Sommar 2007..

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #887311

    Nu är magen full med mat och en dags vila har gjort att träningslusten sprudlar!!!

    #887312

    YEAH TRUE MAN!!!! :) Trevlig Valborg. Imorgon ska jag dunka på igen. peace

    #887313

    Har varit på ute på ett par dagars roadtripp..
    Igår var det Rygg axlar som tränades och idag körde vi ben.
    Riktigt sköna pass.

    Rygg axlar

    Latsdrag i maskin. 4 set i pyramid där sista set var på 100kgx8 + ett par med hjälp.

    Enarmsrodd i maskin. 3 x 8-15reps också här med stegrande vikt och på sista set så sänkte jag och pumpade ur.

    Breda Latsdrag
    3×15 reos ungefär.

    Smala roddar..
    3x15reps.

    Axelpress med hantlar
    21kgx 20reps
    28kgx 10-15reps i 3 set.
    Enarms sidlyft med hatell 3 set med 12-20reps
    Militarpress bakomhuvudet. 2 set med ca 20reps i varje
    frammåtlutande hatelllyft. 4set med ca 15reps…

    bra pass i högt tempo!!!! KUL!!!

    #887314

    Mannen kör du 60kg och 10a på rak stång? det är fan sjukt jävla starkt alltså, STRONG BICEPS :D. keep up the good work. peace

    #887315
    Steppen1983 wrote:
    Mannen kör du 60kg och 10a på rak stång? det är fan sjukt jävla starkt alltså, STRONG BICEPS :D. keep up the good work. peace

    har alltid kört bieceps med tak stång nästan.. så det känns naturligt för mig.. känner dock av handlederna i perioder och kör då z stången för att jag upplever att det avlastar lite. Så senaste passet var det z stång! Med z stång gjorde jag faktiskt en 9 a på 65kg för någon vecka sedan. Lägger alltid upp mina pass så att första övningen blir en riktig dräpare där jag inte kör så jätte strikt utan tar det på fart och explosivitet.(dock ändå med kontroll på kropp och vikt.) Följade övningar kör jag väldigt strikt.Har ju tänkt springa lidingöloppet efter sommaren så fram till dess så kan jag inte riktigt äta för att växa. Loppet går i september och efter det så blir det bulk och riktigt hård och tung träning! Det ser jag fram mot!!! Vill alltid ha en kropp som jag orkar med, stark för min vikt vill säga+ att konditionen skall vara bra också året runt.

    #887316
    Steppen1983 wrote:
    Mannen kör du 60kg och 10a på rak stång? det är fan sjukt jävla starkt alltså, STRONG BICEPS :D. keep up the good work. peace

    har alltid kört bieceps med tak stång nästan.. så det känns naturligt för mig.. känner dock av handlederna i perioder och kör då z stången för att jag upplever att det avlastar lite. Så senaste passet var det z stång! Med z stång gjorde jag faktiskt en 9 a på 65kg för någon vecka sedan. Lägger alltid upp mina pass så att första övningen blir en riktig dräpare där jag inte kör så jätte strikt utan tar det på fart och explosivitet.(dock ändå med kontroll på kropp och vikt.) Följade övningar kör jag väldigt strikt.Har ju tänkt springa lidingöloppet efter sommaren så fram till dess så kan jag inte riktigt äta för att växa. Loppet går i september och efter det så blir det bulk och riktigt hård och tung träning! Det ser jag fram mot!!! Vill alltid ha en kropp som jag orkar med, stark för min vikt vill säga+ att konditionen skall vara bra också året runt.

    #887317
    StefanSundqvist_ wrote:
    har alltid kört bieceps med tak stång nästan.. så det känns naturligt för mig.. känner dock av handlederna i perioder och kör då z stången för att jag upplever att det avlastar lite. Så senaste passet var det z stång! Med z stång gjorde jag faktiskt en 9 a på 65kg för någon vecka sedan. Lägger alltid upp mina pass så att första övningen blir en riktig dräpare där jag inte kör så jätte strikt utan tar det på fart och explosivitet.(dock ändå med kontroll på kropp och vikt.) Följade övningar kör jag väldigt strikt.Har ju tänkt springa lidingöloppet efter sommaren så fram till dess så kan jag inte riktigt äta för att växa. Loppet går i september och efter det så blir det bulk och riktigt hård och tung träning! Det ser jag fram mot!!! Vill alltid ha en kropp som jag orkar med, stark för min vikt vill säga+ att konditionen skall vara bra också året runt.

    Imponerande rakt igenom mannen bara ta av sig hatten o buga för dig:worship:

    MVH Cesse

    #887318
    Steppen1983 wrote:
    Imponerande rakt igenom mannen bara ta av sig hatten o buga för dig:worship:

    MVH Cesse

    tack! alltid kul när det går bra!

    #887319

    HEY MAN! Saknar dina updates, får komma ut o skriva lite igen men förmodar att du har en del att göra. take care.

    PEACE cesse

    #887320
    Steppen1983 wrote:
    HEY MAN! Saknar dina updates, får komma ut o skriva lite igen men förmodar att du har en del att göra. take care.

    PEACE cesse

    hehe jo mannen… vi är nere på rhodos just nu så det är en del att göra med all sol och skit :) Men vi tränar på … snart ska jag uppdatera. själv då?

    #887321

    YEAAAAH :D. Nice nice. jovars det rullar på fint, ska ta en sovstund nu, lite sömn i natt, men annars är allt kalas. höres.
    PEACE

Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.