Lottis snabbjournal fram till Lucia

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Lottis snabbjournal fram till Lucia

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 106 through 113 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #1054325
    Anne wrote:
    Det bästa(eller det värsta?) med denna sportsgren: man blir ALDRIG perfekt! Alltid kan vara större o alltid kan vara hårdare:) Grattis tjej, du gjorde en mkt bra debut(va heter det på svenska?) både i bb o ännu bättre i bf! Du hinner göra såååå mkt innan vårens tävlingar, så satsa på nu gumman! Alltid så kul o se unga tjejer på bb scenen! Ha det bra o god jul:)

    tack gumman.

    lite dåligt formulerat av mig där uppe, men det va precis det jag syftade på, det hade inte varit så kul om man nått det man tycker är perfekt, plötsligt står man där och känner att ALLT klaffar och du känner inga brister… :|
    Det hade varit så sjukt, det händer inte (inte mig iallafall)och det är bra, för då hade man ju inte haft nått att kämpa vidare mot.
    Men det finns ju dom som inte är så självkritiska och så finns det ju faktiskt dom som ÄR nästintill perfekta, frågan är om dom tycker det själva…

    Kul att du tycker det är kul att kolla på osws tjejer, hoppas intresset kommer öka. Menar TVÅ junior tjejer och det är nästan mycket… men det är ju så, tjejer är rädda för muskler, inte alla men många.

    bla bla jag bara babblar nu är supernöfftrött :lazy:

    natti

    #1054326

    Oj, det var JAG som förstod inte, det var inte alls dåligt formulerat! Jag o min hemskt svaga svenska:D Lyckas alltid förstå nästan allt fel:D Japp, så synd att så få unga tjejer vågar tävla o stå på scenen. Vi har till o med värre situation i Finland. Det har varit många år helt utan junior damer :( o inte ens så många deltagare i senior damer. Men nu ska jag sova med, god natt :) O en gång till, Lycka till nu! :up:

    #1054327

    Shit vilken smal midja du har! :up:

    #1054328
    camilla wrote:
    Shit vilken smal midja du har! :up:

    Hihi ja den kan nog komma till nytta, blir ju att man har lättare för att se bredare ut över ryggen och få en snygg X form…
    men just NU så är jag kanske jämntjock, magen liksom smälter ihop med röven haha! ;)

    #1054329
    Eva-Lotta wrote:
    att man kan bli så glad över så lite, jag kan ta mycket kritik och jag vet att det behövs för att bli bättre.
    Men det är ju sånna här kommentarer som gör att man blir supertaggad och förstår att man har nått att kämpa för, är inte helt ute och seglar alltså….

    Tack :D Det känns bra i hela mig.

    Det var så lite så :D Ska bli skoj att följa dig för det kan bara bli hur bra som helst.

    #1054330

    Pumpar du ordentligt nu d

    #1054331
    Daniel Gustavsson wrote:
    Pumpar du ordentligt nu då? =) hehe

    Det enda jag pumpar är käkmusklerna :p
    ska dra ner till gymmet nu, orkar inte vänta ut förkyldningen, det sitter inte i halsen, om jag kör lätt (vilket jag är dålig på) så ska det nog gå bra, ska promenera till gymmet också, det tar väl en 40minuter.

    NU får det vara bra! färdig bulkat :aggresiv:

    #1054332

    Jadu Lottis…Vid det här laget vet du antagligen både vad jag tycker o vart du har mig….
    Så….watch out….vi kommer tillbaka…större, starkare, hårdare o mer symmetriska….
    Det var så vi sa va lottis?
    med detta så hoppar jag över till din nya journal!
    :bb3:

Viewing 8 posts - 106 through 113 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.