Gym tabbar(från andra)/upplevelser

Home Forums Allmänt om gymträning Gym tabbar(från andra)/upplevelser

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 305 total)
  • Author
    Posts
  • #496436

    ja

    #496437

    kom igen….vill läsa mer :)

    #496438

    Ok, jag satt på bänken och vilade, då kommer 2 killar in i gymmet i typ 18-20 år!
    Ena killen har inga träningskläder på sej utan har Jeans och t-shirt, den andra killen har hela träningskittet på sej och ska köra benböj.
    Så killen som ska köra benböj frågar den andra om han skulle kunna hjälpa han när det böjar gå tungt.
    ”Ja visst, kör nu fick han till svar!”
    ”Men du vet hur man gör?”
    ”jaa då”
    Så ca 80-90kg åkte på stången och killen började böja.
    Efter ett par repps så började det gå segare och segare, sen blev han sittandes….Hjälp då fick han ur sej!
    Nu till det roliga, då går killen fram som ska hjälpa han och sätter händerna under baken på han och försöker putta upp han:up:
    Så när dom hade hållt på ett par sekunder så gick jag och polaren fram och lyfte av stången från axlarna på han…….han såg inte glad ut:p

    #496439
    Exhale Freddan wrote:
    Ok, jag satt på bänken och vilade, då kommer 2 killar in i gymmet i typ 18-20 år!
    Ena killen har inga träningskläder på sej utan har Jeans och t-shirt, den andra killen har hela träningskittet på sej och ska köra benböj.
    Så killen som ska köra benböj frågar den andra om han skulle kunna hjälpa han när det böjar gå tungt.
    ”Ja visst, kör nu fick han till svar!”
    ”Men du vet hur man gör?”
    ”jaa då”
    Så ca 80-90kg åkte på stången och killen började böja.
    Efter ett par repps så började det gå segare och segare, sen blev han sittandes….Hjälp då fick han ur sej!
    Nu till det roliga, då går killen fram som ska hjälpa han och sätter händerna under baken på han och försöker putta upp han:up:
    Så när dom hade hållt på ett par sekunder så gick jag och polaren fram och lyfte av stången från axlarna på han…….han såg inte glad ut:p

    :D HAHAHHAHHAHAHAHAHAHA skönt

    #496440
    Sjuksyrrekillen wrote:
    Denne man dömdes för egenmäktigt förfarande om jag inte minns helt galet. Ja, han dömdes iaf.

    Jag har själv en historia av sann karaktär. Låt säga att det var en kompis som låg och körde tunga sittande axelpressar. En (assnygg) tjej körde knäböj i sina löjligt avslöjande kläder och killen tappade koncentrationen och tappade hanteln bakom ryggen och gjorde på kuppen illa axeln.

    Det är samma axel som jag än idag har känning i och ibland måste låta vila i perioder. :whistle:

    Jisses vad jag asgarvat åt era historier. mera!!

    Tjejer är farliga speciellt i sina tajta kläder. :)

    #496441

    haha fan va ball…

    #496442

    När man håller på och kör benböj med ca 170-180 kg bortvänd från spegeln , och tappar konceptet , när man 3 meter framför sig har en vacker utsikt över en bak i fina tajta trikåer som döljer noll, som kör raka marklyft , blev sittande ett tag innan passaren kunde hjälpa mig , ( han asgarvade ) .

    #496443

    Haha, fan vilken skön tråd :D

    Drar ett par stycken dårå..

    Jag o en kompis skulle köra knäböj, och detta var väldigt tidigt i vår träningskarriär. Vi lassar på en hel del, och får samtidigt för oss att vi ska gå så långt ner som möjligt. varför vet jag inte, men det kan bottna i en tidigare diskussion om hur viktigt det är att köra övningen i sin fulla längd..

    han börjar, jag står bakom, och helt plötsligt börjar han sacka lite.. Jag hör;”-Du, jag kommer inte upp.. hjälp mig..”.. Allt detta så tyst som möjligt.. Men när jag då ska hjälpa till välter han givetvis bakåt, på mig, och där ligger vi på golvet, och det är numer jag som har stången mitt på bröstet.. Ont gjorde det, men det tog ett tag att återfå respekten i gymet 😮

    En annan kul grej var när en kille skulle köra stående sidolyft med hantlar.. han gungar och gungar och det ”klingar” till i regelbunden takt hela tiden när hantlarna möts, tills det helt plötsligt INTE gör det.. Det blev hans sista rep den dagen, han klämde nämligen kulpåsen nåt fruktansvärt.. Givetvis ska han låtsas att inget har hänt, men det gick inget bra!

    En annan gång skulle en kille skaka sin gainer, men glömmer att locket är löst och flera årgångar av B&K blir helt nerkletade :nerd-tb:

    #496444

    OFRIVILLIG VADSTRETCH – TILLVÄGAGÅNGSÄTT :( :(

    För ett par år sedan var jag själv på gymmet, alltså HELT själv å körde sittande vadpress i en såndär härlig gammal oanatomisk vadpressmaskin från CL ( compettionline ). Hade väl 80 kilo på eller nått. Min entusiasm var väl lite väl vågad och jag orkar inte få upp det sista repset. Detta är ju synnerligen nödvändigt för att kunna haka på maskinen. Jag blir således sittande i vadpressen tills vadmsklerna och hälsenorna töjt ut sig tillräckligt för att maskinen ska gå i botten och jag kunde ta mig loss. DETTA TOG CA 10MINUTER :( :( :( :( :(
    Måste jag tillägga att jag inte stretchade den dagen.

    MVH: Andreas :up:

    #496445

    *asg*

    #496446

    Detta h

    #496447

    Jag tränade förut på dagarna och då var det väldigt många äldre där, främst farbröder.
    Jag sprang på löpbandet och brevid mig sprang det en farbror. våra blickar möttes i spegeln, när jag springer så blir jag lite torr på läpparna, och precis när våra blickar möts så slickar jag mig runt munnen. han blev väldigt glad, log och sträckte lite på sig.
    Jag såg nog väldigt ”het” ut, röd och svettig.
    Varje gång jag sedan tränade där så var det en farbror som log åt mig lite generat

    #496448

    Jag tror att du kan varit lite sugen p

    #496449

    körde biceps cabel i nedre trissan,när jag står å tar i som värst går karbinhaken sönder å jag slår stången rätt i käften så blodet spruta,kunde precis hålla mej på benen men tänderna satt iallafall kvar, fläskläppen däremot höll värlsklass:|

    #496450
    catrin wrote:
    Jag tränade förut på dagarna och då var det väldigt många äldre där, främst farbröder.
    Jag sprang på löpbandet och brevid mig sprang det en farbror. våra blickar möttes i spegeln, när jag springer så blir jag lite torr på läpparna, och precis när våra blickar möts så slickar jag mig runt munnen. han blev väldigt glad, log och sträckte lite på sig.
    Jag såg nog väldigt ”het” ut, röd och svettig.
    Varje gång jag sedan tränade där så var det en farbror som log åt mig lite generat

    så du mennar att jag går runt och tror att tjejer vill ha mig fast dom igentligen bara är torr om läpparna :

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 305 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.