men det finns också dom som vet exakt vad man går igenom och det känns skönt.

    One week to goo, jag ska kämpa till slutet om jag så ska kräla fram på mina promenader och till gymmet :D

    Försökte ta lite foton i morse, men kameran vill inte fånga mina muskler, vet inte hur man ställer in den så bildena blir bra, ljusen gör så man ser helt slät ut, spelar ingen roll vart man står, får låna nån annans kamera, för det klart man vill ha lite schyssta bilder… :bb2:

    Tjejer, ni som tävlat… jag undrar hur ni gör med vaxning, rakning… vet inte om jag har tillräcklingt långt hår för att kunna vaxa bort det :|
    Att raka sig funkar kankse inte? det växer ganska fort och då måste man nästan göra det dagen innan och gör man det förstörs väl färgen…?

    #1054255

    :yahoo: IM BACK!!!!
    nu ska jag skutta ut på promenad, har sovit läääänge och lagt gårdagens illamående bakom mig, denna dagen blir säkert likadan, men nu känner jag mig på topp! och ska försöka leva på denna kraften hela dagen.

    90 minuter nu, sen blir det gröt och protte :P
    HAha!
    Undra vad jag väger?
    kanske skulle ta och väga mig.. det får bliva i morgon isåfall…

    :bb2:

    #1054256
    Eva-Lotta wrote:
    :yahoo: IM BACK!!!!
    nu ska jag skutta ut på promenad, har sovit läääänge och lagt gårdagens illamående bakom mig, denna dagen blir säkert likadan, men nu känner jag mig på topp! och ska försöka leva på denna kraften hela dagen.

    90 minuter nu, sen blir det gröt och protte :P
    HAha!
    Undra vad jag väger?
    kanske skulle ta och väga mig.. det får bliva i morgon isåfall…

    :bb2:

    Jag är så Imponerad Lottis , Du är stark och jag håller tummarna för dej att det blir palla plats för din del. du är grym:worship: Baby 1 vecka kvar så roll up you sleves and walk baby walk:D ;)

    #1054257

    Sista veckan är som nämnt tidigare riktigt jävlig.Mådde riktigt dåligt under sista veckan inför lucia 04 men det är garanterat värt det.Kör på hårdare nu så lönar det sig i slutet

    Lycka till!

    #1054258

    Kämpa på Lottis!!! Det kommer vara värt allt slit när du väl står där!! (..säger jag som inte fått tummen ur att ta mig upp på scen än…:) )

    Ska hålla alla tummar i världen för dig!!

    #1054259

    Halloj tjejen!!
    Hur går det? Sista nu häng i.;)
    Det ska bli så kul att få se dig rocka loss på scenen.:bb3:

    #1054260
    CamillaJ wrote:
    Kämpa på Lottis!!! Det kommer vara värt allt slit när du väl står där!! (..säger jag som inte fått tummen ur att ta mig upp på scen än…:) )

    Ska hålla alla tummar i världen för dig!!

    säger detsamm ..håll ut nu, det e inte långt kvar och det e fan värt allt slit kan jag lätt säga :emo-thumb se you backstage

    #1054261

    om det är en tjej jag aldrig tvivlat på om hon skulle komma upp på scen är du Lottis…….kör hårt sista biten nu……:nerd-tb:

    #1054262

    Kämpa på nu tjejen :devil: Ser fram emot att se dej på scen Lycka till :worship:

    #1054263

    Säger samma sak som till Linda

    STORT LYCKA TILL!!! :bb3:

    #1054264
    Tess wrote:
    om det är en tjej jag aldrig tvivlat på om hon skulle komma upp på scen är du Lottis…….kör hårt sista biten nu……:nerd-tb:

    Tack gummzan! behöver det och allt stöd i världen, hämtade mina dräkter idag… haha inte ens dom smååååå plaggen *herre guuud* kan få mig att dra mig bort från scen, men däremot att man inte är så hård som man skulle vilja :( Men det är bara att se glad ut och bli så hård man kan och sen slå sig själv med hästlängder nästa gång :bb2:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.