Sommar 2007..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #887266

    Faan vad jag dubbel postar.. det är min nya grej! känns rätt för mig!

    #887267
    Steppen1983 wrote:
    YEAH BOY, looking good, bara dunka på, denna journal kommer att följas.

    PEACE//cesse :emo-thumb

    Tackar för det kungen!!!!
    Ska hålla koll på din också!!!
    Pump on!!! :up:

    #887268
    StefanSundqvist_ wrote:
    Tackar!!! Bilden var ju från i vintras som sagt .. blir rätt mycket kardio nu så att skinnet börjar vara riktigt spänt :) hårdare ska jag bli!!! Morgon promenader är fantastiska.. men först när dom är över!! Men nu när solen börjar kika fram så går det ju onekligen lite lättare!!! Var i kalmar tränar du?? har tränat ett par gånger på ett gym där nere.. kommer inte ihåg vad det hette.. cms anslutet iaf.. riktigt mycket vältränat trevligt folk där!!!

    Ja frukosten är ju det bästa, så håller med dig om att morgonpassen är som bäst när dom är över.. men det är ju så skönt att komma ut tidigt o andas lite så man vaknar, =) Jag tränar på 2 ställen…ett finare gym o ett mer hard core.. hehe, Tränar som sagt på Malkars o på Athlet klubben ibland =)
    Men vilket gym du var på…hm.. Fintess center ? Kraftverket ? Finns ju ett par till men då tvivlar ja på att du skulle träffat mkt vältränat folk.. ( med risk för påhopp av andra kalmar människor hähäh ):D

    #887269
    LadyS wrote:
    Ja frukosten är ju det bästa, så håller med dig om att morgonpassen är som bäst när dom är över.. men det är ju så skönt att komma ut tidigt o andas lite så man vaknar, =) Jag tränar på 2 ställen…ett finare gym o ett mer hard core.. hehe, Tränar som sagt på Malkars o på Athlet klubben ibland =)
    Men vilket gym du var på…hm.. Fintess center ? Kraftverket ? Finns ju ett par till men då tvivlar ja på att du skulle träffat mkt vältränat folk.. ( med risk för påhopp av andra kalmar människor hähäh ):D

    Undarar om det kanske var fitness center?? Riktigt trevlig personal!!

    #887270
    StefanSundqvist_ wrote:
    Tackar för det kungen!!!!
    Ska hålla koll på din också!!!
    Pump on!!! :up:

    YEAH :) :up:

    #887271
    StefanSundqvist_ wrote:
    Känns riktigt bra att åka ner.. sola, träna och bara jobba i bar några timmar varje kväll. Då får vi ta ett pass om du kommer ner!!!

    Underbart det lät..lätt,men det e långt långt kvar tills dess känns det som eftersm man sitter hemma i sunkiga sweden kyligt blåsigt och ösregn!skoj..^^

    #887272
    Quote:
    Ursprungligen postat av Jerka
    Bra överkropp! Hur ser benen ut? Hur gammal är du och hur länge har du styrketränat?

    Mvh Jerka

    StefanSundqvist_ wrote:
    Tackar för det!!!! Föredetta hockeyspelare som jag är så har jag alltid haft lättast för ben. Ska ta bilder framöver.. då blir det på samtliga muskelgrupper…

    Du glömde säga hur gammal du är och hur länge du tränat? haha:|

    Haré!

    #887273
    StefanSundqvist_ wrote:
    Undarar om det kanske var fitness center?? Riktigt trevlig personal!!

    kan det mycket väl ha varit, =) Får se till o ta dig hit igen så får du hänga på till mitt gym…o gå ner i källaren ( låter mer hard core ) o lyfta lite istället för fitness övervåning :D

    #887274
    LadyS wrote:
    kan det mycket väl ha varit, =) Får se till o ta dig hit igen så får du hänga på till mitt gym…o gå ner i källaren ( låter mer hard core ) o lyfta lite istället för fitness övervåning :D

    Det e klart! :emo-thumb

    #887275

    Idag har varit en lugn träningsdag.. 50 min morgonpromenad med efterföljande stretch.

    Källspass Mage.

    Laddar för morgondagen!!!

    #887276
    Jerka wrote:
    Du glömde säga hur gammal du är och hur länge du tränat? haha:|

    Haré!

    Ja det var inget vidare jobbat av mig där… knappt 50 procenting ens! Jag är född 1982. Har tränat styrketräning som kompliment till hockey tidigare.. men det blir ju på ett annat sätt. Sista 3 åren har varit mer inriktat på att bygga.

    #887277

    Dagens ryggpass.

    Skivstångsrodd
    50kg x12
    70kg x 10
    80kg x 8
    90kg x 6

    chinds

    kv x 15
    kv+10kg x 12
    kv+15kg x 10
    kv+15kg x 10
    kv+15kg x ??? kanske 6 eller nåt sånt.

    Hantellrodd
    3st set med väldigt många reps.

    smal rodd

    70kg x 12
    85kg x 12

    Raka latsdrag

    3 set med många reps lätt vikt.

    Kanske laddar upp lite bilder från kvällens pass. Detta passet ägde rum i en källare som troligen tillhör faan själv. Kanske inte ett 5 i topp favoritgym. Men finns viljan så fungerar det iaf.

    #887278

    gött pass;)

    #887279
    thess wrote:
    gött pass;)

    Ja.. tempot var högt och jag fick bra kontakt!!! Sedan så kände jag mig rätt slut redan efter första övningen rent styrkemässigt.. Så kan det vara ibland.

    #887280
    StefanSundqvist_ wrote:
    Ja.. tempot var högt och jag fick bra kontakt!!! Sedan så kände jag mig rätt slut redan efter första övningen rent styrkemässigt.. Så kan det vara ibland.

    japp;)det är endå en skön känsla och det viktigar är kontakten!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.