Sommar 2007..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #887251
    thess wrote:
    sedär tredubblainlägg..men skoj att lösa gött med en människa med brinnande motivation och vilja..ska bli skoj att följa..vart tränar du..?btw,bilden såg redigt nice ut!:emo-thumb kör hårt!

    Som sagt, lite ringrostig forumkontrollerna!!! men vad faan.. lika bra att ta det 3 gånger så ingen missar det! :) Har rest runt i jobbet som sagt så det har varit nya gym, varje pass i princip hela året. Lite svårt att få rutin och flyt i träningen då! Kommer att bo på rhodos maj-sep så om någon har ett vettigt gym där nere att rekomendera så är jag tacksam!

    #887252
    StefanSundqvist_ wrote:
    Som sagt, lite ringrostig forumkontrollerna!!! men vad faan.. lika bra att ta det 3 gånger så ingen missar det! :) Har rest runt i jobbet som sagt så det har varit nya gym, varje pass i princip hela året. Lite svårt att få rutin och flyt i träningen då! Kommer att bo på rhodos maj-sep så om någon har ett vettigt gym där nere att rekomendera så är jag tacksam!

    Coolt..ja ska till rohdos förmodligen ngn gång där emellan hehe^^vet tyvärr inget gym där!jasså spännade jobb?!..bra missade det inte lästa de två första inann ja fatta att de va samma haha rätt död i huvdet efter dagen!

    #887253

    måste bjuda på en spontankrabba från i vintras (tror jag) småfet… det var ju trotsallt inte sommar ;) Sen är det nog med gammalt. Ska ta några nya nån dag när det passar.

    #887254
    StefanSundqvist_ wrote:
    måste bjuda på en spontankrabba från i vintras (tror jag) småfet… det var ju trotsallt inte sommar ;) Sen är det nog med gammalt. Ska ta några nya nån dag när det passar.

    YEAH BOY, looking good, bara dunka på, denna journal kommer att följas.

    PEACE//cesse :emo-thumb

    #887255

    Nu är det dags för biceps triceps och 4-5km löpning!

    #887256
    StefanSundqvist_ wrote:
    Nu är det dags för biceps triceps och 4-5km löpning!

    Kör hårt..så du knappt kan skriva här sen då har du lyckats

    #887257

    Knock ’em OUT! kör hårt :up:

    #887258

    Bra överkropp! Hur ser benen ut? Hur gammal är du och hur länge har du styrketränat?

    Mvh Jerka

    #887259

    Ser bra ut ! men bara o kämpa på för att toppa sommarformen, =)

    O det är bara ställa klockan o verkligen dra dig ur sängen på morgonen, förr eller senare kommer kroppen vänja sig !!

    o illa är det när man drömmer att man säger till sig själv.. – ligg inte där o sov, upp med dig !! Du ska upp.. ( så gjorde ja imorse.. ) vaknade av min dröm vid 05 *asg* :p

    #887260
    thess wrote:
    Coolt..ja ska till rohdos förmodligen ngn gång där emellan hehe^^vet tyvärr inget gym där!jasså spännade jobb?!..bra missade det inte lästa de två första inann ja fatta att de va samma haha rätt död i huvdet efter dagen!

    Känns riktigt bra att åka ner.. sola, träna och bara jobba i bar några timmar varje kväll. Då får vi ta ett pass om du kommer ner!!!

    #887261
    lovelysmile wrote:
    Knock ’em OUT! kör hårt :up:

    Det e klart!!! alltid full fart!!!

    #887262
    LadyS wrote:
    Ser bra ut ! men bara o kämpa på för att toppa sommarformen, =)

    O det är bara ställa klockan o verkligen dra dig ur sängen på morgonen, förr eller senare kommer kroppen vänja sig !!

    o illa är det när man drömmer att man säger till sig själv.. – ligg inte där o sov, upp med dig !! Du ska upp.. ( så gjorde ja imorse.. ) vaknade av min dröm vid 05 *asg* :p

    Tackar!!! Bilden var ju från i vintras som sagt .. blir rätt mycket kardio nu så att skinnet börjar vara riktigt spänt :) hårdare ska jag bli!!! Morgon promenader är fantastiska.. men först när dom är över!! Men nu när solen börjar kika fram så går det ju onekligen lite lättare!!! Var i kalmar tränar du?? har tränat ett par gånger på ett gym där nere.. kommer inte ihåg vad det hette.. cms anslutet iaf.. riktigt mycket vältränat trevligt folk där!!!

    #887263
    Jerka wrote:
    Bra överkropp! Hur ser benen ut? Hur gammal är du och hur länge har du styrketränat?

    Mvh Jerka

    Tackar för det!!!! Föredetta hockeyspelare som jag är så har jag alltid haft lättast för ben. Ska ta bilder framöver.. då blir det på samtliga muskelgrupper…

    #887264

    Dagens armpass.

    Bra jag mår just nu! känns att jag verkligen är på gång igen. Den långa perioden av lugnare träning gör att kroppen nu verligen tillgodogör sig träningen på ett bra sätt! Gamla skadekänningar är som bortblåsta!

    Biceps..
    z stång curls:
    45kg x 8reps
    50kg x 8reps
    60kg x 8reps
    65kg x 8reps

    Hantelcurls
    23kg x8reps
    +2 pumpset med lättare vikt.

    hammercurls

    3 st pumpset där tyngsta setet var på 23kgx 8 reps

    Triceps

    omvända pushdowns
    3 st lätta värme set.

    Smala pressar med omvänt grepp.
    Jobbade mig sakta upp 80kgx 8reps.

    Pushdowns
    50kg x 20reps
    80kg x 8reps
    90kg x 8reps

    Avslutade med 4-5km löpning i moderat fart.

    Ett sent träningspass idag. Känner mig starkare för varje dag som går nu, dessutom så skvallrar spegeln om att kroppen blir hårdare.
    Nu blir det en Casein shake och sängdags!!! Morgonpromenad imorgon! Livet!

    #887265

    Dagens armpass.

    Bra jag mår just nu! känns att jag verkligen är på gång igen. Den långa perioden av lugnare träning gör att kroppen nu verligen tillgodogör sig träningen på ett bra sätt! Gamla skadekänningar är som bortblåsta!

    Biceps..
    z stång curls:
    45kg x 8reps
    50kg x 8reps
    60kg x 8reps
    65kg x 8reps

    Hantelcurls
    23kg x8reps
    +2 pumpset med lättare vikt.

    hammercurls

    3 st pumpset där tyngsta setet var på 23kgx 8 reps

    Triceps

    omvända pushdowns
    3 st lätta värme set.

    Smala pressar med omvänt grepp.
    Jobbade mig sakta upp 80kgx 8reps.

    Pushdowns
    50kg x 20reps
    80kg x 8reps
    90kg x 8reps

    Avslutade med 4-5km löpning i moderat fart.

    Ett sent träningspass idag. Känner mig starkare för varje dag som går nu, dessutom så skvallrar spegeln om att kroppen blir hårdare.
    Nu blir det en Casein shake och sängdags!!! Morgonpromenad imorgon! Livet!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.