Bänkpressprogrammet MM2K

Home Forums Allmänt om gymträning Bänkpressprogrammet MM2K

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 124 total)
  • Author
    Posts
  • #368758

    Ja, det funkar.

    Jag har kört så någon gång tidigare.

    #368759

    Någon fler som testat MM2K?

    Berätta gärna om ert resultat :nod

    #368760

    Jag körde mm2k för ett tag sen ökade 15 kg på 7 veckor så e helnöjd med programet :) låg på 80 då o nu på 95 .. ska börja på det nu nästa vecka igen tror jag :)

    #368761

    Har läst på en del om MM2K, och byggt upp mitt kommande träningsupplägg kring det!

    Återkommer med resultat efter att jag är klar med mina 7veckor.. Jag börjar i början på nästa år, kanske lite tidigare =)

    #368762

    Roligt att det gick så bra för dig Peki :up:

    Och det ska bli intressant att höra hur det gått för dig när du är färdig. Hur mycket tar du nu?

    #368763
    Damien Thorne wrote:
    Roligt att det gick så bra för dig Peki :up:

    Och det ska bli intressant att höra hur det gått för dig när du är färdig. Hur mycket tar du nu?

    Heh, är lite därför jag vill köra det, men förra maxning blev mer än blygsam 😮
    Nåväl, i början på oktober tog jag 77,5kg som mest.. ska maxa nu igen i mitten av december, och följa råden som ges i beskrivningen av det nya MM2K programmet, får se vad jag landar på.
    Tar jag 85kg på nästa maxning är jag mer än nöjd, och kan bara tänka mig vad jag kommer vara efter de förljande 7veckorna! =D

    Tar studenten i juni nästa år, tror du 100kg i bänk kan vara möjligt om vi antar att jag maxar någonstans på 80kg nu inom ett par veckor..? Ska ha det som mål till sommaren hursomhelst!

    #368764
    Erik_Hellström wrote:
    Tar studenten i juni nästa år, tror du 100kg i bänk kan vara möjligt om vi antar att jag maxar någonstans på 80kg nu inom ett par veckor..? Ska ha det som mål till sommaren hursomhelst!

    Det är absolut ingen omöjlighet. Snarare ett rimligt mål. Ta nya bilder och lägg ut när det närmar sig sommaren, du har ju haft en grym utveckling hittills.

    #368765

    Mm tar med studenten te sommaren hmmm det halvåret efter jul kommer inte vara så nyttigt för träningen lär bli rätt mycket festande :D men ska försöka köra på bra endå me gymmet och me maten :P

    #368766
    Erik_Hellström wrote:
    Tar studenten i juni nästa år, tror du 100kg i bänk kan vara möjligt om vi antar att jag maxar någonstans på 80kg nu inom ett par veckor..? Ska ha det som mål till sommaren hursomhelst!

    Jag håller med Jacksatan angående att det är ett rimligt mål :up:

    #368767

    Funtar på att börja köra det här sen i vår. Har lite funderingar dock. På övriga övningar å dagar när man inte kör bänk, failure varje set, failure sista setet eller aldrig failure?

    #368768

    Just nu tar jag 95 :P

    #368769
    Jacksatan wrote:
    Det är absolut ingen omöjlighet. Snarare ett rimligt mål. Ta nya bilder och lägg ut när det närmar sig sommaren, du har ju haft en grym utveckling hittills.

    Tack för det, nu spikar jag det som mitt primära mål :emo-thumb
    Lovar att dela med mig av resultat, samt bilder framöver!

    #368770
    Damien Thorne wrote:
    Jag håller med Jacksatan angående att det är ett rimligt mål :up:

    Härligt, får tacka för den hjälp jag fått (och kommer få) av ditt excel-program!

    #368771

    Har ett problem. Är väl egentligen inte direkt kopplat men.. Det är så att jag inte har excel, utan bara excel viewer. Jag kan med andra ord öppna dokumentet, men inte ändra. Nån som är haj på datorer å vet om det går att lösa eller om jag får räkna manuellt helt enkelt..?

    #368772

    Klonas88: säker på att det inte går att ändra i rutan där man ska fylla i 1rm? Jag är rätt säker på att det går.

    Förövrigt fungerar MM2K fint. Ökade från 90 till 100 i bänken.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.