Gym tabbar(från andra)/upplevelser

Home Forums Allmänt om gymträning Gym tabbar(från andra)/upplevelser

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 305 total)
  • Author
    Posts
  • #496693

    Detta är ingen tabbe, men det var jävligt roligt. Jag kom in på gymmet, framför speglen står två killar i 15-års ålder och kör bicepscurl med hantlar. Den ena säger till den andra, hur många gånger har vi tränat nu typ? den andre svarar typ tre. Nu kommer det roliga, den ena killen säger ja men man har ändå fått ganska stora armar på dom tre gångerna, det märks jävligt mycket. Man blir bara ledsen när man hör sånt, måste tillägga att dom körde med fem kilos hantlar i varje hand med en fasansfullt dålig teknik. .

    #496694
    viippee wrote:
    Detta är ingen tabbe, men det var jävligt roligt. Jag kom in på gymmet, framför speglen står två killar i 15-års ålder och kör bicepscurl med hantlar. Den ena säger till den andra, hur många gånger har vi tränat nu typ? den andre svarar typ tre. Nu kommer det roliga, den ena killen säger ja men man har ändå fått ganska stora armar på dom tre gångerna, det märks jävligt mycket. Man blir bara ledsen när man hör sånt, måste tillägga att dom körde med fem kilos hantlar i varje hand med en fasansfullt dålig teknik. .

    var det så kul? , har du aldrig varit 15 och nybörjare nån gång? :)

    #496695
    Tkauc wrote:
    var det så kul? , har du aldrig varit 15 och nybörjare nån gång? :)

    jo, visserligen. Men det är inte samma att berätta det såhär än att höra det på riktigt, dom har tränat tre gånger, biceps alla gånger, och armen har blivit större?, förstår du inte att det inte stämmer. . .

    #496696
    viippee wrote:
    jo, visserligen. Men det är inte samma att berätta det såhär än att höra det på riktigt, dom har tränat tre gånger, biceps alla gånger, och armen har blivit större?, förstår du inte att det inte stämmer. . .

    nej nej det har säkert inte hänt nåt, men tkr bara inte man behöver göra dom till åtlöje, när dom bara har gymmat 3 ggr?, aja skit i det nu

    #496697
    Tkauc wrote:
    nej nej det har säkert inte hänt nåt, men tkr bara inte man behöver göra dom till åtlöje, när dom bara har gymmat 3 ggr?, aja skit i det nu

    japp :p

    #496698

    Har inte varit med om så mycket märkligt eller roligt på gymmet men för några veckor sedan såg jag två svenska farbröder i 50-60 års ålder stå och dricka öl i omklädningsrummet. Inte så värst roligt men man kunde inte låta bli att langa ”wtf” blickar mot dom :)

    #496699

    Fastnat sittandes på en bänk med 160 kg på axlarna när jag körde benpressar…

    Läsa hela förloppet????
    Läs här —-> [http://jagharenblogg.nu/pass-26/ http://jagharenblogg.nu/pass-26/%5D

    #496700
    Tugge wrote:
    Har inte varit med om så mycket märkligt eller roligt på gymmet men för några veckor sedan såg jag två svenska farbröder i 50-60 års ålder stå och dricka öl i omklädningsrummet. Inte så värst roligt men man kunde inte låta bli att langa ”wtf” blickar mot dom :)

    Bra som prestationshöjare kanske :D HAHA

    #496701

    igen som bjuder på sig själv, så här kommer en. Jag körde bänkpress med en polare. När jag ligger och kör och han passar, så passar han på att halvsätta sig över mitt ansikte och lägga en fet jävla mök. Det var inte så kul för mig…

    #496702
    Incredible1 wrote:
    Det här upplevde jag för en tid sedan på ett gym. Tränade ganska tidigt på dan, vid 12, halv ett ungefär. Var ganska lat av mig, lyfte lätt och latade mig mest. Det kommer in en kille, ställer sig en bit ifrån mig och börjar köra Ez curls – tungt. Han började visserligen lätt men ökade kraftigt. Han svingar – och då menar jag SVINGAR – upp vikterna, tar ner stången tills armarna är i 90 grader, och svingar upp igen. Det här gör han några set innan han går över till hantlarna. Naturligtvis tar han såpass tunga hantlar att han måste SVINGA upp dem, på ett sätt som jag aldrig sett någon svinga förr!! Tror det var en kombination av shrugs-ryck-press!! Var braa sugen på att ställa nån rolig fråga men lät bli dock!
    Det roligaste av allt var dock när han skulle börja köra marklyft. Han gjorde ett par reps på ca 100-110kg. Det gjorde han väl hyfsat lätt. Men sen lassade han på kanske 50-60 kg till. Han tar ett bälte och spänner på sig, gör sig beredd i några minuter, innan han ska ta i. Just som han ska lyfta upp den, så hör jag nog den längsta men ändå kortaste, och mest ljudliga BRAKskiten jag någonsin hört! Killen blir knallröd i ansiktet, mumlar något medan han går till WC (förmodar jag), då han inte syns till på ca en kvart! Som tur var var det bara jag och en annan kille till på gymmet vid det tillfället. Kunde inte göra annat än :D

    haha, det var fan det bästa ja hört nån gång :D asgarv :D

    #496703

    hahaha :D den där var underbar

    #496704

    Jag gjorde en härlig tabbe. Körde axlar, vanliga hantellyft åt sidan och var på mitt sista set där jag skulle köra till gränsen. Vet inte hur ni andra gör men jag går så långt ned så att hantlarna ”krockar” med varrandra, och det blir ju ganska nära paketet. Nu när jag hade typ två reps kvar tog jag i så mycket så jag var tvungen att blunda, gör så när jag maxar. Då såg jag inte riktigt hur nära paketet jag var så när hantlarna stötte i varrandra så kom en liten bit av förhuden ikläm, och dom stötte i ganska så hårt. Vette fan hur de gick till men de gjorde så j*vla ont så jag blev lite tårögd xD hade prasselbrallor också så fick ju inte så mycket skydd av dom, men som tur var märkte ingen något. Så fort smärtan gick över började jag nästan asgarva ^^

    #496705

    jadu, en dag när jag var på gymmet hade en utav killarna i min ålder som gymmar där tagit med sig sin kompis, killen satt och körde rodd, hade typ kört 2 set, sedan kom hans kompis och började skrika åt snubben att han gjorde fel och massa skit, så han satte sig i maskinen, sänkte vikten hyffsat mycket, så sträckte han ut benen så de blev helt raka, sen tryckte han ryggen bakåt så hårt han kunde, blev ungefär som raka marklyft, som han körde flera set av och gjorde allt i skit snabbt, det slutade med att skruven som håller ihop bandet och vikterna skruvades av så mitt i en rep flög vikterna ner och han föll bakåt xd

    sen en annan dag var det ett killgäng, kanske 4 pers som va runt 16-17 år som körde bänkpress, så skulle den ena killen köra. Hans kompisar slängde på 2 st 10r på varje sida och sen började han köra, sen på sista reppen orkade han inte med vänsterarmen så den lyftes snett. vikten på vänstra sidan gled då av stången och han ramlade av bänken åt höger, de insåg då att de hade glömt klämmorna…

    sen i måndags, så satt jag och körde mage. jag hade precis kört mitt första set och höll på att vila, så helt plötsligt kom det en kille jag aldrig sett på gymmet förut och ställde sig precis framför mig , så jag tänkte att han kanske ville använda maskinen så jag vilade typ 20 sek till och började sedan köra, och precis då gick han iväg från mig och in i omklädningsrummet, efter typ 3-4 reps märker jag att de luktar skit överallt där han varit… så han gick alltså fram till mig, mökade och sen gick hem…

    #496706
    Per Grunditz wrote:
    Haha, fan vilken skön tråd :D

    En annan kul grej var när en kille skulle köra stående sidolyft med hantlar.. han gungar och gungar och det ”klingar” till i regelbunden takt hela tiden när hantlarna möts, tills det helt plötsligt INTE gör det.. Det blev hans sista rep den dagen, han klämde nämligen kulpåsen nåt fruktansvärt.. Givetvis ska han låtsas att inget har hänt, men det gick inget bra!

    Ludde93 wrote:
    Jag gjorde en härlig tabbe. Körde axlar, vanliga hantellyft åt sidan och var på mitt sista set där jag skulle köra till gränsen. Vet inte hur ni andra gör men jag går så långt ned så att hantlarna ”krockar” med varrandra, och det blir ju ganska nära paketet. Nu när jag hade typ två reps kvar tog jag i så mycket så jag var tvungen att blunda, gör så när jag maxar. Då såg jag inte riktigt hur nära paketet jag var så när hantlarna stötte i varrandra så kom en liten bit av förhuden ikläm, och dom stötte i ganska så hårt. Vette fan hur de gick till men de gjorde så j*vla ont så jag blev lite tårögd xD hade prasselbrallor också så fick ju inte så mycket skydd av dom, men som tur var märkte ingen något. Så fort smärtan gick över började jag nästan asgarva ^^

    Haha :emo-thumb visst det är 5 år sedan, men kusligt likt :D

    #496707

    Skulle maxa för kanske 2 år sen… runt en 100 kg åkte väll på stången, jag gav järnet men failade och fastnade nere, Under lyftet säger träningspartern ”vänta ska gå o byta låt” försvinner in i andra rummet o där ligger jag o failar…

    Tränade inte nå mer med han iaf…:D

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 305 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.