Svenssons kamp mot kalorierna

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Svenssons kamp mot kalorierna

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 196 through 197 (of 197 total)
  • Author
    Posts
  • #885763

    Måndag morgon är som vanligt lika med morgonspinning! Vidrigt när klockan ringer, fantastiskt när man är klar, underbart när man kommer hem! Senare idag blir det styrketräning för mina ben! Jag bävar redan för morgondagens träningsverk men det är väll bara att bita i *s*

    Annars har helgen gått i både vilan och träningens tecken. Men framförallt har det varit skönt att få sova länge på morrnarna, utan att bli väckt av den eländiga klockan!

    #885764

    Igentligen va det dax för benträning idag. Men på min korta men välanvända prommenad från jobbets byggnad till gymmets byggnad i det stora koplexet som kallas sjukhus bestämde jag mig för att dela upp benpasset igen och låta det samsas med armarna! Således blev det Triceps och framsida ben idag!

    Snuskigt jobbigt blev det i alla fall! Plågade triceps med 4 stycken olika övningar samt skakmaskinen! Det blev French press med z-stång, Omvända Pushdowns, drag över huvudet med rep i CC samt Kickbacks i CC. För framsida benen blev det Ben-press och Benböj!

    Och nu måste jag få klaga lite! (men bara lite). När jag gör benpressen nere på jobbet så måste jag vrida till vänsterbenen något ytterst lite, eftersom jag får ont i höften på den sidan. Jag vet verkligen inte vad jag gör, jag har försökt att koncentrerat låta bli, men alltid när det gått någon timme så går jag här och haltar. Det släpper efter en natt ungefär, men det är väldigt irriterande (så nu har jag klagat klart)!

Viewing 2 posts - 196 through 197 (of 197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.